Z car
Re: Hartge Z3 coupe 5.0
dankje, al was het begin van de video het eerste rondje even slordig, banden nog te koud en remmen eigenlijk ook nog, en iemand er bij in verder wel een leuke video van Gijs.
Later hing nog iemand een kamera bij mij in de auto voor 3 rondjes, later op de dag ging het beter, was al een tijd niet op Assen geweest, en ander soort banden van Conti de sportcontact 5P
Later hing nog iemand een kamera bij mij in de auto voor 3 rondjes, later op de dag ging het beter, was al een tijd niet op Assen geweest, en ander soort banden van Conti de sportcontact 5P
Laatst gewijzigd door Rene08 op 17 jun 2011, 09:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: filmpje ingesloten
Reden: filmpje ingesloten
Re: Hartge Z3 coupe 5.0
oef.. pijnlijk.. hij kan alvast een prijsverlaging doen op mobile.de
//.00.-// > /.-////.-///.-
Re: Hartge Z3 coupe 5.0
De eigenaar zag de foto´s liever niet online, ze zijn ook al eerder weg gehaald op verzoek .
Re: Hartge Z3 coupe 5.0
tja eigenaar heeft gewoon een aparte z3 die opvalt hopelijk komen de foto's niet op googel cache want dan kan hij al helemaal inpakken op verkoop forá's erg zonde wel voor zo'n mooie z3
Laatst gewijzigd door Rene08 op 28 aug 2011, 22:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd, zie forumregels mbt quoten
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd, zie forumregels mbt quoten
//.00.-// > /.-////.-///.-
Re: Hartge Z3 coupe 5.0
ja de auto heeft wat schade opgelopen helaas aan de voorkant en ja hij rijd nog, doch moet nog gerepareerd worden en al met al duurt dat heel lang en financieel gaat het en ging het ook niet best dus takes a lot of time sadly.
Maar hij komt zeker weer klaar en zo goed als ie was, of eigenlijk iets beter met voor veel nwe delen.
Prijs zal niet snel omlaag gaan, al heb ik wel geld nodig (al jaren maar nu helemaal) en moet ik wat goedkoper (al jaren maar omdat ik weinig rijd ging het wel)
Het blijft de enigste ter wereld en dus uniek, taxatie waarde 72.500,-euro enz en en das nog goedkoop als je je bedenkt dat er maar 1 van is op de wereld
only one, this is the one!
wellicht levert ie over 10<>20 jaar veel meer op? net als die oude Ford escorts mk1 als RS e.d. zelfs replica's daarvan vragen ze vanaf zo'n 50K en daar zijn er vrij veel van, voorbeelden genoeg.
Hoe je het ook wendt of keert hij is uniek niet alleen met de tuning of delen maar ook qua merk en zeldzaamheid, tis geen BMW met Hartge goodies maar een
echte af fabriek Hartge in naam en titel, but hey...onbekend maakt soms onbemind.
Ze moeten er nog mee beginnen en dan moet ik nog wat delen zoeken en laten maken dus al met al euh paar maand verder dan waar we nu zijn...
rustig aan dus, scheelt vaak weer geld, moet helaas oppassen met men centen.
Die af en toe uitjes met de Hartge Z3 moet ik dus missen...en kom dus nu helemaal de deur niet uit
achja, wat anderen soms wel niet denken...helaas.
ik ben voor hen wat zij van me denken, helaas nog nooit iemand ontmoet die het de eerste keer of keren goed had
maar kan ik me ook wel wat bij voorstellen, valt ook niet mee doch is wel kwetsend soms als je het hele verhaal zou kennen.
but hey we are here to talk about cars
thanks for the support.
Maar hij komt zeker weer klaar en zo goed als ie was, of eigenlijk iets beter met voor veel nwe delen.
Prijs zal niet snel omlaag gaan, al heb ik wel geld nodig (al jaren maar nu helemaal) en moet ik wat goedkoper (al jaren maar omdat ik weinig rijd ging het wel)
Het blijft de enigste ter wereld en dus uniek, taxatie waarde 72.500,-euro enz en en das nog goedkoop als je je bedenkt dat er maar 1 van is op de wereld
only one, this is the one!
wellicht levert ie over 10<>20 jaar veel meer op? net als die oude Ford escorts mk1 als RS e.d. zelfs replica's daarvan vragen ze vanaf zo'n 50K en daar zijn er vrij veel van, voorbeelden genoeg.
Hoe je het ook wendt of keert hij is uniek niet alleen met de tuning of delen maar ook qua merk en zeldzaamheid, tis geen BMW met Hartge goodies maar een
echte af fabriek Hartge in naam en titel, but hey...onbekend maakt soms onbemind.
