E46 Styling... Hoe moet het dan wel?
Re: Styling... Hoe moet het dan wel?
Ik vind het wel mooi, maar de wielen is op bezuinigd, da's jammer... Had gewoon een breedset moeten zijn 

Was ik je net voor hèfarl schreef:Wijze woorden, Mac!![]()

Bij zo'n Facelift Coupé is het knipperlicht en koplamp 1 geheel
Dus valt weinig aan te veranderen
Maar goed, M spiegels ontbreken ook imo

Maar goed, M spiegels ontbreken ook imo
www. M3 register .nl
Eigenlijk vind ik hem hier niet thuishoren. Deze had ook zo gekocht kunnen worden bij de dealer op de velgen na dan. Dus in mijn ogen weinig aan gestyled of getuned.
Dat de spiegels origineel zijn vind ik juist wel mooi staan. Ik vind dat die M3 spiegels er zo uit springen bij sommige kleuren.
EN dat is juist het mooistehennep E46 schreef:Eigenlijk vind ik hem hier niet thuishoren. Deze had ook zo gekocht kunnen worden bij de dealer op de velgen na dan. Dus in mijn ogen weinig aan gestyled of getuned.

:~ ... En zo horen ze!!!!
... Wat een ding ....

Momentje nog hoor... ben nog druk bezig met zoeken naar dat ene detail wat ik niet mooi vind, kan het nog niet echt vinden!
Wauw, wat een mooie wagen :~
Wauw, wat een mooie wagen :~
Misschien nog de type aanduiding van de achterklep afhalen? Voor de rest: :~Mac schreef:Momentje nog hoor... ben nog druk bezig met zoeken naar dat ene detail wat ik niet mooi vind...

Ben er nog van onder de indruk, hoe vet een E46 zonder al te veel aanpassingen .. Man o man :~
Idd erg vet ding. M Spiegels zouden op zich ook wel goed staan...
www. M3 register .nl
erg stoer, is die kleur origineel bmw of custom?
Is een Individual kleur: Stratus Grau... Origineel BMW dus, maar kostte een flinke berg extra, maar staat echt supermooi... Martijn2828 (ofzo) van dit forum heeft een sedan in deze kleur, is echt super.joost schreef:erg stoer, is die kleur origineel bmw of custom?