Problemen met bluetooth pairen

Alles met betrekking tot audio/video, iPod aansluitingen en navigatie
josvt

Problemen met bluetooth pairen

Bericht door josvt » 01 jun 2013, 23:03

Hallo allemaal.
Sinds vandaag ben ik lid van dit forum, bij even voorstellen heb ik ook al een bericht geplaatst.

Afgelopen week heb ik mijn telefoon een reset gegeven omdat deze het niet goed meer deed, daardoor zijn alle wifi en bluetooth verbindingen dus ook verwijderd. Dus ook die met mijn e46 325Ci met business cd (met originele bluetooth handsfree.

Ik wilde mijn telefoon dus opnieuw aan de buetooth koppelen, alleen krijg ik mijn auto maar niet meer in de pairing mode. Ik heb de knop onder de armsteun 1 seconde ingedrukt, vervolgens het contact aangezet en na 3 seconde de knop losgelaten. Normaliter gaat komt er dan zoiets als BT pairing in het scherm, alleen krijg ik dit bericht niet.
Ik heb het ook geprobeerd om de knop langer in te houden, contact op 1, contact op 2, maar het wil niet.

Ik heb ook een aux kabel achterin de business cd, deze verwijderd omdat ik dacht dat dit er misschien mee te maken gehad, alles geprobeerd, maar nog steeds lukt het niet. Ook de accupool er af afgehaald en na een kwartier er op om het opnieuw te proberen, en weer niet. Bluetooth module uit de kofferbak gehaald, auto laten lopen, module er weer in, en weer niet. De telefoon unit (voor Nokia 6310) onder de armsteun er uit gehaald, kabels er opnieuw ingedaan, en nog krijg ik m niet in de pairing mode!

Heeft iemand enig idee wat ik nog kan proberen? Voordat ik mn telefoon een reset gaf kon ik nog gewoon probleemloos bellen. Gek toch?

Kan het zijn dat het pairing knopje niet meer werkt? En als dat zo is, kan ik dit dan testen op de een of andere manier? Of kan het zijn dat er hier een zekering bij hoort?

Ik hoop dat iemand me nog een tip kan geven of de oplossing weet.

Alvast bedankt!

AlexS

Re: Problemen met bluetooth pairen

Bericht door AlexS » 18 jul 2013, 21:07

Als je iemand kent met NavCoder kan je dat ook opstarten via een aangesloten PC.
soms kan je niet voorkomen dat er dingen goed gaan

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Audio en navigatie”