Centrale vergrendeling
-
Centrale vergrendeling
hallo
ik heb een vraag
heb nu mijn bmw coupe 323i e36
Maar nu mijn vraag de beste man had geen afstandbediening voor de alarm en afstand openen
Maar kan ik nu gewoon zon kastje ergens vandaan halen en zelf inlezen of gaat dat niet zomaar
mvg kevin
ik heb een vraag
heb nu mijn bmw coupe 323i e36
Maar nu mijn vraag de beste man had geen afstandbediening voor de alarm en afstand openen
Maar kan ik nu gewoon zon kastje ergens vandaan halen en zelf inlezen of gaat dat niet zomaar
mvg kevin
Re: Centrale vergrendeling
Heeft zo'n kastje er wel bij gezeten dan? Je hebt ook cv uitvoeringen zonder alarm en dus zonder kastjes.
Ik heb diverse pogingen gedaan bij dealers (bmw en mercedes), maar de kastjes met twee knopjes (rood en wit) zijn niet meer verkrijgbaar.
Ik heb recent een kastje aangeschaft via E-Bay, (naam was BMW serpi star 2 button....), omdat mijn huidige kastje kapot is.
Ik heb diverse pogingen gedaan bij dealers (bmw en mercedes), maar de kastjes met twee knopjes (rood en wit) zijn niet meer verkrijgbaar.
Ik heb recent een kastje aangeschaft via E-Bay, (naam was BMW serpi star 2 button....), omdat mijn huidige kastje kapot is.
-
ja er zit alarm op de bmw de sensors zitten er nog
certificaat zit er ook bij van bmw alarm
certificaat zit er ook bij van bmw alarm
dan nog hoeft er geen afstandsbediening bij te zitten.
Coupe heeft sowieso altijd standaard centrale vergrendeling op de sleutel zover ik weet!
Coupe heeft sowieso altijd standaard centrale vergrendeling op de sleutel zover ik weet!
>>>>Showroom E36's<<<<
-
nee bij deze zit het niet op de sleutel
maar de afstandbediening zit er gewoon niet bij
alarm kastje zit in de auto heb al achter het handschoenenkastje gekeken
maar mijn vraag is meer van kan ik gewoon kastje ergens vandaan halen en dan in leren
maar mijn vraag is meer van kan ik gewoon kastje ergens vandaan halen en dan in leren
-
niemand die het antwoord weet
mvg
mvg
Ja, dat kan moet je gewoon kastje kopen in tilburg zijn ze nog gewoon bij de dealer verkrijgbaar voor 52euro.kevinbreda schreef:nee bij deze zit het niet op de sleutel
-
dayli schreef:Ja, dat kan moet je gewoon kastje kopen in tilburg zijn ze nog gewoon bij de dealer verkrijgbaar voor 52euro.kevinbreda schreef:nee bij deze zit het niet op de sleutel
als dat zo is zou dat wel mooi mee genomen zijn
dan kan ik misschien mijn alarm weer werken krijgen