e36 cabrio erbij gekocht
Re: The white pearl :Foto shoot
Die mistlampen gevaarlijk? Je mag ze toch nooit aanhebben in dit land, dus of ze nou groen geel paars of rood zijn het is toch zelden tot nooit te gebruiken (met zijn auto rij je toch niet met slecht weer). Bekrompen dat ze nooit aanmogen trouwens.
-
Nee dat gebeurt niet weer de auto is gekeurd bij rdw en op papier gezet ik maak niet 2x dezelfde fout ;-) maar de Mistlampen gaan bij mij nooit aan alleen op shows. De auto is puur voor show gebruik dus niet voor daily.AtlasTelamon schreef:...zien we je binnenkort weer op tv langskomen.o'neill1985 schreef:..... en ja de Mistlampen mag niet en dat weet ik maar ik vindt dit mooi dus
Los van dat het niet mag, is het ook gevaarlijk. Vandaar dat het niet mag.
Daarnaast denk ik dat je onnodig aandacht van de politie op je vestigt door de rode lampen voor waarna ze denk ik met een luizenkam de rest van je auto zullen doorlopen en alles willen controleren / beboeten.
Ik kan deze stijl wel waarderen. Niet waar ik voor zou kiezen maar het past wel als geheel bij elkaar.
Maar buiten dit allemaal wou ik foto's plaatsen van hoe de auto geworden is :-)
Ik snap de kritiek punten maar het is niks voor niks een show auto ik rij er niet dagelijks mee ik hoopte dat jullie het leuk zou vinden wat ik allemaal doe met de bmw ma ja ;-)
De bmw rijdt max 6000 a 7000 km per jaar puur show gebruik
Daily is een honda Vtec ;-)
Laatst gewijzigd door o'neill1985 op 01 jun 2013, 15:57, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Haha Idd ik rij ongeveer tussen de 6000 a 7000 km per jaar puur show gebruik de Mistlampen gaan alleen aan op shows en voor daily is honda civic Vtec ;-)BMWBoii schreef:Die mistlampen gevaarlijk? Je mag ze toch nooit aanhebben in dit land, dus of ze nou groen geel paars of rood zijn het is toch zelden tot nooit te gebruiken (met zijn auto rij je toch niet met slecht weer). Bekrompen dat ze nooit aanmogen trouwens.
En ja het is nooit goed in nederland ;-)
Het gaat er niet om of ze nooit aan mogen, het gaat erom dat ze alleen maar wit of geel licht mogen afgeven. Hij heeft die lampen in zijn bumper zitten dus moet het voldoen aan de eisen om op de openbare weg te mogen rijden.BMWBoii schreef:Die mistlampen gevaarlijk? Je mag ze toch nooit aanhebben in dit land, dus of ze nou groen geel paars of rood zijn het is toch zelden tot nooit te gebruiken (met zijn auto rij je toch niet met slecht weer). Bekrompen dat ze nooit aanmogen trouwens.
Alleen al TS niet met zijn wagen op de openbare weg komt dan mag het. Maar dan zou hij ook niet kentekenplichtig meer zijn.
E36 318tds touring, montrealblau.
LOL wat is t gevaar van Led mistlampen, deze schijnen nooit zo fel als met de normale hallogeen.
Ik rij ook met led wit en constant aan en dat mag gewoon, kleur is ff wat anders maar led mistlampen mag ten alle tijden aan.
Betreft aandacht trekken, ik heb een simpel e36 maar wordt wel regelmatig aangehouden.
Ze vinden niks en krijg nooit een bekeuring, tis alleen de combi van auto en de persoon dat rijdt.
Je hoeft me niet te geloven, we hebben het zelfs getest.
Ik rij ook met led wit en constant aan en dat mag gewoon, kleur is ff wat anders maar led mistlampen mag ten alle tijden aan.
Betreft aandacht trekken, ik heb een simpel e36 maar wordt wel regelmatig aangehouden.
Ze vinden niks en krijg nooit een bekeuring, tis alleen de combi van auto en de persoon dat rijdt.
Je hoeft me niet te geloven, we hebben het zelfs getest.
||Ascot Green | Schroefset | Supersprint Exhaust | Remote Angel Eyes | Rolled Fenders | Keskin | Zwart Hemel | BBS 359M | M52 2.0 24v | Full Tinted Windows | M-Pakket | Rims & Paintjobs Fixed by myself||
Het gaat om de kleur, die moet wit of geel zijn aan de voorzijde. Uit welke soort lampen ze komen doet niet ter zake.
Ja dat begrijp ik, gaat mij om de opmerking gevaar voor rode led mistlampen.
Dat t niet mag is niet van toepassing gezien t alleen aangaat op meetings.
||Ascot Green | Schroefset | Supersprint Exhaust | Remote Angel Eyes | Rolled Fenders | Keskin | Zwart Hemel | BBS 359M | M52 2.0 24v | Full Tinted Windows | M-Pakket | Rims & Paintjobs Fixed by myself||
-
jitzzzze schreef:Het gaat om de kleur, die moet wit of geel zijn aan de voorzijde. Uit welke soort lampen ze komen doet niet ter zake.
oke ik krijg nu het gevoel dat wat ik heb gedaan in mijn auto dat het niet wordt gewaardeerd
ik doe en custom mijn bmw ik weet dat er een paar kleine dingen niet mogen volgens de wet en dat is mijn verantwoordelijkheid maar wou wat aparts doen maar als ik dit allemaal lees is er niks gezegd van leuk gedaan of wat dan ook snappie ik zal de foto's wel verwijderen.
