Welke schroefset/verlagings set
Welke schroefset/verlagings set
Welke schroefset/verlagingset raden jullie aan voor een coupe e36 320i?
Want in de zomer wil ik er 18 inch breyton's onder gooien en naar een mooie lengte verlagen
ik heb een budget rond de 600-700 euro
Want in de zomer wil ik er 18 inch breyton's onder gooien en naar een mooie lengte verlagen
ik heb een budget rond de 600-700 euro
- GreyCooperS
- Contacteer:
Re: Welke schroefset/verlagings set
Cobra evo-1
Nl fabrikant (merwede) super sets..heb er inmiddels een stuk of 5 gehad (onder verschillende auto's dan he
)
Nl fabrikant (merwede) super sets..heb er inmiddels een stuk of 5 gehad (onder verschillende auto's dan he
![smile :)](./images/smilies/smile.gif)
1992 e36 325| Project | Hellrot
1995 e38 750i | Pimp Mobiel | Cosmoszwart Metallic
2002 e39 540i | Touring | Individual | Messing Metallic
2005 e90 330i | M Sport | Daily | Black Sapphire
GreyCooperS schreef:Cobra evo-1
Nl fabrikant (merwede) super sets..heb er inmiddels een stuk of 5 gehad (onder verschillende auto's dan he)
Cobra schroefset heb ik ook onder de mijne, super kwaliteit
Liever een ster in de voorruit dan op de motorkap !!
-
Ik raad ook Ap aan
uit me hoofd valt cobra weer onder ap
![smile ;)](./images/smilies/wink.gif)
ultrAslan schreef:GreyCooperS schreef:Cobra evo-1
Nl fabrikant (merwede) super sets..heb er inmiddels een stuk of 5 gehad (onder verschillende auto's dan he)
Cobra schroefset heb ik ook onder de mijne, super kwaliteit
Hoe was de hoogte verstelling van de cobra en hoeveel leverde je in op rijcomfort als je op klinkers en slechte 30km/h wegen reed?
Over klinkers rijden is altijd k*t, zeker met een schroefkit, als je je daarover echt heel erg drukmaakt kun je beter geen schroefkit nemen
Als ik met de E46 touring op compleet OEM vering rijdt zitten mijn nieren ook in mn keel als ik bij antwerpen de klinkerwegen rij! Heeft z'n voordelen! Eventuele Nierstenen zijn meteen vergruist!![:rolf: :rolf:](./images/smilies/rolf.gif)
![smile :)](./images/smilies/smile.gif)
Als ik met de E46 touring op compleet OEM vering rijdt zitten mijn nieren ook in mn keel als ik bij antwerpen de klinkerwegen rij! Heeft z'n voordelen! Eventuele Nierstenen zijn meteen vergruist!
![:rolf: :rolf:](./images/smilies/rolf.gif)
>>>>Showroom E36's<<<<
ik maak me daar niet druk over probeer alleen in te schatten wat ik ongeveer achter uit in comfort.
Want over drempels hoef ik me geen zorgen te maken achter is die aan 1 kant ver genoeg gezakt en kom redelijke drempels mits er niemand aan die kant achter in zit. alleen dan moet ik een stuk rustiger en dan merk ik er niks van.
Want over drempels hoef ik me geen zorgen te maken achter is die aan 1 kant ver genoeg gezakt en kom redelijke drempels mits er niemand aan die kant achter in zit. alleen dan moet ik een stuk rustiger en dan merk ik er niks van.
- Ramon 325 Vanos
Ap heeft best nog wel een goede rijcomfor teminsta na mijn mening ![Duim omhoog :duim:](./images/smilies/1duim.gif)
![Duim omhoog :duim:](./images/smilies/1duim.gif)
nu nog benieuwd naar de mening over de cobra dan kan ik de knoop door hakken mits er geen andere schroefset tussen komt.
Meer meningen over AP en Cobra zijn ook welkom of eventueel een andere schroefset in die prijsklassen
Meer meningen over AP en Cobra zijn ook welkom of eventueel een andere schroefset in die prijsklassen
Ik heb op mijn ex coupe een schroefset van ap gehad.
Stugger als origineel maar niet stuiterstug,( achter mocht van mij wel wat stugger)
Auto kon ook redelijk laag, heb er ongeveer een half jaar op rond gereden en hij stuurde heerlijk strak
![Afbeelding](http://i1083.photobucket.com/albums/j381/smartye36/20130414_191434_zps133ba2df.jpg)
![Afbeelding](http://i1083.photobucket.com/albums/j381/smartye36/IMAG0043.jpg)
Met originele bandenmaten kon ik niet stuuren omdat die tegen de wielkast aankwam dus heb ipv 225 45 17 toen 205 40 17 banden gezet en toen kwam hij net niet tegwn het zijscherm aan bij scherp stuuren
Stugger als origineel maar niet stuiterstug,( achter mocht van mij wel wat stugger)
Auto kon ook redelijk laag, heb er ongeveer een half jaar op rond gereden en hij stuurde heerlijk strak
![Afbeelding](http://i1083.photobucket.com/albums/j381/smartye36/20130414_191434_zps133ba2df.jpg)
![Afbeelding](http://i1083.photobucket.com/albums/j381/smartye36/IMAG0043.jpg)
Met originele bandenmaten kon ik niet stuuren omdat die tegen de wielkast aankwam dus heb ipv 225 45 17 toen 205 40 17 banden gezet en toen kwam hij net niet tegwn het zijscherm aan bij scherp stuuren
e38 735i sedan, in bezit
e39 528i touring, gedemonteerd
e34 520i touring, gedemonteerd
e36 320i coupe, verkocht
e36 316i coupe, verkocht
e39 528i touring, gedemonteerd
e34 520i touring, gedemonteerd
e36 320i coupe, verkocht
e36 316i coupe, verkocht
qua banden maat pak ik voor 225/35/18 en achter 245/35/18
- Ramon 325 Vanos
Zijn wel brede banden en 18 inch denk dat achter gaat aan lopen.
Licht ook aan welke ET waarde en J waarde de velgen hebben
Licht ook aan welke ET waarde en J waarde de velgen hebben
18x8,5j volgens mij was het ET38 (zijn Breyton magic velgen) maar kan ook zijn dat ik 225/35/18 rondom ga
- Ramon 325 Vanos
Denk dat je beter een getrokken band erop kan doen ja ![Duim omhoog :duim:](./images/smilies/1duim.gif)
![Duim omhoog :duim:](./images/smilies/1duim.gif)