MP Advertenties
Re: MP Advertenties
Nja als veel mensen hem lelijk vinden doet het er in zoverre aan af dat er geen vraag is..
Pas stond er ook zo'n Bauer op marktplaats, die kostte alleen 1,5k dusja 15k wijkt dan wel heel erg af
Nja een E30 M3 en een E46 M3 CSL zijn exclusief, maar de andere M3's vind ik niet echt exclusief. Zijn mooie, nette auto's maar geen echte verzamelobjecten.
Pas stond er ook zo'n Bauer op marktplaats, die kostte alleen 1,5k dusja 15k wijkt dan wel heel erg af
Nja een E30 M3 en een E46 M3 CSL zijn exclusief, maar de andere M3's vind ik niet echt exclusief. Zijn mooie, nette auto's maar geen echte verzamelobjecten.
Ik weet bijna wel zeker dat de e36 en/of e46 M3 modellen in de toekomst best gewilde verzamelobjecten gaan worden. N/A in lijn 6 is toch wel uitstervend.
-
- Contacteer:
maat van me heeft onlangs ook een m3 gekocht voor 3k. Dat is ook een flinke stap. Staat van de auto zal ook mee wegen.BMWBoii schreef:Nja als veel mensen hem lelijk vinden doet het er in zoverre aan af dat er geen vraag is..
Verder kunnen we nu honderd andere modellen opnoemen die wel exclusief kunnen zijn. Maar dit is een discussie zonder eind. Ik denk dat hij die 15k voor sommige personen wel waard zal zijn. Ik zou het er overigens niet aan uit geven. Maar ik snap andere mensen ook niet dat bijvoorbeeld 10k voor één golf 1 wordt betaald.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
Ik denk dat je dan op een punt komt of je een (echte) liefhebber bent of niet.
En een bedrag vragen is niet gezegd dat je het krijgt en je hebt tenslotte maar 1 koper, gek of liefhebber nodig.
En een bedrag vragen is niet gezegd dat je het krijgt en je hebt tenslotte maar 1 koper, gek of liefhebber nodig.
E46 330iA touring 05-2003 110.000km
E46 330iA touring 05-2005 140.000km Edition 33
Een forum is er om te helpen en geholpen te worden.
Een simpel linkje, foto of doorverwijzing kan veel helpen!
E46 330iA touring 05-2005 140.000km Edition 33
Een forum is er om te helpen en geholpen te worden.
Een simpel linkje, foto of doorverwijzing kan veel helpen!
Hallo allemaal wilde even vragen wie deze auto kon/ken en is er iets mee???
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/ ... ousPage=lr
Kom namelijk op zomoto niet verder en als ik 323ti op afbeeldingen druk in google kom ik deze ook tegen op zomoto maar staat er deze is niet meer beschikbaar.
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/ ... ousPage=lr
Kom namelijk op zomoto niet verder en als ik 323ti op afbeeldingen druk in google kom ik deze ook tegen op zomoto maar staat er deze is niet meer beschikbaar.
ziet er netjes uit, jammer van die niet originele koplampen en die chrome rotzooi in het interieur (elektrischraamknopjes en pook) verder lijkt het me een nette auto, ik ken hem niet in elk geval maar goed niet iedere bmw in NL hoeft lid te zijn van bimmerportal natuurlijk
Ja vond ik ook al die chrome dingen zijn zo veranderd,en nee is ook zo dat niet iedereen met een bimmer lid is
Ga gerust kijken, ik vind hem netjes en heb er wel een goed gevoel over... weet ik niet hoe de andere er over denken..... maar goed succes en hou ons op de hoogte
sorry ik moest dit gewoon posten ik vind dit gewoon lachwekkend :')
die waardes (verderop in de ad. zijn toch never nooit haalbaar? )
http://link.marktplaats.nl/756020171
die waardes (verderop in de ad. zijn toch never nooit haalbaar? )
http://link.marktplaats.nl/756020171
Zo raar is dat niet hoor, de v12 van bmw is letterlijk een dubbele 6 cilinder. De 850 heeft een noodloop stand waarmee hij op 1 helft van het blok kan draaien. Bij de 850csi heb je een cilinder inhoud van 5,6L wat neer komt op 2,8L per kant. Pakken we gemakshalve het 6 cilinder blok met supercharger keer 2...zitten we op 520 pk.
