Oud en nieuw E61/Sold

Show je BMW E60 / E61. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
Bart70
Contacteer:

Re: Oud en nieuw E61

Bericht door Bart70 » 22 feb 2014, 12:28

Dat weet ik nog niet zeker en ook niet waarom maar volgens de verkoper deed deze het bij hem zonder emulator dus dat ga ik eerst maar eens proberen.

Bart70
Contacteer:

Bericht door Bart70 » 26 feb 2014, 17:19

Zo foto's van niet gewassen naar gewassen, morgen even in de zon kijken wat betreft de kleur.
Spoiler: Laat zien
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bart70
Contacteer:

Bericht door Bart70 » 26 feb 2014, 17:58

De klapspiegels lukken om een of andere reden nog niet, zaterdag met Ralph maar eens kijken als hij wil, de raamlijsten ga ik niet wrappen, vind t persoonlijk met de zomervelgen er onder nu toch mooier als ze chroom blijven, alleen nog dubbele uitlaat er onder, zaterdag de cic er in en misschien nog keertje verlagen dan vind ik t prima zo.

freekje

Bericht door freekje » 26 feb 2014, 18:23

ziet er al top uit Bart, de kleur is volgens mij wel goed toch ?
maar eerst maar eens in het zonnetje zetten, dan zie je alles, ook vind ik deze velgen mooi staan :duim:
komt er in het middenstuk van de achterbumper nog gaas voor of blijft deze altijd open ?
de chromen lijsten vind ik zelf ook mooier staan, ik weet dat het niet hoort maar ja dat zal mij dan een zorg zijn ;)
nu nog een dikke uitlaat, ietsie zakken, en misschien een klein spacertje van achteren en klaar is Bartje of.....
Een dag niet gereden, is een dag niet geleefd...

Bart70
Contacteer:

Bericht door Bart70 » 26 feb 2014, 18:31

Hoi Freddie, achter blijft inderdaad open, vind ik wel jammer maar dat kan niet anders, aan de onderkant zit de bumper namelijk minder verder naar buiten dan de trekhaak dus er past onmogelijk een gaas voor, dit zou ook erg ingenieus gemaakt moeten worden want dit moet weer weg als de trekhaak er onder gaat. Paar spacers ben ik met je eens, zou net iets mooier staan. Ietsjes verlagen ook mee eens, zit alleen altijd met het probleem dat het dan net voor en na de vakantie weer aangepast moet worden ivm caravan, hier twijfel ik dus nog over. De dikke uitlaat gaat er binnenkort ook komen want dit is natuurlijk geen gezicht, maarja, niet alles tegelijk, M stuur moet er ook nog in en de ramen moeten ook nog getint worden.
De kleur lijkt inderdaad goed maar wil dit nog even in het zonnetje bekijken idd, anders laat ik hem uit nevelen.

freekje

Bericht door freekje » 26 feb 2014, 18:40

is het niet zo dat als ie iets verlaagd is,( wat volgens mij bij jou auto softwarematig gedaan word van achteren ) je auto hem zelf bijpompt naar de opgegeven hoogte, je hebt toch luchtvering ?, of zie ik iets over het hoofd, dan zou je toch geen last moeten hebben met een caravan :s
Een dag niet gereden, is een dag niet geleefd...

Bart70
Contacteer:

Bericht door Bart70 » 26 feb 2014, 18:47

Klopt idd Freddie, alleen moet hij dan wel elke keer met de vakantie softwarematig verlaagd en verhoogd worden en dat kan ik helaas niet zelf dus zou ik dan iemand in de buurt voor moeten zoeken en wat gaat hij doen als hij achter normale hoogte staat en voor verlaagd ? Soort dragracer hahahaha
Beter is om voor ook luchtvering te plaatsen hahahahaha, kan ik tekst hieronder, to do lijstje aan het inkorten, beter veranderen in, to do lijstje wordt nooit korter....... :whistle:

lekkerwijf1

Bericht door lekkerwijf1 » 26 feb 2014, 18:49

heey bartje ziet er al goed uit hoor :W
Alleen heb je een amerikaanse trekhaak ofzo wat een grote knots steekt er onder de bumper uit.
MIschien een keer een tweedehands afneembare westfalia met iemand ruilen.
Er zijn forummers zat die de orginele haak niet gebruiken nml want zoals je al zet blijft het gat open onderin de bumper.

Bart70
Contacteer:

Bericht door Bart70 » 26 feb 2014, 20:39

Aha, is dat 't, dan ga ik eens overleggen met de garage want die heeft me deze "knots" aangeboden, is splinternieuw dus dan mag hij hem ook maar omruilen, kijken wat hij zegt, valt de Westfalia verder terug dan als deze ?

lekkerwijf1

Bericht door lekkerwijf1 » 26 feb 2014, 22:50

Bartje, de westfalia haak zie je niet met de m5 bumper, ff kijken of ik hier nog een foto van heb van mn vorige e60. Verlagen kun je ook gewoon doen want jou luchtvering wordt geregeld dmv een sensor op de achteras hoeveel of hoe zwaar de auto ook beladen is jou auto komt altijd horizontaal en hangt niet achterover met die dikke tandemasser van je :W ik wou dat ik luchtvering had op de problemen die je er mee kunt hebben na. Ik zou de knots omruilen en een setje eibach voorveren bestellen en dan pas kijken welke spacers je nodig hebt

Bart70
Contacteer:

Bericht door Bart70 » 26 feb 2014, 23:08

Hey Richard, dat is mooi werk, ff kijken of de garage wil ruilen, wel mooie bumper die knots voor als de achterliggers te laat remmen maar verder niet fraai. :|

Nou kwam ik ook weer wat tegen over zwaardere fan voor de koeling en evt extra oliekoeler, ook meteen maar eens naar informeren, kom nooit klaar geloof ik..... :gek:

lekkerwijf1

Bericht door lekkerwijf1 » 26 feb 2014, 23:11

Tjah,
Die haak moet gewoon omgeruild is nml niet echt een gezicht, zon mooie bumper en dan heb je een afneembare trekhaak waar nog de helft van zichtbaar is. die extra koeler en grotere fan
Dat is iets wat je zelf moet bedenken of je het wil of niet.........
Mijn eerste e60 heb ik zelf ook een haak ondergebouwd zonder extra oliekoeler en zonder groter vermogen voor de fan. IKzelf persoonlijk zou me er niet erg druk om kunnen maken
Hier heb ik een hobby 560ul van 2007 achter gehad destijds zonder problemen.
Maar zoals gezegd je moet zelf weten de één vind het noodzakelijk en de ander niet.

Bart70
Contacteer:

Bericht door Bart70 » 26 feb 2014, 23:15

Ik zal eens kijken wat de garage er van zegt. Wat voor E60 was dat Richard ?

lekkerwijf1

Bericht door lekkerwijf1 » 26 feb 2014, 23:17

hoe bedoel je ? dat was een 530d
Ik heb twee 530d´s gehad en nu met de derde e60 bezig

Bart70
Contacteer:

Bericht door Bart70 » 26 feb 2014, 23:27

Even vanwege het vermogen, hoe zwaarder de motor hoe makkelijker deze het heeft, een diesel doet het natuurlijk sowieso al makkelijker vanwege het koppel.

Gesloten

Terug naar “BMW 5 Serie (E60 / E61) Showroom”