dik geluid uit 320 diesel
dik geluid uit 320 diesel
Ik heb een e46 320D uit 2001 oude model en wil graag een dikker uitlaat of motorgeluid hebben ik vindt hem namelijk vrij zielig klinken iemand leuke en goede ideeen
Re: dik geluid uit 320 diesel
Daar kan ik je een tip voor geven; een 6 cilinder benzine kopen.
On topic: een leuk geluid uit een 4 cilinder diesel halen gaat je niet lukken. Je kan met uitlaat misschien het geluid wat luider maken, maar dik klinken gaat ie nooit doen.
On topic: een leuk geluid uit een 4 cilinder diesel halen gaat je niet lukken. Je kan met uitlaat misschien het geluid wat luider maken, maar dik klinken gaat ie nooit doen.
320i E46 Sedan | Stanced Daily
318Ti E36 Compact | RingPact
320Ti E36 Compact | DriftPact
318Ti E36 Compact | RingPact
320Ti E36 Compact | DriftPact
Volgens mij zijn er mensen die een (tussen?)demper verwijderen voor een diepere sound.. maar weet het niet 100% zeker...
soms kan je niet voorkomen dat er dingen goed gaan
-
Dat werkt bij een 6cil benzine wel, maar die heeft uit de basis al een mooie sound.
Hoe je het went of keert, een 4cil diesel blijft altijd nagelen.
Hoe je het went of keert, een 4cil diesel blijft altijd nagelen.
www. M3 register .nl
een 4 cilinder een dikker geluid geven is wat anders als een 4 cilinder laten klinken als een 6cil benzine natuurlijk! (ja dat is mission impossible!)
Met een andere uitlaat valt wellicht wat te halen!
Ik heb intussen toch al wel wat dieseltjes gehoord met een best gaaf geluid! (en ik ben toch echt geen dieselsound fan, ja bij vrachtwagens!!)
ik rij zelf een 4cil benzine, maar met een andere demper toch een iets leuker geluid kunnen krijgen! (geen aso sound, ook geen 6cil sound, maar wel een wat diepere sportievere brom!).
En ik weet ook dat Bimmerbob op het forum een fenomenaal geluid uit zijn 4 cilinder knijpt!
Met een andere uitlaat valt wellicht wat te halen!
Ik heb intussen toch al wel wat dieseltjes gehoord met een best gaaf geluid! (en ik ben toch echt geen dieselsound fan, ja bij vrachtwagens!!)
ik rij zelf een 4cil benzine, maar met een andere demper toch een iets leuker geluid kunnen krijgen! (geen aso sound, ook geen 6cil sound, maar wel een wat diepere sportievere brom!).
En ik weet ook dat Bimmerbob op het forum een fenomenaal geluid uit zijn 4 cilinder knijpt!
>>>>Showroom E36's<<<<
ik denk dat ik tog maar iemand moet gaan zoeken die rvs kan lassen ik mot ook het nodige aan me uitlaat vervangen dus hopelijk kan ik iemand vinden die het voor een leuke prijs wilt doen en kan doen dan wordt het vanaf me voorpijp helemaal naar achter rvs dat moet ook een dikkere grom gaan geven
-
@Dcreator, mee eens over die vrachtwagens, zolang het maar minstens 8 cilinders heeft
Niet mee eens, Dikke daf of volvo met straight pipe is ook geweldig!
Maar nu!
Maar nu!
>>>>Showroom E36's<<<<