E36 Hellrot - Winterslaap!
Re: E36's van Danny&pa - Update:(14-6) Polish Time!
Staat er weer lekker bij man. Zag gister tijdens het werk een héle mooie rode rijden in Tilburg ( zelfs de letters op het kenteken waren rood ) en moest meteen aan deze denken.
In mijn zoektocht naar een E36 een rode steeds ontweken, maar daar ben ik wel van genezen ondertussen!
Vind alleen die velgen niet mooi, nooit overwogen om ze weg te doen?
In mijn zoektocht naar een E36 een rode steeds ontweken, maar daar ben ik wel van genezen ondertussen!
Vind alleen die velgen niet mooi, nooit overwogen om ze weg te doen?
x BMW E36 320i Coupé
x BMW E21 318i
x BMW E38 730i
x BMW E36 316i Compact
x BMW E36 328i Coupé
BMW E39 520i
x BMW E21 318i
x BMW E38 730i
x BMW E36 316i Compact
x BMW E36 328i Coupé
BMW E39 520i
Re: E36's van Danny&pa - Update:(17-6) Geen wannabe M3 meer
We sleutelen vrolijk verder om hem toch zo netjes mogelijk te krijgen voor Bimmerfest'13!
De grote verbouwingen zijn helaas uitgesteld, maar dat weerhoud mij er niet van lekker door te gaan met de details!
Vandaag begonnen met mijn vergrendeling te fixen, de bestuurdersdeur gaat alleen nog van binnenuit open! Erg vervelend, heb dit probleem nog niet kunnen verhelpen vandaag!
Maar wel heb ik tussendoor de M3 stootlijsten verwisseld (waren erg slecht geworden ook!!), Voor de -tech versies! Sluiten 10x beter aan, en natuurlijk ook een stuk minder fout!
De oude verlepte m3 lijsten:
En nu is het weer netjes!
1 van de M3 logo's uit de oude strips was nog wel in prima staat, deze heb ik eruit gehaald, mocht iemand daar interesse in hebben hoor ik het wel!
Binnenkort ook even betere foto's maken weer een keer!
De grote verbouwingen zijn helaas uitgesteld, maar dat weerhoud mij er niet van lekker door te gaan met de details!
Vandaag begonnen met mijn vergrendeling te fixen, de bestuurdersdeur gaat alleen nog van binnenuit open! Erg vervelend, heb dit probleem nog niet kunnen verhelpen vandaag!
Maar wel heb ik tussendoor de M3 stootlijsten verwisseld (waren erg slecht geworden ook!!), Voor de -tech versies! Sluiten 10x beter aan, en natuurlijk ook een stuk minder fout!
De oude verlepte m3 lijsten:
En nu is het weer netjes!
1 van de M3 logo's uit de oude strips was nog wel in prima staat, deze heb ik eruit gehaald, mocht iemand daar interesse in hebben hoor ik het wel!
Binnenkort ook even betere foto's maken weer een keer!
>>>>Showroom E36's<<<<
- GreyCooperS
- Contacteer:
Goed bezig..staat weer netjes!
1992 e36 325| Project | Hellrot
1995 e38 750i | Pimp Mobiel | Cosmoszwart Metallic
2002 e39 540i | Touring | Individual | Messing Metallic
2005 e90 330i | M Sport | Daily | Black Sapphire
Veel beter zo.
Weer lekker vers
Weer lekker vers
e38 735i sedan, in bezit
e39 528i touring, gedemonteerd
e34 520i touring, gedemonteerd
e36 320i coupe, verkocht
e36 316i coupe, verkocht
e39 528i touring, gedemonteerd
e34 520i touring, gedemonteerd
e36 320i coupe, verkocht
e36 316i coupe, verkocht
- bob de bouwer
danny nog bedankt voor je startkabels
- Griffendahl
- Bouwer van BimmerPortal
Sterk werk Danny, stond er prima bij...
