M5 E60
Re: M5 E60
Top kerel! Ziet er dik uit !
Nogmaals iedereen bedankt voor de reacties !
@Kevin, ik ben wel zo sociaal om de foto's te delen
@Kevin, ik ben wel zo sociaal om de foto's te delen
Staat hem goed die zwarte nieren!
BMW E46 320i old car
BMW E81 118i new car You Only Live Once, Enjoy!
BMW E81 118i new car You Only Live Once, Enjoy!
Bedankt iedow !
Sommige weten het, maar ik ben sinds april 2013 eigenlijk opeens gestopt met fotograferen, ik had er geen tijd meer voor ivm afronding opleiding en ik was stiekem wel erg veel met de BMW op pad ( bijna 35.000 km gereden in het ruime jaar dat ik hem nu heb )
Ik had al mijn canon apparatuur verkocht, en allemaal nikon apparatuur aangeschaft, wat ik echter na 2 maanden ook weer de deur uit had gedaan.
Nu me opleiding af is, heb ik daar natuurlijk ontzettende spijt van want ik zie her en der weer foto's voorbij komen en dan denk ik bij mezelf.... ik had ook weer wat plaatjes kunnen schieten.
Maarja, in de afgelopen maanden ben ik dus maar even met de Iphone bezig geweest en ik wilde de foto's wel even delen.
1: de meeste kennen het S85 blok al in de tussen tijd.
2: even na het poetsen, ik gebruik de laatste tijd als afsluiter de Chemical guys Black wax ( top spul voor mensen met een zwarte auto !, de wetlook glans blijft egt een lange tijd aanwezig )
3: een andere plek na een andere poetsbeurt
4: eerder in 2013 na een mooie dag rijden even genoten van de zonsondergang.
Binnenkort weer updates .
Mvg, Erwin.
Sommige weten het, maar ik ben sinds april 2013 eigenlijk opeens gestopt met fotograferen, ik had er geen tijd meer voor ivm afronding opleiding en ik was stiekem wel erg veel met de BMW op pad ( bijna 35.000 km gereden in het ruime jaar dat ik hem nu heb )
Ik had al mijn canon apparatuur verkocht, en allemaal nikon apparatuur aangeschaft, wat ik echter na 2 maanden ook weer de deur uit had gedaan.
Nu me opleiding af is, heb ik daar natuurlijk ontzettende spijt van want ik zie her en der weer foto's voorbij komen en dan denk ik bij mezelf.... ik had ook weer wat plaatjes kunnen schieten.
Maarja, in de afgelopen maanden ben ik dus maar even met de Iphone bezig geweest en ik wilde de foto's wel even delen.
1: de meeste kennen het S85 blok al in de tussen tijd.
2: even na het poetsen, ik gebruik de laatste tijd als afsluiter de Chemical guys Black wax ( top spul voor mensen met een zwarte auto !, de wetlook glans blijft egt een lange tijd aanwezig )
3: een andere plek na een andere poetsbeurt
4: eerder in 2013 na een mooie dag rijden even genoten van de zonsondergang.
Binnenkort weer updates .
Mvg, Erwin.
-
Mooie fotos
Met een super auto
Met een super auto
jij hebt een hele mooie M5 , het begint nu wel heel erg te jeuken bij mij, maar ja de aanschafprijs is nog maar het begin....
bedankt iedereen !
Laat het mooie weer maar weer gauw komen want dit weer is het ook weer net niet.
Lijkt wel een lange herfst waar we ons in bevinden.
@zesinlijn, het verbruik en onderhoud zijn dan nog afhankelijk van de hoeveelheid die je rijd ( en exclusief eventuele slijtage en storing perikelen )
Die van mij word voornamelijk voor woon/werk verkeer en voor bezoekjes gebruikt bij vrienden van me in o.a. België op die manier gaan de km's enorm snel en zie je de onderhoudsintervallen snel aftellen .
Laat het mooie weer maar weer gauw komen want dit weer is het ook weer net niet.
Lijkt wel een lange herfst waar we ons in bevinden.
@zesinlijn, het verbruik en onderhoud zijn dan nog afhankelijk van de hoeveelheid die je rijd ( en exclusief eventuele slijtage en storing perikelen )
Die van mij word voornamelijk voor woon/werk verkeer en voor bezoekjes gebruikt bij vrienden van me in o.a. België op die manier gaan de km's enorm snel en zie je de onderhoudsintervallen snel aftellen .
Laatste foto is heel fraai erwin
Bedankt jongens
@Bart, dat zal nog wel even duren
@Bart, dat zal nog wel even duren
En ik kon er niks aan doen, even een cameraatje op de kop getikt dus hierbij nog even 3 foto's
mvg, Erwin.
mvg, Erwin.
Ziet er leuk uit!
Vind die foto's met de motor erop altijd erg mooi, helemaal met een V10
Vind die foto's met de motor erop altijd erg mooi, helemaal met een V10
super dikke auto en kerel wat kan jij een mega mooie foto`s maken zeg!!!!!
echt respect super vet!!!
echt respect super vet!!!
nice HDR foto's, de diehard fotograven willen dat nog wel eens haten, vooral bij automotive fotografie, maar juist gebruikt vind ik het erg gaaf!
>>>>Showroom E36's<<<<