Ze moeten er nog mee beginnen en dan moet ik nog wat delen zoeken en laten maken dus al met al euh paar maand verder dan waar we nu zijn...
rustig aan dus, scheelt vaak weer geld, moet helaas oppassen met men centen.
Die af en toe uitjes met de Hartge Z3 moet ik dus missen...en kom dus nu helemaal de deur niet uit
achja, wat anderen soms wel niet denken...helaas.
ik ben voor hen wat zij van me denken, helaas nog nooit iemand ontmoet die het de eerste keer of keren goed had
maar kan ik me ook wel wat bij voorstellen, valt ook niet mee doch is wel kwetsend soms als je het hele verhaal zou kennen.
but hey we are here to talk about cars
thanks for the support.
- Witte F11M
- Berichten: 76
- Lid geworden op: 27 dec 2011, 22:46
- Locatie: Houten
Re: Hartge Z3 coupe 5.0
Volgens mij ligt deze Z3 thans in puin. Ik heb op het Z3 Forum daar wat foto's van gezien.
Mijn auto's: Alpina B6 Biturbo Gran Coupe (F06), BMW 118i (F21), BMW Z4 3.0i (E85), Citroën DS19H Pallas 1965
Re: Hartge Z3 coupe 5.0
Klopt, maar hij wordt helemaal opgelapt. Ik ben benieuwd hoe ver het er al mee staat.
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
Re: Hartge Z3 coupe 5.0
In puin? was niet best, zou doodzonde zijn,
hij was wel aardig beschadigd van voren dat is ook zo helaas, doch gelukkig niks krom ofzo, hij komt dus weer helemaal goed, het zijn te vervangen (lees te verschroeven) delen gelukkig en dus bijna alles nieuw straks,
kost een paar centen en tijd en geld verzamelen doch moet wel goed komen en vrij veel zoeken naar delen, maar dan wordt ie ook weer de oude gelukkig.
maar verder graag geen gezeur over die schade in dit draadje laten we het netjes houden...
heb een pdf file gemaakt voor de liefhebbers met het verhaal van de tijd dat Hartge de auto opbouwde door de jaren met verschillende motoren e.d.
https://skydrive.live.com/redir?resid=2 ... 2D58C3!819
hij was wel aardig beschadigd van voren dat is ook zo helaas, doch gelukkig niks krom ofzo, hij komt dus weer helemaal goed, het zijn te vervangen (lees te verschroeven) delen gelukkig en dus bijna alles nieuw straks,
kost een paar centen en tijd en geld verzamelen doch moet wel goed komen en vrij veel zoeken naar delen, maar dan wordt ie ook weer de oude gelukkig.
maar verder graag geen gezeur over die schade in dit draadje laten we het netjes houden...
heb een pdf file gemaakt voor de liefhebbers met het verhaal van de tijd dat Hartge de auto opbouwde door de jaren met verschillende motoren e.d.
https://skydrive.live.com/redir?resid=2 ... 2D58C3!819
Laatst gewijzigd door GTRene op 02 jul 2012, 00:27, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Hartge Z3 coupe 5.0
Mensen hebben jullie wel door dat dit gewoon een freaking custom made z3 is door de man Hartge himself? Al zou die kaal op 4 wielen zijn alsnog freaking porno. Besides mensen die zo makkelijk over deze beauty praten hebben de vermogen er vast niet voor en verdienen deze auto ook niet.
Iemand die deze auto gaat kopen gaat echt niet betreuren om wat er is gebeurt.
Veel succes Gtrene
Iemand die deze auto gaat kopen gaat echt niet betreuren om wat er is gebeurt.
Veel succes Gtrene
E60 530D
Re: Hartge Z3 coupe 5.0
Thanks, door men enthousiasme en of uitleg van, kan ik wellicht soms wat verkeerd overkomen...excuses daarvoor.
Juni, De auto is ondertussen al weer een tijdje helemaal klaar en ziet er als nieuw uit, ook maar een nieuw Taxatie rapport er weer bij (3 jaar geldig) en de Taxateur verwonderde zich dat de auto er zo goed uit zag
Heb dus hele mooie cijfers gekregen en een goed rapport.
Auto ziet er ook zeer goed uit, magoed veel is ook splinternieuw en mooi gepoetst en nagekeken en veel meteen maar der bijgepakt/ververst etc etc, me is happy
Juni, De auto is ondertussen al weer een tijdje helemaal klaar en ziet er als nieuw uit, ook maar een nieuw Taxatie rapport er weer bij (3 jaar geldig) en de Taxateur verwonderde zich dat de auto er zo goed uit zag
Heb dus hele mooie cijfers gekregen en een goed rapport.
