MP Advertenties
Re: MP Advertenties
Zulke projecten moet je ook helemaal niet voor de winst doen. Die moet je doen om er zelf lekker in te gaan rijden of op shows etc neer te zetten.
inderdaad, sinds wanneer is een auto een investering? Als ik na moet denken wat mn auto nog opbrengt straks, dan kan ik beter met de fiets gaan
>>>>Showroom E36's<<<<
-
- Contacteer:
Er zijn genoeg klassiekers die je wel als een investering kunt zien. Een BMW 1602 is dit helaas gewoon niet.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
Een liefhebber zal ook vaak niet als insteek hebben om ditsoort auto's te gaan restaureren als investering, of je moet het bedrijfsmatig doen, dan kan het een ander verhaal zijn.
Als liefhebber zou ik erg graag een 1602 of een 1800 of iets restaureren, het blijven wel aparte verschijningen! En het blijft prachtig om ditsoort auto's terug in glory te zien!
Als liefhebber zou ik erg graag een 1602 of een 1800 of iets restaureren, het blijven wel aparte verschijningen! En het blijft prachtig om ditsoort auto's terug in glory te zien!
>>>>Showroom E36's<<<<
-
- Contacteer:
- Ramon 325 Vanos
aangezien hij 28 advertenties op marktplaats heeft.
Denk ik het wel Danny
Denk ik het wel Danny
hele discussie gehad met deze kutkneus gisteren via de mail.
hij dacht mij wel ff de grond in te boren en te intimideren.
heb hem openlijk een uitnodiging gestuurd dat ie zijn woorden waar moest maken ipv achter een toetsenbord te schuilen.
bledder figuur eerste klas.
^^ wattan allemaal, ben benieuwd.
-
- Contacteer:
Hopen dat hij flink verlies maakt...
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
heb de coup niet te duur verkocht. ....
Stond in de weg, hij zou hem opknappen enz
Stond in de weg, hij zou hem opknappen enz
op deze manier had je hem beter in onderdelen kunnen doen, had je er nog een aantal liefhebbers blij mee kunnen maken….
>>>>Showroom E36's<<<<
niets bijzonders yohJaapi schreef:^^ wattan allemaal, ben benieuwd.
laten we het houden op haantjes gedrag van beide kanten, ik heb alleen een langere adem.