Hoe zet ik muziek op de Harde schijf?

Alles met betrekking tot iDrive, bluetooth, audio/video, iPod aansluitingen en navigatie.
Desiree

Hoe zet ik muziek op de Harde schijf?

Bericht door Desiree » 22 sep 2013, 20:51

Hallo allemaal,

In onze BMW zit in het handschoenvakje een USB poort. Nu heb ik net even gelezen dat ik dus geen muziek direct kan luisteren via de USB in het handschoenenvakje.
Ook zou er volgens de beschrijving een harde schijf in de auto moeten zitten.
Als ik jullie forumberichten goed heb gelezen, zou ik via de usb in het handschoenenvakje de muziek op de harde schijf kunnen zetten, alleen heb ik geen flauw idee hoe dit moet. Kunnen jullie mij dit wellicht uitleggen.

Indien dit automatisch zou moeten gaan heb ik namelijk direct een volgend probleem. Hij deed niets bij het insteken van de usb-stick. Ik heb geen gebruikershandleiding dus daar kan ik helaas niet in kijken. Wellicht dat jullie dan ook direct weten wat ik moet doen om het wel voor elkaar te krijgen.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen!

Alvast bedankt

groeten Desiree

largeproject
Contacteer:

Re: Hoe zet ik muziek op de Harde schijf?

Bericht door largeproject » 22 sep 2013, 21:02

Ik zal morgen eens kijken hoe dat ook al weer ging, volgens mijn moet je importeren.
Zelf heb ik de muziek op een iPod en externe hdd staan, die middels een dension gateway in het systeem geïntrigeerd zit, zo'n klein 500gb.

Desiree

Bericht door Desiree » 22 sep 2013, 21:06

dat zou super fijn zijn !!! kom er namelijk echt niet uit en begin een beetje bang te worden dat ik op de een of andere manier geen hdd er in heb zitten :-(

largeproject
Contacteer:

Bericht door largeproject » 22 sep 2013, 21:10

Die zit er wel in, anders had je geen usb aansluiting in je dashboard kastje zitten, afhanglijk van welke software je navi unit is, kun je via die usb ook de navi software updaten, dat gaat tig keer sneller als met de dvd's in de cic plaatsen, dat kan tot 3 uur duren.

largeproject
Contacteer:

Bericht door largeproject » 23 sep 2013, 15:10

Ik heb ff gekeken, voor je.
Maar als je in het hoofdmenu kiest voor cd en dan als dat menu voorstaat op option knop duwt, dan krijg je een splitscreen scherm en bij de onderste optie kun je aanvinken importeren van usb.
Als het je onduidelijk is dan kan ik wel wat foto's maken.

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E90 / E91 / E92 / E93) Audio, navigatie en iDrive”