Ik zal vanavond even wat nieuwe foto's maken.johnsdale schreef:Waar blijven de foto's?! :-)
Ze staan wel al op men facebook
250pk heb de 3.0 standaardDutchie schreef:Lekker bezig! wat voor een prestaties levert die 3 liter?
Ik zal vanavond even wat nieuwe foto's maken.johnsdale schreef:Waar blijven de foto's?! :-)
250pk heb de 3.0 standaardDutchie schreef:Lekker bezig! wat voor een prestaties levert die 3 liter?
Hoe bedoel je Smarty ( geen idee hoe maar ze stonden er zomaar tussen )smartye36 schreef:heb ze gezien inderdaad (geen idee hoe maar ze stonden er zomaar tussen)
ze zier er allebij goed uit! ben benieuwd wat er allemaal mee gaat gebeuren
Thankx dw70dw70 schreef:op het eerste oog ziet de ketel er niet verkeerd uit! Hij staat alleen in de verkeerde garage....
Mooie garage in aanbouw trouwens.
Die emblemen maak niet zo veel uit de auto wordt toch gestript van de winter.matheeuwissen schreef:Mooie cabrio's. Alleen bij de alpina zou ik de emblemen van de kofferbak halen. Ik vind het echt geen porum.
Ja straks als ik weer wat geld over hou dan ga ik wel voor Alpina velgen kijken.AtlasTelamon schreef:Ga je ook Alpina velgen erop zetten?