E36 Hellrot - Winterslaap!
- Maikybmw318is
Re: E36's van Danny&pa - Update:(24-8) Foto's & BBS update
Zeker beter zoals ik al zei kerel
[b]>>Showroom!<<[/b] http://www.bimmerportal.nl/showroom-f75 ... 26414.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: E36's van Danny&pa - Update:(29-8) Carbon Mirrors
@matheeuwissen, Dit zijn geen OEM emblemen, die komen er nog wel, als ik wat geld overhoud! Dit is zolang een leuke oplossing waar ik niet veel voor uit heb hoeven geven! Maar dat je nog moest vragen of het wel of geen echte waren vind ik een mooi compliment, dan lijken ze tenminste nog een beetje echt!
m'n spiegelkappen hadden hun beste tijd gehad, veel steenslag, en ook liet de blanke lak ondertussen flink los!
Mooie reden om eens iets te proberen, stukje carbon wrapfolie gehaald en eens aan de slag gegaan
(Wat een K*T werk is dat zeg )
Het oogt wel lekker stoer icm de zwarte grille zo! Eens kijken of ik het op de lange termijn wat vind! en anders heb ik niks verloren, kan altijd nog kappen laten spuiten!
m'n spiegelkappen hadden hun beste tijd gehad, veel steenslag, en ook liet de blanke lak ondertussen flink los!
Mooie reden om eens iets te proberen, stukje carbon wrapfolie gehaald en eens aan de slag gegaan
(Wat een K*T werk is dat zeg )
Het oogt wel lekker stoer icm de zwarte grille zo! Eens kijken of ik het op de lange termijn wat vind! en anders heb ik niks verloren, kan altijd nog kappen laten spuiten!
>>>>Showroom E36's<<<<
Ziet er goed uit!
Denk dat het ook wel vet staat als je de grill in de voorbumper zwart spuit!
Denk dat het ook wel vet staat als je de grill in de voorbumper zwart spuit!
Ik weet het nog niet zo van de spiegels.
Zo op de foto's lijkt het alsof het ongespoten zijn, van dichtbij zal het wel weer vet staan denk ik.
Waar heb je btw het carbon folie vandaan ik wil namelijk ook wat dingen in carbon steken (deels echt carbon deels dingen wrapen)
Zo op de foto's lijkt het alsof het ongespoten zijn, van dichtbij zal het wel weer vet staan denk ik.
Waar heb je btw het carbon folie vandaan ik wil namelijk ook wat dingen in carbon steken (deels echt carbon deels dingen wrapen)
e38 735i sedan, in bezit
e39 528i touring, gedemonteerd
e34 520i touring, gedemonteerd
e36 320i coupe, verkocht
e36 316i coupe, verkocht
e39 528i touring, gedemonteerd
e34 520i touring, gedemonteerd
e36 320i coupe, verkocht
e36 316i coupe, verkocht
@ Johnsdale: weet niet of daar nog moeite in ga steken, ivm plannen in de toekomst!
@ Smartye: Ik zou deze folie niet aanbevelen aan iemand, het is geen 3m, en dat merk je nogal met het aanbrengen, ik zou zoeken naar 3m Folie! Voor mij was het gewoon snel en goedkoop een tijdelijke optie zoeken! Als ik het wat vind laat ik mijne namelijk bij een wrapper overnieuw doen!
@ Smartye: Ik zou deze folie niet aanbevelen aan iemand, het is geen 3m, en dat merk je nogal met het aanbrengen, ik zou zoeken naar 3m Folie! Voor mij was het gewoon snel en goedkoop een tijdelijke optie zoeken! Als ik het wat vind laat ik mijne namelijk bij een wrapper overnieuw doen!
>>>>Showroom E36's<<<<
- bob de bouwer
het oogt wel stoerder danny .vind die deuk jammer in de side skirt
Nee Danny je laat ze niet bij de wrapper opnieuw doen, je laat die kapjes netjes opnieuw hellrot spuiten grrrr.
Einde discussie (A)
Einde discussie (A)
-
Een beetje te dit
- GreyCooperS
- Contacteer:
Ben zelf geen fan van carbon..en vindt dat als die je route opgaat, je het thema moet laten terugkomen..
Ik zou ze zwart spuiten en laten matchen met je nieren ed...
Ik zou ze zwart spuiten en laten matchen met je nieren ed...
1992 e36 325| Project | Hellrot
1995 e38 750i | Pimp Mobiel | Cosmoszwart Metallic
2002 e39 540i | Touring | Individual | Messing Metallic
2005 e90 330i | M Sport | Daily | Black Sapphire
Het is niet mijn stijl. Als ik heel eerlijk ben, lijkt het zo van afstand alsof je onbespoten spiegels hebt.
Ik zou ze gewoon in kleur laten (Rood).
Ik zou ze gewoon in kleur laten (Rood).
Dat gaat ook zeker gebeuren, watch & see!GreyCooperS schreef:en vindt dat als die je route opgaat, je het thema moet laten terugkomen..
@john: Inderdaad op foto's komt dat zo over, echter in het echt vind ik dit meevallen, om dat vanaf afstand ook de carbon structuur al snel zichtbaar is! Gelukkig is het maar folie, en mocht ik het beu zijn, kan ik zo weer terug naar rood! Ik sluit niet uit dat ik in de toekomst mijn kapjes gewoon overnieuw spuit! Maar met de huidige ideeën die ik nog in mijn hoofd heb, wil ik eerst even kijken hoe zo alles eruit gaat zien, maar alles op zijn tijd!
Bedankt voor de Feedback guys! zowel in deze situaties is het altijd interessant om iedereens kijk op de dingen te horen!
>>>>Showroom E36's<<<<
-
Nice het heeft wel iets
maar zou denk ik idd mooier staan als middengedeelte van de bumper ook zwart zou zijn
Just saying
maar zou denk ik idd mooier staan als middengedeelte van de bumper ook zwart zou zijn
Just saying
- bimmer-jeroen
Ziet er goed uit! Hij kan ut wel hebben die zwarte details
e36, 318IS M44 sedan, Montreal blauw, Bilstein B12 Pro kit. LPG G3, (individual uitvoering)