Nieuw op dit forum

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Pierre Mountain

Nieuw op dit forum

Bericht door Pierre Mountain » 22 okt 2013, 22:49

Zojuist heb ik wat reacties geplaatst in het forum over de E46 M3 CSL, de opmerking kwam daarbij mezelf even voor te stellen. Zoals jullie allemaal op dit forum ben ik een autoliefhebber, BMW heeft daarbij de voorkeur, maar ook diverse andere met name Duitse auto's spreken aan. Denk daarbij aan een 993 4S coupe, de Audi RS6 V10, Golf IV R32 en anderen. Ik ben op dit moment in het bezit van een BMW Z4 M coupe, een geweldige auto. Omdat ik aan het zoeken ben naar een goede CSL met weinig kilometers kwam ik op dit forum terecht. Het heeft geen haast, want er zijn niet veel CSL's gebouwd, maar ik hoop hier tips en informatie van liefhebbers en kenners te kunnen krijgen. Als er mensen zijn die meer willen weten van Z3 of Z4 coupe's dan kan ik mijn ervaringen daarmee delen.

BimmerBob

Re: Nieuw op dit forum

Bericht door BimmerBob » 22 okt 2013, 22:59

Welkom Pierre!
Ik ben erg benieuwd naar je Z4 M coupe, foto? :whistle: :) :)

Verder succes met zoeken naar een geschikte CSL, helaas lijken ze me wat te prijzig om in te voeren uit Duitsland (grotere markt voor CSL's).

lightning87

Bericht door lightning87 » 23 okt 2013, 08:38

welkom, dat vraagt ook om foto's van de Z zeker aangezien ik een groot Z liefhebber ben ( hoe kan het ook anders :gek: )

Dcreator

Bericht door Dcreator » 23 okt 2013, 12:26

Welkom op het forum!

Laat maar komen die fotootjes van de Z4!

Ook interesse in meetings? Onze winterwielen meet komt eraan, kun je meteen eens wat forumleden in het echt spreken, wellicht ook mensen die jou verder kunnen helpen! :duim:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”