E36 Hellrot - Winterslaap!
- GreyCooperS
- Contacteer:
Re: E36's van Danny&pa - Update:(3-5) Teller Mod
Haha...sh**... Ook die stond op het lijstje om gelijk met de naalden te bestellen.
Ben er alleen nog niet achter hoe dat M logo verlicht wordt. In de e46 ASC / DSC uitzetten om lampje te laten branden?
Ben er alleen nog niet achter hoe dat M logo verlicht wordt. In de e46 ASC / DSC uitzetten om lampje te laten branden?
1992 e36 325| Project | Hellrot
1995 e38 750i | Pimp Mobiel | Cosmoszwart Metallic
2002 e39 540i | Touring | Individual | Messing Metallic
2005 e90 330i | M Sport | Daily | Black Sapphire
Ik heb geen idee Wist alleen dat ik het wilde hebben, dat het werkbaar te krijgen is en dat het niet de wereld gekost heeft.
- BMW Clubsport
Ziet er goed uit, D.
Nagellak werkt erg goed en als je het niet meer wilt even met remover erover en het is weg.
Ik heb het nu anderhalf jaar erin zitten en ziet nog net zo uit als in het begin, daar komt ook niks aan.
Nagellak werkt erg goed en als je het niet meer wilt even met remover erover en het is weg.
Ik heb het nu anderhalf jaar erin zitten en ziet nog net zo uit als in het begin, daar komt ook niks aan.
Afgelopen maandag heeft de BMW voor het eerst kennis gemaakt met het buitenland sinds hij in mijn bezit is, en dan wel de belgische wegen!
Waren we daar blij mee? NOT!!
mijn ophanging naar de klote gereden door een een geweldig staaltje onderhoudswerk van de zuiderburen! Moest met gevolg: 1 band liep aan bij elke flinke hobbel Dus met gematigde snelheid naar huis komen rijden, en diezelfde avond nog op een brug gezet om te kijken wat er loos was!
Gelukkig viel alles mee, de rubbers van de topmounts achter waren de boosdoener, volgende dag nieuwe rubbers binnen en meteen vervangen. Duidelijk was te zien dat deze rubbers ook toch wel aan vervanging toe waren ondertussen, er zaten ook 2 verschillende onder wat er dus op duidde dat er ooit al vervangen zijn maar dus niet aan beide zijdes (wat ik persoonlijk niet zo'n slimme zet vind, het kost ook de wereld niet!)
Maargoed alles is weer gefixt, de auto rijdt weer goed als van ouds zonder dat pijnlijke geluid van je band dat de wielkast ramt!
Foto van de wagen op de brug:
Waren we daar blij mee? NOT!!
mijn ophanging naar de klote gereden door een een geweldig staaltje onderhoudswerk van de zuiderburen! Moest met gevolg: 1 band liep aan bij elke flinke hobbel Dus met gematigde snelheid naar huis komen rijden, en diezelfde avond nog op een brug gezet om te kijken wat er loos was!
Gelukkig viel alles mee, de rubbers van de topmounts achter waren de boosdoener, volgende dag nieuwe rubbers binnen en meteen vervangen. Duidelijk was te zien dat deze rubbers ook toch wel aan vervanging toe waren ondertussen, er zaten ook 2 verschillende onder wat er dus op duidde dat er ooit al vervangen zijn maar dus niet aan beide zijdes (wat ik persoonlijk niet zo'n slimme zet vind, het kost ook de wereld niet!)
Maargoed alles is weer gefixt, de auto rijdt weer goed als van ouds zonder dat pijnlijke geluid van je band dat de wielkast ramt!
Foto van de wagen op de brug:
>>>>Showroom E36's<<<<
Re: E36's van Danny&pa - Update:(9-5) OOPS!
Dat is minder!! Gelukkig is het weer goed gefixt!
Snap ook niet dat die belgen (die nog lager liggen) daar kunnen rijden..
Snap ook niet dat die belgen (die nog lager liggen) daar kunnen rijden..
-
Idd minder nieuws:(
Maar aan de andere kant wel beetje goed want nu heb je beide rubbers vervangen en rijdt de auto nog beter als dat ie al deed
Blijft een mooie coupe met de juiste wielen
Maar aan de andere kant wel beetje goed want nu heb je beide rubbers vervangen en rijdt de auto nog beter als dat ie al deed
Blijft een mooie coupe met de juiste wielen
Toevallig de noord-zuid verbinding bij Lommel? Dat is me ook een weg zeg.. Gelukkig hebben ze nu het eerste stuk opnieuw geasfalteerd.. Mooi dat alles weer gemaakt is, waarschijnlijk beter dan het al was.
x BMW E36 320i Coupé
x BMW E21 318i
x BMW E38 730i
x BMW E36 316i Compact
x BMW E36 328i Coupé
BMW E39 520i
x BMW E21 318i
x BMW E38 730i
x BMW E36 316i Compact
x BMW E36 328i Coupé
BMW E39 520i
Heren!
Ik doe mee met een wedstrijd, daarmee kan ik kans maken op een gratis roof wrap!
En ik zou het erg waarderen als jullie me zouden helpen en daarmee mijn project " sponsoren"!
het enige wat je hoeft te doen is op Facebook deze foto liken:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... 168&type=1
Alvast bedankt voor de hulp!
Ik doe mee met een wedstrijd, daarmee kan ik kans maken op een gratis roof wrap!
En ik zou het erg waarderen als jullie me zouden helpen en daarmee mijn project " sponsoren"!
het enige wat je hoeft te doen is op Facebook deze foto liken:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... 168&type=1
Alvast bedankt voor de hulp!
>>>>Showroom E36's<<<<
- GreyCooperS
- Contacteer:
Re: E36's van Danny&pa - Update:(8-6) toekomstige roofwrap?
done!
Succes
Succes
1992 e36 325| Project | Hellrot
1995 e38 750i | Pimp Mobiel | Cosmoszwart Metallic
2002 e39 540i | Touring | Individual | Messing Metallic
2005 e90 330i | M Sport | Daily | Black Sapphire
-
Mijn zegen heb je
ook die van mij
VW Polo Coupe 1989 -sold
BMW E30 316i Edition Coupe 1990 - sold
BMW E36 320i Executive Coupe 1995 - sold
BMW E36 320i Automaat Touring 1999 - sold
VW PASSAT VARIANT type facelift B5.5 comfortline 2004 blauw metallic - nu in bezit
BMW E30 316i Edition Coupe 1990 - sold
BMW E36 320i Executive Coupe 1995 - sold
BMW E36 320i Automaat Touring 1999 - sold
VW PASSAT VARIANT type facelift B5.5 comfortline 2004 blauw metallic - nu in bezit
die van mij ook
e38 735i sedan, in bezit
e39 528i touring, gedemonteerd
e34 520i touring, gedemonteerd
e36 320i coupe, verkocht
e36 316i coupe, verkocht
e39 528i touring, gedemonteerd
e34 520i touring, gedemonteerd
e36 320i coupe, verkocht
e36 316i coupe, verkocht