Auto ziet er ook zeer goed uit, magoed veel is ook splinternieuw en mooi gepoetst en nagekeken en veel meteen maar der bijgepakt/ververst etc etc, me is happy
-
- Berichten: 59
- Lid geworden op: 06 apr 2010, 15:45
Re: Hartge Z3 coupe 5.0
Is hij nog te koop?GTRene schreef:Thanks, door men enthousiasme en of uitleg van, kan ik wellicht soms wat verkeerd overkomen...excuses daarvoor.
Juni, De auto is ondertussen al weer een tijdje helemaal klaar en ziet er als nieuw uit, ook maar een nieuw Taxatie rapport er weer bij (3 jaar geldig) en de Taxateur verwonderde zich dat de auto er zo goed uit zag
Heb dus hele mooie cijfers gekregen en een goed rapport.
Auto ziet er ook zeer goed uit, magoed veel is ook splinternieuw en mooi gepoetst en nagekeken en veel meteen maar der bijgepakt/ververst etc etc, me is happy
Heb zelf ook een Z3 QP. Ik wil al een hele tijd een 540 blok met een 6bak..
Maar het kost me helaas te veel denk ik...de donorauto zelf al
over jouw QP anyways: meer kan ik er niet over zeggen. Gewoon
Re: Z car
Dankje Mitch, bij eventuele serieuze interesse mag je me altijd ff PM/mailen.
een goede ombouw en wat er allemaal bij komt kijken is idd enorm prijzig, vooral als je het door een gerenommeerd bedrijf laat doen.
ook dat het blok zo laag mogelijk komt (en dus speciaal carter en pomp e.d.) en zo ver mogelijk naar achteren, alhoewel zo'n blok is ook al 2 cylinders korter dan een vrij zware S50B32- 6 in lijn.
heb een tijdje terug een set extra velgen erbij gekocht die nu al een tijdje onder de Hartge zitten, zal wat foto's uploaden, natuurlijk zitten de originele Hartge velgen er ook bij, maar dit is wel ff leuk en wat anders vond ik.
ook nwe remmen e.d. ook wat groter, voor de looks en het systeem kan het dan nog wat makkelijker aan e.d.
een goede ombouw en wat er allemaal bij komt kijken is idd enorm prijzig, vooral als je het door een gerenommeerd bedrijf laat doen.
ook dat het blok zo laag mogelijk komt (en dus speciaal carter en pomp e.d.) en zo ver mogelijk naar achteren, alhoewel zo'n blok is ook al 2 cylinders korter dan een vrij zware S50B32- 6 in lijn.
heb een tijdje terug een set extra velgen erbij gekocht die nu al een tijdje onder de Hartge zitten, zal wat foto's uploaden, natuurlijk zitten de originele Hartge velgen er ook bij, maar dit is wel ff leuk en wat anders vond ik.
ook nwe remmen e.d. ook wat groter, voor de looks en het systeem kan het dan nog wat makkelijker aan e.d.
-
- Berichten: 59
- Lid geworden op: 06 apr 2010, 15:45
Re: Z car
Wat 'n masjien
Klopt inderdaad, de hoogte schijnt vaak het probleem te zijn.
In Polen is er wel iemand met een 540i z3 roadster.
http://www.youtube.com/watch?v=etuRTCS4D2Q
Ik zou eerlijk gezegt al genoegen nemen met de 3.0 v8.
Het gaat voor mij niet zo zeer om vermogen, hij gaat immers redelijk vlot.
Het v8 plan staat dan ook in de ijskast. Al kijk ik stiekem wel eens rond voor een donor auto.
Ben nog immers student, dus moet relatief voorzichtig zijn met investeringen
Er ligt al maanden een nieuwe vanosunit te wachten op installatie..vreemd genoeg niemand die hem kan monteren. Tja...de bmw garage $$$$$
Klopt inderdaad, de hoogte schijnt vaak het probleem te zijn.
In Polen is er wel iemand met een 540i z3 roadster.
http://www.youtube.com/watch?v=etuRTCS4D2Q
Ik zou eerlijk gezegt al genoegen nemen met de 3.0 v8.
Het gaat voor mij niet zo zeer om vermogen, hij gaat immers redelijk vlot.
Het v8 plan staat dan ook in de ijskast. Al kijk ik stiekem wel eens rond voor een donor auto.
Ben nog immers student, dus moet relatief voorzichtig zijn met investeringen
Er ligt al maanden een nieuwe vanosunit te wachten op installatie..vreemd genoeg niemand die hem kan monteren. Tja...de bmw garage $$$$$