lmm uitwisselen ?

Voor alle technische vragen over de BMW 5 Serie
tonysclass

lmm uitwisselen ?

Bericht door tonysclass » 27 jan 2014, 09:53

Hallo,
Ik kwam er toevallig achter dat de stekker van luchtmassameter los zit. Wel rijdt de auto redelijk goed, dus geen trage tractor ofzo.
Met aangesloten stekker trekt ie pas na 3000 toeren ongeveer.is uitgelezen maar geeft geen foutmeldingen.
De vorige eigenaar heeft wel het ledje van motorstoringslampje verwijderd...!
Nu zegt de garage : het kan dit zijn, het kan dat zijn, en dat traject ken ik helaas al uit ervaring, m.a.w. Van alles en nog wat vervangen en uiteindelijk NOG met het probleem zitten.

Nu mijn vraag: kan ik bij iemand, garage of hobbyist, bijv. Eerst even de lmm uitwisselen en testen? Eventueel een ander onderdeel? Zodat ik gericht het onderdeel kan aanschaffen en van het euvel af ben.

Alvast bedankt voor jullie aanbod heren :)

Grtz tony

individualtouring

Re: lmm uitwisselen ?

Bericht door individualtouring » 27 jan 2014, 10:01

Balen man... Ik had een 530d voor de handel waar ik een nieuwe voor heb gekocht had je die kunnen testen maar helaas is al weg, als je een nieuwe originele bosch nodig hebt koop hem hier voor totaal 140 euro:

http://www.maf-shop.com/product_info.ph ... c5daee5cbc

Grote kans dat het jou lmm is ik had dezelfde klachten, als je uit de buurt van Deventer komt, ik ken een goede monteur die het wel uit kan lezen, heeft de beste bmw apparatuur.

tonysclass

Re: lmm uitwisselen ?

Bericht door tonysclass » 27 jan 2014, 10:27

Kom zelf uit den haag , dank je voor info iig :)
Maar ben bang dat het straks niet de lmm blijkt te zijn, vandaar.

Thnx iig

Grtz tony

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (E39) Techniek”