cv 318is coupe
-
cv 318is coupe
goede dag allemaal
ik ga Zaterdag bij een bmw kijken
namelijk dezehttp://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/m753496 ... =mympBuyer
maar ik ben even in de war
ik ben vorige week voor een BMW gaan kijken en die had op afstand cv
en de boven genoemde BMW heeft dat niet en die is wel luxer achter ramen kunnen elecktrische open gedaan worden een schuifdak enzo
maar geen centrale deurvergrendeling op afstand hoe kan dat nou
Alvast bedankt mensen
Ken je het wel orgineel van een anderen bmw op de sloop er aftrekken om het er in te bouwen
kevinbreda
Neutraal
ik ga Zaterdag bij een bmw kijken
namelijk dezehttp://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/m753496 ... =mympBuyer
maar ik ben even in de war
ik ben vorige week voor een BMW gaan kijken en die had op afstand cv
en de boven genoemde BMW heeft dat niet en die is wel luxer achter ramen kunnen elecktrische open gedaan worden een schuifdak enzo
maar geen centrale deurvergrendeling op afstand hoe kan dat nou
Alvast bedankt mensen
Ken je het wel orgineel van een anderen bmw op de sloop er aftrekken om het er in te bouwen
kevinbreda
Neutraal
Re: cv 318is coupe
Volgens mij was alarm een optie ik heb het er ook op zitten maar heb zelf bijvoorbeeld geen M pakket
opzich een redelijk nette auto, binnenkant auto is ook netjes dat hout inleg is werkelijk Mmm heerlijk
alleen t stof op de deurpanelen hangt al losjes daar kan je misschien wel al op afdingen
opzich een redelijk nette auto, binnenkant auto is ook netjes dat hout inleg is werkelijk Mmm heerlijk
alleen t stof op de deurpanelen hangt al losjes daar kan je misschien wel al op afdingen
-
oke
hij zegt dat er een brede witte stekker los zit
hij zegt dat er een brede witte stekker los zit
witte stekker bij het alarm bedoel je? sorry maar dat weet ik zo 1 2 3 niet, misschien een ander hier van t forum, ik ga niet in die spaghettie neuzen onder mijn dashboard
-
ik weet niet waar het van is
hij heeft keer gekeken zei die
iedergeval bedankt voor de info
als iemand anders wat weet hoor het graag
hij heeft keer gekeken zei die
iedergeval bedankt voor de info
als iemand anders wat weet hoor het graag
Hallo,
Even inspringen op hetzelfde vraag.
Want ik heb ook CV alleen dan zonder afstandsbediening.
Na wat snelle onderzoek zit er blijkbaar achter het handschoenenkastje het CV unit.
Daarop hoort er nog een kastje op (ontvanger) die het signaal van je (zender) moet ontvangen.
Heeft iemand op de forum ervaring met het inbouwen van een afstandsbedieningsmodule?
Na wat snelle onderzoek zit er blijkbaar achter het handschoenenkastje het CV unit.
Daarop hoort er nog een kastje op (ontvanger) die het signaal van je (zender) moet ontvangen.
Heeft iemand op de forum ervaring met het inbouwen van een afstandsbedieningsmodule?
als het goed is heeft dat kastje er altijd bij gezeten en is het misschien kwijt? althans dat is bij mij het geval, heb jij onder je motorkap aan de bijrijderszijde dus waar de uitleesmodule zit ook een hoorn zitten?3gor schreef:Hallo,
-
ik ga zaterdag kijken en zou fftjes foto's maken enzo
ook van onder de motorkap
en dan hou ik je op de hoogte vind het verder mooie auto hij vervoerde altijd ze kinderen er in
ook van onder de motorkap
en dan hou ik je op de hoogte vind het verder mooie auto hij vervoerde altijd ze kinderen er in
Alarm zal wel hebben geflipt, waardoor ze de stekkers los hebben gehaald. Bij de 318i van m'n moeder is die ook losgekoppeld.
Je hebt overigens ook een cv-systeem zonder kastjes hoor Mark, da's dan zonder alarm.
Over de auto.
Wordt niet te snel verliefd. Bekijk de wagen van boven en onder, ook motorisch. Zorg dat je 'm bij een koude start hoort en pluis de onderhoudshistorie goed na. Geloof niet iedereen op z'n blauw ogen, ik kan het zeggen. Ben in het verleden genoeg beetgenomen met wagens in die prijsklasse. Het is en blijft een particulier, ook al zijn daar ook wel eerlijke tussen. Ik heb trouwens nooit een auto particulier gekocht, maar familieleden daarentegen genoeg.
