Voorstellen
Voorstellen
Hey,
Ik zal me ook maar eens voorstellen. Ik ben Wouter en sinds een week eigenaar van een 316 ti compact exec met 125000 op de klok. Er had natuurlijk een wat grotere moter ingemogen maar het kan er mee door.
Hij heeft een vrij zeldzame kleur waar ik zelf meteen op ben gevallen Pistazien grun
Hier 2 foto's, meer en betere zullen nog volgen.
ik heb nog een aantal projectjes in gedachten:
de velgen nu nog 16 inch (17 of 18 inch maar het is nu nog zonde heb nieuwe banden bij de dealer gekregen )
de geluidsinstallatie (er zit nu een standaard business cd speler in) binnenkort wil ik hier een soundprocessor van rockford aan hangen daardoor kan ik de orginele radio houden en toch perfect geluid krijgen doormiddel van versterkers e.d.
Voor de rest wil ik hier op het forum nog wat inspiratie op doen en wat dingen leren.
mvg,
Wouter
Ik zal me ook maar eens voorstellen. Ik ben Wouter en sinds een week eigenaar van een 316 ti compact exec met 125000 op de klok. Er had natuurlijk een wat grotere moter ingemogen maar het kan er mee door.
Hij heeft een vrij zeldzame kleur waar ik zelf meteen op ben gevallen Pistazien grun
Hier 2 foto's, meer en betere zullen nog volgen.
ik heb nog een aantal projectjes in gedachten:
de velgen nu nog 16 inch (17 of 18 inch maar het is nu nog zonde heb nieuwe banden bij de dealer gekregen )
de geluidsinstallatie (er zit nu een standaard business cd speler in) binnenkort wil ik hier een soundprocessor van rockford aan hangen daardoor kan ik de orginele radio houden en toch perfect geluid krijgen doormiddel van versterkers e.d.
Voor de rest wil ik hier op het forum nog wat inspiratie op doen en wat dingen leren.
mvg,
Wouter
Re: Voorstellen
Welkom hier
Bijzonder kleurtje, wel heel mooi Laat je de achterlichten zo trouwens ??
Bijzonder kleurtje, wel heel mooi Laat je de achterlichten zo trouwens ??
Welkom op het forum !
Mooie compact en de velgen vind ik persoonlijk 1 van de mooiste van BMW
Mooie compact en de velgen vind ik persoonlijk 1 van de mooiste van BMW
Levensmotto: Een BMW kan altijd groter!
Wees welkom, in het showroom-topic kun je genoeg ideeën opdoen. Ik vind de kleur ook wel iets hebben idd.
Hoi Wouter,
Welkom hier! Aparte kleur hoor! Heeft wel iets... (alleen niet voor mij, smaken verschillen )
Veel veilige km's toegewenst!
Welkom hier! Aparte kleur hoor! Heeft wel iets... (alleen niet voor mij, smaken verschillen )
Veel veilige km's toegewenst!
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Hey Wouter!
Welkom op hét forum voor BMW E46!
Idd, erg mooi kleurtje! Ben benieuwd naar je interieur.
Ook wel benieuwd naar je komende geluidsinstal, hoe je het doet en wat het gaat kosten.
Welkom op hét forum voor BMW E46!
Idd, erg mooi kleurtje! Ben benieuwd naar je interieur.
Ook wel benieuwd naar je komende geluidsinstal, hoe je het doet en wat het gaat kosten.
- Silver Shadow
Hey nieuw forumlid
Van harte welkom hier en uiteraard ook met je nieuwe aanwinst. Jou motor is misschien niet de grootste maar misschien wel de zuinigste . Aparte kleur vind ik het wel, veel veilige km in je nieuwe bolide.
Greets Jeroen
Van harte welkom hier en uiteraard ook met je nieuwe aanwinst. Jou motor is misschien niet de grootste maar misschien wel de zuinigste . Aparte kleur vind ik het wel, veel veilige km in je nieuwe bolide.
Greets Jeroen
Ik begon met niets, het meeste daarvan heb ik nog over
Welkom
Nette wagen.
Nette wagen.
Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i