Nog een nieuwe, Mörgu !
Nog een nieuwe, Mörgu !
Nog wat vers volk hier, ( ok.. las al wat mee maar nooit een account aangemaakt. )
Ben Stefan, kom uit Zeeuws Vlaanderen.
Met de tijd al een kluitje BMW's gehad, van een coupe E30 , tot een E28 5 serie en een E36 318is heeft
ook nog op het menu gestaan.
Na vele merken en soorten -speelgoed- , sinds vorig jaar een E36 '96 318i touring gekocht,
bevalt prima. ( maarja.. het is natuurlijk geen 6 pitter zoals .. kuch .. eigenlijk een BMW hoort te zijn ;p )
Inmiddels is het zo ongeveer weer een fabriek's nieuwe auto geworden, na zo ongeveer elk slijtagedeel
vervangen te hebben.
Daarnaast beweeg ik me graag voort op 2 wielen , motoren is vooral m'n "speelgoed"
De meest recente foto van m'n zwarte slee , helaas.. met een gepofte motor op de ambulance
in een -verwegistan- gat in Polen
Mvg! Stefan
Ben Stefan, kom uit Zeeuws Vlaanderen.
Met de tijd al een kluitje BMW's gehad, van een coupe E30 , tot een E28 5 serie en een E36 318is heeft
ook nog op het menu gestaan.
Na vele merken en soorten -speelgoed- , sinds vorig jaar een E36 '96 318i touring gekocht,
bevalt prima. ( maarja.. het is natuurlijk geen 6 pitter zoals .. kuch .. eigenlijk een BMW hoort te zijn ;p )
Inmiddels is het zo ongeveer weer een fabriek's nieuwe auto geworden, na zo ongeveer elk slijtagedeel
vervangen te hebben.
Daarnaast beweeg ik me graag voort op 2 wielen , motoren is vooral m'n "speelgoed"
De meest recente foto van m'n zwarte slee , helaas.. met een gepofte motor op de ambulance
in een -verwegistan- gat in Polen
Mvg! Stefan
- E36 M-Style
- Bouwer van BimmerPortal
- Ramon 325 Vanos
Re: Nog een nieuwe, Mörgu !
Welkom
- dj.verhulst
- Contacteer:
Welkom!
Gepofte motor? Is hij weer in orde of moet je er nog mee aan de slag.
Veel plezier hier op het forum!
Gepofte motor? Is hij weer in orde of moet je er nog mee aan de slag.
Veel plezier hier op het forum!
*buigt* dank,
De motor is gelukkig al weer gerepareerd , ben er weer netjes mee naar huis kunnen rijden.
Gedaan in een garage *helaas bijna*, heb nogal de nare gewoonte zoveel mogelijk zelf te
willen doen..
Maarja, zonder gereedschap 1200km van huis... Dan doe je niet zoveel
De motor is gelukkig al weer gerepareerd , ben er weer netjes mee naar huis kunnen rijden.
Gedaan in een garage *helaas bijna*, heb nogal de nare gewoonte zoveel mogelijk zelf te
willen doen..
Maarja, zonder gereedschap 1200km van huis... Dan doe je niet zoveel