MP Advertenties
-
- Contacteer:
- Schmiedmann530
Re: MP Advertenties
vind het niet mooi, maar de folie ziet er goed uit though! zou wel wat zijn voor mijn dakje!
>>>>Showroom E36's<<<<
Op de foto te zien is die best goed gelukt vind ik..
Moest even 2x kijken, aan het dak en daarna de achterbank zag ik pas dat het een e36 was.
Vind het niet mooi, maar lijkt wel netjes gebouwd te zijn!
Vind het niet mooi, maar lijkt wel netjes gebouwd te zijn!
De begeleidende tekst doet het 'm...
Stikt van de fouten... Zowel feitelijk als grammaticaal...tekoop bmw 320 ci coupe kardon harman m3 uitvoering met alle denkbare opties zou als navigatie voll leer
apk april 2014 ...........................................................let op graag niet reageren op dit mail want is niet van mij
"Drive softly, but carry a big engine"
Volgens mij hebben ze de gouden koets proberen na te bouwen, maar dan zilver...
Wat een gedrocht.
Wat een gedrocht.
- Ramon 325 Vanos
wat een lelijk ding
Ik snap nooit hoe een zelf representatief autobedrijf of persoon durft te liegen over een auto dat het echt niet waard is.
Vol optie en navigatie, haha
Ik zie geen licht sensor, navigatie en verder een half door de zon gesmolten body-kit.
Vol optie en navigatie, haha
Ik zie geen licht sensor, navigatie en verder een half door de zon gesmolten body-kit.
Nou dat zijn weer twee afschrijvingen.
Mijn hemel wat doen mensen die wagens aan en waar halen ze in hemelsnaam het verstand vandaan om goed geld zo vreselijk stuk te slaan.
Mijn hemel wat doen mensen die wagens aan en waar halen ze in hemelsnaam het verstand vandaan om goed geld zo vreselijk stuk te slaan.
Wie verzint het dan ook,
bij die e36 ook, Je gaat mij echt niet vertellen dat het goedkoper is om een e36 compleet om te bouwen naar een E46, Koop dan toch gewoon een E46? Wat halen sommige toch in hun hoofd?
Zal wel aan mij liggen...
bij die e36 ook, Je gaat mij echt niet vertellen dat het goedkoper is om een e36 compleet om te bouwen naar een E46, Koop dan toch gewoon een E46? Wat halen sommige toch in hun hoofd?
Zal wel aan mij liggen...
>>>>Showroom E36's<<<<
- Schmiedmann530
De achterlichten van de e36 lijken wel erop gemetseld.. Iig een frikandel ding geworden.
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/ ... ousPage=lr
De voorbumper
1 demper nog in de kofferbak, voor de handige boer erop lassuuhh
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/ ... ousPage=lr
De voorbumper
1 demper nog in de kofferbak, voor de handige boer erop lassuuhh
Oh, zeker een nieuw model set. Ben ze nog niet tegen gekomen verder origineel BMW.- Rondom M3 spoilerset(zeer sportief!)
Soms snap je echt niet wat mensen in de gedachten hebben om zo hun wagen aan te passen en dan ook nog verwachten dat een ander het mooi gaat vinden. Daarnaast lijkt het me een uitgave die je never en nooit meer terug zult verdienen...