Verkocht.. Telos - E36 328i coupe
-
- Contacteer:
Re: PlastiDIP Telos - E36 328i coupe
Plastidip uit een spuitbus vloeit ook niet. Ik weet niet hoe het met dip uit een verfspuit is.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
Ik zou eerst wat betere foto's willen zien!
>>>>Showroom E36's<<<<
Hier een fototje bij daglicht, en in de spoiler wat detailfoto's
Heb trouwens alleen de ramen en wielen afgeplakt, rest gewoon meegespoten en naderhand verwijderd.
Heb trouwens alleen de ramen en wielen afgeplakt, rest gewoon meegespoten en naderhand verwijderd.
- Spoiler: Laat zien
x BMW E36 320i Coupé
x BMW E21 318i
x BMW E38 730i
x BMW E36 316i Compact
x BMW E36 328i Coupé
BMW E39 520i
x BMW E21 318i
x BMW E38 730i
x BMW E36 316i Compact
x BMW E36 328i Coupé
BMW E39 520i
Top spul he dat plastidip ! Ziet er goed uit man.
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
Moet zeggen het ziet er op de foto's netjes gedaan uit.
Daar is dan ook alles mee gezegd, sorry mijn mening.
Ik vind het niks
Daar is dan ook alles mee gezegd, sorry mijn mening.
Ik vind het niks
Bedankt voor de reacties, gelukkig vind niet iedereen het mooi anders was het niet meer appart!
Ik vind het erg fijn spul om mee te spelen. Daarnaast hoop ik dat het een keer financieel mee zit en ik er 3000 tegenaan kangooien voor een mooie respray!
Ik vind het erg fijn spul om mee te spelen. Daarnaast hoop ik dat het een keer financieel mee zit en ik er 3000 tegenaan kangooien voor een mooie respray!
x BMW E36 320i Coupé
x BMW E21 318i
x BMW E38 730i
x BMW E36 316i Compact
x BMW E36 328i Coupé
BMW E39 520i
x BMW E21 318i
x BMW E38 730i
x BMW E36 316i Compact
x BMW E36 328i Coupé
BMW E39 520i
Geen idee of ik het zou doen! Ben niet zo voor matte kleuren op een e36,
Maar ik moet zeggen, qua resultaat gezien is het erg mooi!! erg strak op de foto, tis weer eens wat anders!
Maar ik moet zeggen, qua resultaat gezien is het erg mooi!! erg strak op de foto, tis weer eens wat anders!
>>>>Showroom E36's<<<<
-
- Contacteer:
Op die foto zie je echt de plastidip structuur. Dat blijf ik toch jammer vinden. Al kun je wel snel weer van kleur wisselen.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
Eindelijk eens wat betere foto's gemaakt met de DIP erop, zie hieronder het resultaat!
Baalde in het begin een beetje dat de kleur zo licht uitgevallen was, maar hoe vaker ik hem zie hoe meer het went
Enige waar ik me op dit moment erg aan stoor is de diffusor die wel eens los wil trillen, slechte pasvorm ofzo
Moet dus snel aangepakt worden, en vind het ook wel eens hoog tijd morden voor mtech stootlijsten en de airducts in de bumper!!
Baalde in het begin een beetje dat de kleur zo licht uitgevallen was, maar hoe vaker ik hem zie hoe meer het went
Enige waar ik me op dit moment erg aan stoor is de diffusor die wel eens los wil trillen, slechte pasvorm ofzo
Moet dus snel aangepakt worden, en vind het ook wel eens hoog tijd morden voor mtech stootlijsten en de airducts in de bumper!!
Laatst gewijzigd door Telos op 02 aug 2013, 11:19, 1 keer totaal gewijzigd.
x BMW E36 320i Coupé
x BMW E21 318i
x BMW E38 730i
x BMW E36 316i Compact
x BMW E36 328i Coupé
BMW E39 520i
x BMW E21 318i
x BMW E38 730i
x BMW E36 316i Compact
x BMW E36 328i Coupé
BMW E39 520i
Re: Shootje MatBlauw! Telos - E36 328i coupe
HL automotive difusor?
