PIR3lly's M3
Re: PIR3lly's M3
Vandaag nog even bij gekeken! prachtig exemplaar! gelukkig wel een met DCT tranny!
For Speed Add Lightness
Voor meer updates volg mijn instagram: DutchHPFM3
Heb inmiddels wat leuke velgjes gevonden... Originele zwarte M3 GTS styling 359, worden overgenomen van een andere M3 liefhebber.
Klein voorproefje
Binnenkort komt er een kleine verlaging en aanpassing van de einddemper. Dan eens even netjes poetsen en maar eens een nieuwe showroom aanmaken...
Klein voorproefje
Binnenkort komt er een kleine verlaging en aanpassing van de einddemper. Dan eens even netjes poetsen en maar eens een nieuwe showroom aanmaken...
Laatst gewijzigd door PIR3lly op 26 mei 2013, 14:21, 2 keer totaal gewijzigd.
Zeer mooi! Een van de mooiste BMW velgen al zeg ik het zelf !
Deze velgen vind ik inderdaad de mooiste velg standaard geleverd op de e92 M3!
Auto is echt een plaatje nu!
Kleine verlaging zou hem helemaal afmaken! Staat hij erbij op Bimmerfest? zou hem graag eens bewonderen!
Auto is echt een plaatje nu!
Kleine verlaging zou hem helemaal afmaken! Staat hij erbij op Bimmerfest? zou hem graag eens bewonderen!
>>>>Showroom E36's<<<<
Ik weet nog niet of ik 30 juni vrij ben.
Heel misschien ben ik er bij, maar daar moet ik nog even over nadenken. Venlo is bij mij weer zo'n kl... eind rijden
Heel misschien ben ik er bij, maar daar moet ik nog even over nadenken. Venlo is bij mij weer zo'n kl... eind rijden
Dat maakt het toch alleen maar leuk Lekker toeren
Inderdaad, tis voor mij gauw ook al anderhalf/2uur rijden!
Ben ik juist blij mij, aangezien mijn wagen niet heel veel lange stukken rijdt!
Ben ik juist blij mij, aangezien mijn wagen niet heel veel lange stukken rijdt!
>>>>Showroom E36's<<<<
Ben ook meer bang dat ik na zo'n lange rit de hele auto weer kan gaan poetsen ;-)
Vind je velgen echt wauw Gewoon nog een keer zeggen omdat het kan
Heb ze er nog niet onder hoor...
Dit was een foto van afgelopen zaterdag waar we ze even aan 1 kant eronder hadden gezet.
Waarschijnlijk morgen of uiterlijk zaterdag ga ik ze ophalen...
Maar het zijn nog zeer nette originele velgen uit 2012 met continentals 7-8mm profiel. Dus een bijna nieuwe set.
Dan hopelijk volgende week de eibach set eronder en misschien de uitlaat aanpassen.
Dan ben ik voorlopig weer even klaar met modden.
Dit was een foto van afgelopen zaterdag waar we ze even aan 1 kant eronder hadden gezet.
Waarschijnlijk morgen of uiterlijk zaterdag ga ik ze ophalen...
Maar het zijn nog zeer nette originele velgen uit 2012 met continentals 7-8mm profiel. Dus een bijna nieuwe set.
Dan hopelijk volgende week de eibach set eronder en misschien de uitlaat aanpassen.
Dan ben ik voorlopig weer even klaar met modden.
- Spoiler: Laat zien
Wooow, die staan zeker dik man!
En inderdaad wat de meeste al zeggen, vindt het ook echt de perfecte velg voor een E92!
Je lijstje ziet er ook niet verkeerd uit haha, lekker bezig blijven toch!
En inderdaad wat de meeste al zeggen, vindt het ook echt de perfecte velg voor een E92!
Je lijstje ziet er ook niet verkeerd uit haha, lekker bezig blijven toch!
E36 328i Coupé M '98
E46 318i Sedan M '02
E46 330Ci Coupé M '01
E46 325Ci Coupé M '01
E87 130i Cup '06
E92 335i Coupé High Exe '07
E90 325i LCI High Exe
E46 325Ci Coupé Exe '04
E36 325i Cabrio '94 *current
E87 130i High M-pack '06 *current
E46 318i Sedan M '02
E46 330Ci Coupé M '01
E46 325Ci Coupé M '01
E87 130i Cup '06
E92 335i Coupé High Exe '07
E90 325i LCI High Exe
E46 325Ci Coupé Exe '04
E36 325i Cabrio '94 *current
E87 130i High M-pack '06 *current
Gelukkig iemand die het met me eens is. Meeste mensen kijken me altijd raar aan als ik zeg dat ik bij flipperen wil blijven en niet terug naar een handbak wil!PIR3lly schreef:Hahah... ja, eenmaal flippers, altijd.......
Velgen zijn uber overigens!
For Speed Add Lightness
Performance spoiler en spiegels staan erg dik! mijn buurman heeft dit een tijdje terug ook op zijn e92 m3 gedaan, vooral het spoilertje geeft de kont net even dat extraatje!
(als het goed is komt hij mee naar bimmerfest, mocht je dus langskomen kun je het meteen even checken in reallife!)
(als het goed is komt hij mee naar bimmerfest, mocht je dus langskomen kun je het meteen even checken in reallife!)
>>>>Showroom E36's<<<<