Oud en nieuw E61/Sold
Re: Oud en nieuw E61
Kom ik weer een bakkie doen !
Ik rij eigenlijk ook nooit manueel, behalve met de caravan dan, ik moest toch een hoop geld uitgeven voor een M stuur en voor 150 euro meer had ik de flippers, kon het niet laten ..... Vind t wel gaaf ook al ga ik ze dan waarschijnlijk maar 4 dagen per jaar gebruiken hahaha
Ik rij eigenlijk ook nooit manueel, behalve met de caravan dan, ik moest toch een hoop geld uitgeven voor een M stuur en voor 150 euro meer had ik de flippers, kon het niet laten ..... Vind t wel gaaf ook al ga ik ze dan waarschijnlijk maar 4 dagen per jaar gebruiken hahaha
- lekkerwijf1
hahah is goed,
Ja klopt met de caravan rijd ik ook manueel alleen dan blijft die vaak in de 5e versnelling staan tenzij het erg stijl wordt haha.
Dan zul jij dat dit jaar veel nodig hebben die flippers met die kleine woonwagen van je hahaha wel gaaf dat de lm2 werkend is gekregen. ik had het wel willen proberen laatst maar het was al laat.
jij was niet voor 12 uur thuis ofwel ?
Ja klopt met de caravan rijd ik ook manueel alleen dan blijft die vaak in de 5e versnelling staan tenzij het erg stijl wordt haha.
Dan zul jij dat dit jaar veel nodig hebben die flippers met die kleine woonwagen van je hahaha wel gaaf dat de lm2 werkend is gekregen. ik had het wel willen proberen laatst maar het was al laat.
jij was niet voor 12 uur thuis ofwel ?
Haha, steile bergen ga ik dit jaar even beetje vermijden ja, eerst eens kijken hoe die m'n kippie trekt
Was kwart voor twaalf thuis geloof ik, even gas er op gehad, lm2 had echt teveel werk geweest, fortuin is er 4 uur mee bezig geweest.
Was kwart voor twaalf thuis geloof ik, even gas er op gehad, lm2 had echt teveel werk geweest, fortuin is er 4 uur mee bezig geweest.
Sjeetje, verslavend dit, bediening voor electrisch inklapbare spiegels al gevonden en gekocht, spiegels ook al gezien maar prijs nog niet naar m'n zin, nog even verder zoeken ....
Lijst kort langzamerhand in .......
Lijst kort langzamerhand in .......
je bent goed bezig Bart, laat je bij Laarman in Den Ham de flippers werkend maken ?
Een dag niet gereden, is een dag niet geleefd...
Welk stuur heb je dit met + en - op de flippers ? Dit is het M5 stuur. De normale flippers bewegen in beide richtingen en je kan op en neer schakelen met de beide.
Tevens heb je een nieuwe sleepring nodig voor de extra connecties van de flippers.
Tevens heb je een nieuwe sleepring nodig voor de extra connecties van de flippers.
525d E61 2007 pre-LCI
Het is het m5 stuur, sleepring zit er bij dacht ik maar zal nog even goed nakijken, anders zal deze ook niet heel de wereld kosten denk als ik deze bij de dealer gaat halen.
Mooi dat het allemaal werkt maar 14 module fouten en eerst niet.
Misschien iets verkeerd gecodeerd?
Ik heb bij mijn vorige bmw ook de complete lci ombouw van de lampen laten doen in duitsland.
Ik ben toen ook 4 uur daar geweest.
Maar nog even een vraag over de comming home lights,heb je dat ook werkend gekregen?
Als ik mijn auto uitzet brand de stadsverlichting nog maar wanneer ik mijn deur open doe gaat alles uit.
Dat wil ik dus niet,het zou nog moeten branden als je de auto op slot doet maar helaas bij mijn niet het geval.
Ik heb bij mijn vorige bmw ook de complete lci ombouw van de lampen laten doen in duitsland.
Maar nog even een vraag over de comming home lights,heb je dat ook werkend gekregen?
Als ik mijn auto uitzet brand de stadsverlichting nog maar wanneer ik mijn deur open doe gaat alles uit.
Dat wil ik dus niet,het zou nog moeten branden als je de auto op slot doet maar helaas bij mijn niet het geval.
Vorige e60 530i,530d lci huidige f10 530d
De Coming home lights zet je aan door de grootlicht schakelaar te bedienen als je motor heb afgezet. Is standaard, en kan niet anders.
De standlichten kan je idd nog langer laten branden, ik meen totals je hem sluit maar daar ben ik niet zeker van.
De standlichten kan je idd nog langer laten branden, ik meen totals je hem sluit maar daar ben ik niet zeker van.
525d E61 2007 pre-LCI
De foutmeldingen kwamen waarschijnlijk door de nieuwe module en de mask, deze moet ik toch nog een keer vervangen. De coming home werken als voorheen, contact uit en groot licht schakelaar naar je toe halen. Gaat na 3o seconden uit geloof ik, dir kun je in je idrive menu instellen. Als de auto op slot gaat branden ze bij mij nog steeds. Dit staat volgens mij los ban de module want dit had ik ook al met de lm1. Ik weet eerlijk gezegd niet of dit ook in de module geprogrammeerd moet worden. Had je het voor de ombouw wel of toen ook niet ?bmw530i schreef:Mooi dat het allemaal werkt maar 14 module fouten en eerst niet.
Tom was me net iets voor, bij mij branden de AE trouwens alleen aan de voorzijde en de achterlichten bij coming home. De dimlichten branden wel bij coming home maar gaan inderdaad uit of alsmede hem op slot zet of als je uit gestapt bent, dit weet ik niet zeker, ik geloof totdat je hem op slot doet, daarna alleen de AE.
ik snap het niet helemaal,branden er nog lampen als de auto op slot is gedaan?
Vorige e60 530i,530d lci huidige f10 530d
Zeker als je de tijd ingesteld hebt op 30 seconden, zal die ook zolang branden op slot of niet op slot
Een dag niet gereden, is een dag niet geleefd...