ik weet ik zit op een ander richting met mijn bmw dan wat jullie doen daar heb ik zeker respect voor maar wat ik graag wil is dat ik een aparte bmw wil bouwen maar dat jullie het ook leuk vinden maar zoals wat ik allemaal lees hier heb ik mijn twijfels.
iedereen van deze forum rijden allemaal hele mooie wagens maar bij mij kan ik dat allemaal niet terug lezen en dat er veel kritiek worden gegeven is snap het ook allemaal maar daarom is het ook een show auto en als het een daily auto was zou ik het zelf ook nooit zou bouwen. ma ja
Dat is niet helemaal waar; je mag het niet in je bumper hebben op de openbare weg. Als je op de openbare weg rijdt moeten ze wit of geel licht afgeven; niet meer en niet minder. En dan maakt het niet uit wat voor lampje je erin draait, of hoe vaak ze wel of niet aan mogen, het lampje moet wit of geel licht produceren.nassje schreef:Ja dat begrijp ik, gaat mij om de opmerking gevaar voor rode led mistlampen.
Dat je er bij aankomst op je show een rood lampje in draait zal geen haan naar kraaien.
Laatst gewijzigd door jitzzzze op 01 jun 2013, 16:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Nee, wacht. Je auto heeft een prima stijl en daar heb ik alle respect voor. Iedereen zijn hobby en dat respecteer ik; je stijl vind ik als één van de weinige stijlen (en als grote OEM fan zijnde) wel leuko'neill1985 schreef:jitzzzze schreef:Het gaat om de kleur, die moet wit of geel zijn aan de voorzijde. Uit welke soort lampen ze komen doet niet ter zake.
oke ik krijg nu het gevoel dat wat ik heb gedaan in mijn auto dat het niet wordt gewaardeerd
ik doe en custom mijn bmw ik weet dat er een paar kleine dingen niet mogen volgens de wet en dat is mijn verantwoordelijkheid maar wou wat aparts doen maar als ik dit allemaal lees is er niks gezegd van leuk gedaan of wat dan ook snappie ik zal de foto's wel verwijderen.
ik weet ik zit op een ander richting met mijn bmw dan wat jullie doen daar heb ik zeker respect voor maar wat ik graag wil is dat ik een aparte bmw wil bouwen maar dat jullie het ook leuk vinden maar zoals wat ik allemaal lees hier heb ik mijn twijfels.
iedereen van deze forum rijden allemaal hele mooie wagens maar bij mij kan ik dat allemaal niet terug lezen en dat er veel kritiek worden gegeven is snap het ook allemaal maar daarom is het ook een show auto en als het een daily auto was zou ik het zelf ook nooit zou bouwen. ma ja
Maar het rijden met rode mistlampen is simpelweg niet toegestaan; dat je het risico neemt: prima, het is jouw feestje
-
jitzzzze schreef:Nee, wacht. Je auto heeft een prima stijl en daar heb ik alle respect voor. Iedereen zijn hobby en dat respecteer ik; je stijl vind ik als één van de weinige stijlen (en als grote OEM fan zijnde) wel leuko'neill1985 schreef:jitzzzze schreef:Het gaat om de kleur, die moet wit of geel zijn aan de voorzijde. Uit welke soort lampen ze komen doet niet ter zake.
Maar het rijden met rode mistlampen is simpelweg niet toegestaan; dat je het risico neemt: prima, het is jouw feestje
haha ik weet maar wou het proberen om te kijken hoe het staat en vondt het wel apart staan.
en ja idd ieder zo z'n hobby en interesse daar ben ik het met je eens maar ik zie bij mij veel kritiek punten en ja tuurlijk mag je kritiek punten vertellen maar bij wordt weinig positiefs gezegd van hoe het er nu uitziet ik val ook niemand aan hoor maar viel mij op
Nu we het er toch over hebben zou ik iets minder camber doen. Verder ziet je wagen er goed uit
-
jitzzzze schreef:Nu we het er toch over hebben zou ik iets minder camber doen. Verder ziet je wagen er goed uit
ja iedereen vindt het wreed uitzien en ook idd erg camber staat ik zelf ziet dat helaas niet van hoe erg het staat maar op foto staat hij wel erg camber maar misschien dat hij iets terug gaat en dan nog lager zetten denk misschien aan 1,5 graden terug zetten
Ongeveer de helft van wat je op de foto hebt staan zou er denk ik beter uit zien. Wel veel, maar niet te overdreven. Niet lager weet ik niet; ik schraap al af en toe over de grond en mijn wagen is volledig OEM. Ik vraag me altijd af hoe al die lage wagens dan over de drempels komen.
-
jitzzzze schreef:Ongeveer de helft van wat je op de foto hebt staan zou er denk ik beter uit zien. Wel veel, maar niet te overdreven. Niet lager weet ik niet; ik schraap al af en toe over de grond en mijn wagen is volledig OEM. Ik vraag me altijd af hoe al die lage wagens dan over de drempels komen.
hahahaha ja zal idd voor de gein effe kijken hoe het gaat staan
ik hou van keep it low and slow gewoon schuin mogelijk rijden voordat ik deze velgen had stond ik van chassis punt naar de grond op 0,8mm en reed heerlijk maar de drempels is een regel rechte hel, de drempels in nederland worden steeds hoger dan wordt het steeds lastiger heb vaak gehad dat ik op een drempel ging schommelen hihihih mijn stuurhuis was aan de onderkant ook helemaal weg. daarom maar deze velgen genomen en laag gooien maar niet meer zo laag dat is niet te doen in nederland wel in Amerika