E81 120dM *koplampen
Re: E81 120dM
Zo, auto is terug van de spuiter. Eenn onbekende had een fikse kras op de hoek van mijn achterbumper gemaakt. Persoon in kwestie heeft natuurlijk geen briefje achter gelaten, maar ik wilde er niet langer tegenaan kijken. Ook heb ik de spoiler laten spuiten, deze zal er komende week definitief opkomen.
@SanderM, meeste mensen gebruiken naast de tape waarmee de spoiler geleverd wordt ook nog een kit. Of dit nodig is weet ik niet, maar ik ga voor zekerheid.
@SanderM, meeste mensen gebruiken naast de tape waarmee de spoiler geleverd wordt ook nog een kit. Of dit nodig is weet ik niet, maar ik ga voor zekerheid.
- E36 M-Style
- Bouwer van BimmerPortal
///M-power
Zeer Mooie resultaat zo!
Inderdaad hoor ik vaker dat mensen op zo'n spoiler kit gebruiken, zou het denk ik ook wel doen ter ondersteuning op een paar punten!
Inderdaad hoor ik vaker dat mensen op zo'n spoiler kit gebruiken, zou het denk ik ook wel doen ter ondersteuning op een paar punten!
>>>>Showroom E36's<<<<
Bedankt! Ben er zelf ook erg content mee. Kont is er al met al een stuk dikker van geworden.
Gister nog even een fototje gemaakt van de 1 samen met de A3 van mijn broer:
Gister nog even een fototje gemaakt van de 1 samen met de A3 van mijn broer:
ah.. Sander zijn vooral niet BMW....
Nee, zijn 2 nette wagens en een erg gave foto ervan!
Nee, zijn 2 nette wagens en een erg gave foto ervan!
>>>>Showroom E36's<<<<
- Griffendahl
Yup, da's mijn nieuwe DuitserDcreator schreef:ah.. Sander zijn vooral niet BMW....
Word of the wise: Don't leapfrog over unicorns
Hoe vind jij de overgang van achter- naar voorwielaandrijving?
Ik ervaar dat regelmatig als zeer storend. Onder andere de draaicirkel met sturen en het vermogen op de voorwielen wat niet fatsoenlijk kwijt kan op het asfalt. Voor mij twee grote redenen om weer terug te willen naar een BMW of anders een Mercedes.
Ik ervaar dat regelmatig als zeer storend. Onder andere de draaicirkel met sturen en het vermogen op de voorwielen wat niet fatsoenlijk kwijt kan op het asfalt. Voor mij twee grote redenen om weer terug te willen naar een BMW of anders een Mercedes.
- Griffendahl
Zal je ff een PM sturen om niet te veel offtopic te gaan.
Word of the wise: Don't leapfrog over unicorns
- psycholander
Gave foto!
Achtergrond fotoshop? of echt gewoon zo de foto gemaakt?
Achtergrond fotoshop? of echt gewoon zo de foto gemaakt?
BMW G31 530i
www.bimmercodes.nl
www.bimmercodes.nl
dat spoilertje staat ook wel heel erg sportief is dat oem? ik heb het nog niet eerder gezien.
- Griffendahl