E46 320cd met 185dkm+ kopen?
E46 320cd met 185dkm+ kopen?
Hallo,
Zoals in de titel vermeld, ik zou graag een 320cd kopen.
Ik heb er eentje zien staan van 2004 met 185000km.
Ik vind er geen met véél minder km's voor een deftige prijs.
Is dit veel km's voor een 320cd e46? Waar moet ik op letten,... Elk advies is welkom
Groeten
Zoals in de titel vermeld, ik zou graag een 320cd kopen.
Ik heb er eentje zien staan van 2004 met 185000km.
Ik vind er geen met véél minder km's voor een deftige prijs.
Is dit veel km's voor een 320cd e46? Waar moet ik op letten,... Elk advies is welkom
Groeten
-
- Contacteer:
Re: E46 320cd met 185dkm+ kopen?
Een diesel uit dat bouwjaar ga je niet vinden met een lage km stand. Ik vind deze stand nog betrekkelijk laag zelfs. Anders koop je geen diesel normaal gesproken. Verder kan een diesel makkelijk 500k km lopen. Dus ik zou er niet teveel naar kijken
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
18500km per jaar. Das toch niks. Helemaal niet voor een diesel.
Lager ga je niet vinden... Of je betaalt een dikke vette prijs.
Lager ga je niet vinden... Of je betaalt een dikke vette prijs.
- Simpele Ziel
Ik heb inmiddels geleerd dat een lage km. stand nietszeggend
is over de staat van een auto, hooguit de waarde.
Belangrijker is hoe ermee omgegaan is.
De 2004 320d's zijn vrijwel vrij van de typische kwaaltjes, betere turbo's, betere brandstofpompen en met een beetje geluk al het nieuwe type luchtinlaat.
Echter... Bepaalde delen zullen natuurlijk aan slijtage onderhevig zijn, dus hou altijd rekening met wat nieuwe rubbertjes e.d. maar verder moet je vooral veel geluk hebben.
is over de staat van een auto, hooguit de waarde.
Belangrijker is hoe ermee omgegaan is.
De 2004 320d's zijn vrijwel vrij van de typische kwaaltjes, betere turbo's, betere brandstofpompen en met een beetje geluk al het nieuwe type luchtinlaat.
Echter... Bepaalde delen zullen natuurlijk aan slijtage onderhevig zijn, dus hou altijd rekening met wat nieuwe rubbertjes e.d. maar verder moet je vooral veel geluk hebben.
zon lage km stand zie je niet veel... als die verder goed is (goed onderzoeken) kun je het gerust doen denk ik... als de prijs er een beetje naar is tenminste
Kalm an... en rap wat..!
Wat vinden jullie dan een normale prijs?André1992 schreef:zon lage km stand zie je niet veel... als die verder goed is (goed onderzoeken) kun je het gerust doen denk ik... als de prijs er een beetje naar is tenminste
Leuke profielnaam hèhè.
Ligt er ook een beetje aan wat de staat van de auto is natuurlijk. Een goed onderhouden exemplaar met veel opties kan wel eens richting de 7,5 à 8k or meer schieten, maar ik denk dat ze beginnen rond de 5,5 a 6k, maar dan heb je waarschijnlijk wel een wat meer uitgeleefd exemplaar.
Ligt er ook een beetje aan wat de staat van de auto is natuurlijk. Een goed onderhouden exemplaar met veel opties kan wel eens richting de 7,5 à 8k or meer schieten, maar ik denk dat ze beginnen rond de 5,5 a 6k, maar dan heb je waarschijnlijk wel een wat meer uitgeleefd exemplaar.
||| BMW F36 420i LCI ‘19 Sport |||