m5 interieur
m5 interieur
Vraagje kan op dit moment aan een m5 lederen interieur komen en wil dit in mijn 520i zetten mijn vraag past dat zonder aanpassingen ?
Mvgsok
Mvgsok
Re: m5 interieur
het is afkomstig uit een M5 5serie
moet haast wel passen.
moet haast wel passen.
Ik ben niet echt een e39 kenner, maar volgens mij zijn de stoelen uit de M met verwarming en zijn elektrisch verstelbaar. Ik weet natuurlijk niet of jouw auto dit standaard ook al heeft.
Hoop dat je hier iets aan hebt.
Hoop dat je hier iets aan hebt.
als het goed is hebben alle 5 Series E39 vanaf 1996 elektrisch verstelbaar en verwarmde stoelen.
mijn vader had ook een E39 waar ik andere stoelen in heb gebouwd.
alles werkte naar behoren zonder aanpassingen.
mijn vader had ook een E39 waar ik andere stoelen in heb gebouwd.
alles werkte naar behoren zonder aanpassingen.
Dat is helaas niet waar natuurlijk.Farsjad schreef:als het goed is hebben alle 5 Series E39 vanaf 1996 elektrisch verstelbaar en verwarmde stoelen.
Gr Joop
BMW E39-528I /Sold
BMW E60-530i -2003
Chevrolet Camaro -1967
BMW E60-530i -2003
Chevrolet Camaro -1967
nouja m5 interieur wordt het niet is helaas verkocht maar nu volgt wel een andere vraag wat mag een volledige Lederen interieur kosten alles erop en erbij op het dashboard na dus deurpanelen middenconsole voorstoelen en achterbank wat is een mooie prijs met lichte zitplekken op bestuurdersstoel?
laat me aub weten wat t mag kosten ga vanavond kijken naar een setje met deze specificaties^^^^^^het gaat zich om een grijs lederen interieur handmatig geen verwarming geen elektrisch dus
laat me aub weten wat t mag kosten ga vanavond kijken naar een setje met deze specificaties^^^^^^het gaat zich om een grijs lederen interieur handmatig geen verwarming geen elektrisch dus
400 tot 600,- is een redelijke prijs.
maar hangt er vanaf hoe erg de zitplekken zijn, als het bijvoorbeeld een scheur is in 1 van de stoelen dan is het nog geen 300,- waard.
maar hangt er vanaf hoe erg de zitplekken zijn, als het bijvoorbeeld een scheur is in 1 van de stoelen dan is het nog geen 300,- waard.