Word of the wise: Don't leapfrog over unicorns
- Maikybmw318is
zag je auto vandaag ook staan ofja gister ahha
hoe kom je aan die nieuwe stootstrips heb je die besteld ?:P
wordt eens tijd dat ik ook eens ga kijken voor zon strips
hoe kom je aan die nieuwe stootstrips heb je die besteld ?:P
wordt eens tijd dat ik ook eens ga kijken voor zon strips
[b]>>Showroom!<<[/b] http://www.bimmerportal.nl/showroom-f75 ... 26414.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: E36's van Danny&pa - Update:(17-4) Detailling!
Die fles staat stil. De duur van het erop staan maakt natuurlijk geen ene zak uit.Dcreator schreef:Thanks man!
ik zet normaal ook geen flessen op de wagen, had hem er 2 sec opgezet voor een foto, meer niet!
Mr. OEM
Zo Danny, waardering voor al dit werk. Een liefhebber, dat is zeker. Mooi topic. Dacht een paar uurtjes geleden voordat ik mijn nest wilde ingaan; nog even deze doorlezen. Nu is het drie uur en zometeen om zes uur ben ik de pisang ;-)
Mooie machines!
Mooie machines!
Re: E36's van Danny&pa - Update:(29-7) Nieuwe knippers!
Voor degene die het op bimmerfest nog niet opgevallen was,
de laatste voorbereidingen voor bimmerfest: Nog even snel frisse knippers erin zetten!
Oude Knippers eruit gehaald en alle kit resten eruit gepulkt:
als je de boel toch uit elkaar hebt, gelijk even alles netjes schoonmaken zodat alles er weer fris terug in kan!
Zo! Dat is weer netjes! het monteren kan beginnen!
Dit zijn de oude knippers, waren ook echt wel aan vervanging toe! Lelijke dingen stoorde me al even
Zo, nieuwe erin gezet en afgekit!
Even een nachtje vastgezet, zodat ze zeker in goede positie blijven zitten terwijl de kit uithard:
Nu nog wachten!
Zo, da's wel een verschil dacht ik zo:
En zo stond hij er uiteindelijk bij op Bimmerfest, mooi gepoetst en een fris neusje!
(Thanks voor de gave foto's Kevin!!)
Deze kwam ik nog tegen op internet, met de M3 van m'n maat achterop!
Ik ben op het moment lekker aan het doorpakken en er komen nog zeker een paar gave updates van mijn kant komende weken! Stay Tuned!
de laatste voorbereidingen voor bimmerfest: Nog even snel frisse knippers erin zetten!
Oude Knippers eruit gehaald en alle kit resten eruit gepulkt:
als je de boel toch uit elkaar hebt, gelijk even alles netjes schoonmaken zodat alles er weer fris terug in kan!
Zo! Dat is weer netjes! het monteren kan beginnen!
Dit zijn de oude knippers, waren ook echt wel aan vervanging toe! Lelijke dingen stoorde me al even
Zo, nieuwe erin gezet en afgekit!
Even een nachtje vastgezet, zodat ze zeker in goede positie blijven zitten terwijl de kit uithard:
Nu nog wachten!
Zo, da's wel een verschil dacht ik zo:
En zo stond hij er uiteindelijk bij op Bimmerfest, mooi gepoetst en een fris neusje!
(Thanks voor de gave foto's Kevin!!)
Deze kwam ik nog tegen op internet, met de M3 van m'n maat achterop!
Ik ben op het moment lekker aan het doorpakken en er komen nog zeker een paar gave updates van mijn kant komende weken! Stay Tuned!
>>>>Showroom E36's<<<<
Gaaf! Ben benieuwd wat er allemaal aan komt (wat ik nog niet weet ).
Waarom afkitten dan? Wel mooi neusje zo! Mis een lipje of iets dergelijks...
Bevestiging van de knippers is afgebroken, was al zo bij de vorige eigenaar, maar ben daarvoor bezig
>>>>Showroom E36's<<<<