Een dubbele charger bij zulke cilinderaantallen is ook niet zo raar overigens.
Een dubbele charger bij zulke cilinderaantallen is ook niet zo raar overigens.
Dat klopt, ik doelde meer op het aantal pk`s wat van OEM extra erbij komt tot het uiteindelijke resultaat wat die gene post...
318i/518i van 115pk naar circa 175pk
318is van 142pk naar circa 210pk
320i/520i van 150pk naar circa 205pk
323i/523i van 170pk naar circa 240pk
325i/525i van 192pk naar circa 245pk
328i/528i/728i van 193pk naar circa 260pk
mij lijkt het nogal vrij onwaarschijnlijk
318i/518i van 115pk naar circa 175pk
318is van 142pk naar circa 210pk
320i/520i van 150pk naar circa 205pk
323i/523i van 170pk naar circa 240pk
325i/525i van 192pk naar circa 245pk
328i/528i/728i van 193pk naar circa 260pk
mij lijkt het nogal vrij onwaarschijnlijk
gaat hier om een supercharger set he, geen Sportfilter icm chiptuning!
Ik vind 60/70 pk winst met een supercharger nog wel flink meevallen, heb wel meer gezien hoor, maar dan gaat t om de real deal!
Kijk naar een G-power of een mannhart racing bijvoorbeeld, persen zo 700/800 pk uit een M5/M6
Ik vind 60/70 pk winst met een supercharger nog wel flink meevallen, heb wel meer gezien hoor, maar dan gaat t om de real deal!
Kijk naar een G-power of een mannhart racing bijvoorbeeld, persen zo 700/800 pk uit een M5/M6
>>>>Showroom E36's<<<<
Dat is hetzelfde verhaal als ik eerder postte. Zo raar is dat niet.
Een 318IS heb ik toevallig wat meer verstand van, dat blok kan alleen al door de kop van het blok, de uitlaatlijn vanaf de spruitstukken en de ecu aan te passen voor een verhoogde compressie rond de 200pk uitkomen.
Dus met een supercharger lijkt me dit best haalbaar ondanks dat er altijd positiever geadverteerd zal worden dan in de praktijk. Uit een supercharger is minder te halen dan een turbo, maar dan nog...Een 325i kan tot 450/500pk geboost worden, en er zijn M3's die tot 800pk geboost zijn.
Dus nog steeds lijken die waardes in de advertentie me niet zo overdreven. Alleen de kit kost misschien 1000 euro maar dan ben je er nog lang niet.
Een 318IS heb ik toevallig wat meer verstand van, dat blok kan alleen al door de kop van het blok, de uitlaatlijn vanaf de spruitstukken en de ecu aan te passen voor een verhoogde compressie rond de 200pk uitkomen.
Dus met een supercharger lijkt me dit best haalbaar ondanks dat er altijd positiever geadverteerd zal worden dan in de praktijk. Uit een supercharger is minder te halen dan een turbo, maar dan nog...Een 325i kan tot 450/500pk geboost worden, en er zijn M3's die tot 800pk geboost zijn.
Dus nog steeds lijken die waardes in de advertentie me niet zo overdreven. Alleen de kit kost misschien 1000 euro maar dan ben je er nog lang niet.
- Ramon 325 Vanos
Geloof maar wat daar staat op de advertentie.
Ben al een aantal keren bij ChargerTech geweest.
Rick weet er heel wat van hoor
Ja zo'n kit kost al gauw 1000,- maar dan zit her er nog niet op
Ben al een aantal keren bij ChargerTech geweest.
Rick weet er heel wat van hoor
Ja zo'n kit kost al gauw 1000,- maar dan zit her er nog niet op