Die blèrpijp zou mij iig al afschrikken... mja, dat ben ik
Je hebt overigens ook een cv-systeem zonder kastjes hoor Mark, da's dan zonder alarm.
Over de auto.
Wordt niet te snel verliefd. Bekijk de wagen van boven en onder, ook motorisch. Zorg dat je 'm bij een koude start hoort en pluis de onderhoudshistorie goed na. Geloof niet iedereen op z'n blauw ogen, ik kan het zeggen. Ben in het verleden genoeg beetgenomen met wagens in die prijsklasse. Het is en blijft een particulier, ook al zijn daar ook wel eerlijke tussen. Ik heb trouwens nooit een auto particulier gekocht, maar familieleden daarentegen genoeg.
Die blèrpijp zou mij iig al afschrikken... mja, dat ben ik
offtopic
ontopic
als je zelf niet veel verstand hebt, neem dan altijd iemand mee... voor t technische stuk, maar ook het afdingen althans als dat ook je bedoeling zal zijn
zo`n achterlijk ding heb ik ook, zat bij de aankoop van de auto, in iedergeval wil ik die schuine omhoogstaande delen afslijpen wat een herrie vooral s`morgens toen ik naar mn werk moest om 4 uur vaak zat in de straat de lampen op de slaap kamers aan zien gaanBeens1 schreef: Die blèrpijp zou mij iig al afschrikken... mja, dat ben ik
ontopic
als je zelf niet veel verstand hebt, neem dan altijd iemand mee... voor t technische stuk, maar ook het afdingen althans als dat ook je bedoeling zal zijn
-
nou BMW was niks
hij zei dat de enige mis punten waren roest op de wielkasten
dat zou die netjes bij laten werken
maar het bij werken is echt beun gedaan op alle wielkasten allemaal doffe plekken schuurkrassen er in
hemel hing los deurpaneel bekleding hing los
achter ramen werkte niet
2 maanden apk
dus bij alles te veel min punten
heb de auto ook laten staan mocht geen test rondje rijden
dus heb hem maar achter gelaten
hij zei dat de enige mis punten waren roest op de wielkasten
dat zou die netjes bij laten werken
maar het bij werken is echt beun gedaan op alle wielkasten allemaal doffe plekken schuurkrassen er in
hemel hing los deurpaneel bekleding hing los
achter ramen werkte niet
2 maanden apk
dus bij alles te veel min punten
heb de auto ook laten staan mocht geen test rondje rijden
dus heb hem maar achter gelaten
Goed dat je hem dan hebt laten staan.
Zoals eerder gezegd, maak geen overhaaste beslissingen. Die kunnen je namelijk flink duur uit gaan vallen.
Gewoon weer rustig op zoek naar een knappe en eerlijke coupé, alleen is dat wat lastiger geworden tegenwoordig met de 318is. Zit veel 'troep' bij.
Zoals eerder gezegd, maak geen overhaaste beslissingen. Die kunnen je namelijk flink duur uit gaan vallen.
Gewoon weer rustig op zoek naar een knappe en eerlijke coupé, alleen is dat wat lastiger geworden tegenwoordig met de 318is. Zit veel 'troep' bij.
-
Ja ik heb nu een 323 op het oog
namelijk deze
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx? ... 13&asrc=st
namelijk deze
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx? ... 13&asrc=st
Ik neem aan dat je er rekening mee houdt dat de kmstand dus zo'n 260k is?!
Verder leuke wagen op het eerste gezicht. Goed kijken en luisteren dus.
Vooral op tikken bij het blok (vanos) en zorg dat het een koude start is. Overall goed opletten, ook bij het plaatwerk. Wees dus niet te beroerd om op de knieën te gaan om onder de wagen te kijken.
Succes, hoop dat het een goede en eerlijke wagen is.
Verder leuke wagen op het eerste gezicht. Goed kijken en luisteren dus.
Vooral op tikken bij het blok (vanos) en zorg dat het een koude start is. Overall goed opletten, ook bij het plaatwerk. Wees dus niet te beroerd om op de knieën te gaan om onder de wagen te kijken.
Succes, hoop dat het een goede en eerlijke wagen is.
-
nou ik heb geen rare geluiden gehoort
it klein roest plekje
en de bekleding van de auto
en zo je kan lezen is er genoeg aan verandert
it klein roest plekje
en de bekleding van de auto
en zo je kan lezen is er genoeg aan verandert