Opvullen met buisjes/ringetjes, dan is de positie beter, en past hij beter! heb het bij 2 auto's meteen zo gedaan, en zitten er nu al ruime tijd op zonder problemen!
Opvullen met buisjes/ringetjes, dan is de positie beter, en past hij beter! heb het bij 2 auto's meteen zo gedaan, en zitten er nu al ruime tijd op zonder problemen!
>>>>Showroom E36's<<<<
- Ramon 325 Vanos
Ziet er goed uit met die PlastiDIP
Was het een beetje te doen?
Ik ben er ook even over aant denke om het een keer te doen bij men broertje zen wagen.
Welke spuit heb jij gebruikt?
En kwa verdunnen hoe heb je dat gedaan verdunt gekocht of zelf verdunnen?
Was het een beetje te doen?
Ik ben er ook even over aant denke om het een keer te doen bij men broertje zen wagen.
Welke spuit heb jij gebruikt?
En kwa verdunnen hoe heb je dat gedaan verdunt gekocht of zelf verdunnen?
@ Dcreator Jep.. Goeie tip ga het eens proberen. Het lijkt alsof de difusor te breed is voor de bumper ofzo..
@Ramon Thanks! Is heel goed te doen. Compressor raden ze af dus heb er zo'n elektrische Wagner spuit bij gekocht. 1/1 verdunt met de Thinner die ze aanbieden. Gaat super, spuit erg makkelijk en als je meerdere dunne lagen aanbrengt vloeit het vrij goed. De structuur is IETS grover dan een wrap, maar je moet er echt 20-10 cm vanaf staan om dat te zien.
Een les die ik wel geleerd heb voor de volgende keer is om m'n raamrubbers wel af te plakken, daar gaat het net wat moeilijker vanaf.
Lampen enzo gewoon meespuiten, en later er af trekken. De naad die de plastidip maakt is altijd netter dan iemand kan afplakken
Wassen: Gewoon vol de hoge druk erop, al 2 keer gedaan gaat prima
@Ramon Thanks! Is heel goed te doen. Compressor raden ze af dus heb er zo'n elektrische Wagner spuit bij gekocht. 1/1 verdunt met de Thinner die ze aanbieden. Gaat super, spuit erg makkelijk en als je meerdere dunne lagen aanbrengt vloeit het vrij goed. De structuur is IETS grover dan een wrap, maar je moet er echt 20-10 cm vanaf staan om dat te zien.
Een les die ik wel geleerd heb voor de volgende keer is om m'n raamrubbers wel af te plakken, daar gaat het net wat moeilijker vanaf.
Lampen enzo gewoon meespuiten, en later er af trekken. De naad die de plastidip maakt is altijd netter dan iemand kan afplakken
Wassen: Gewoon vol de hoge druk erop, al 2 keer gedaan gaat prima
x BMW E36 320i Coupé
x BMW E21 318i
x BMW E38 730i
x BMW E36 316i Compact
x BMW E36 328i Coupé
BMW E39 520i
x BMW E21 318i
x BMW E38 730i
x BMW E36 316i Compact
x BMW E36 328i Coupé
BMW E39 520i
- Ramon 325 Vanos
Thankx voor de info
Ik vindt het resultaat
Ik vindt het resultaat
Gaaf! uber vette kleur! ik zou hem absoluut zo houden!
For Speed Add Lightness
Voor meer updates volg mijn instagram: DutchHPFM3
Voor meer updates volg mijn instagram: DutchHPFM3
Ziet er erg tof uit! Dat blauwe is erg apart, en ach..paar keer spuiten en hij is weer een ander kleurtje he
Hoeveel liter / gallon heb je gebruik? En waar heb je deze gekocht als ik vragen mag? Ik zie veel wisselende prijzen, maar die in engeland is volgensmij veruit het goedkoopst.
Hoeveel liter / gallon heb je gebruik? En waar heb je deze gekocht als ik vragen mag? Ik zie veel wisselende prijzen, maar die in engeland is volgensmij veruit het goedkoopst.
Current: | E46 330XI | E36 325 cabrio |
Previous: | E46 330D | E36 M3 cabrio | E36 328 | E21 323i |