Ik zeg een Bimmerportal excursie dagHitz schreef:Ik ben laatst op een zaterdag ook maar eens bij Jet Cars gaan kijken.
Gaan we met 25 man gezellig aapjes kijken haha...
Ik zeg een Bimmerportal excursie dagHitz schreef:Ik ben laatst op een zaterdag ook maar eens bij Jet Cars gaan kijken.
Je kijkt je ogen uit, eerlijk waar!GreyCooperS schreef:Ik zeg een Bimmerportal excursie dagHitz schreef:Ik ben laatst op een zaterdag ook maar eens bij Jet Cars gaan kijken.
Gaan we met 25 man gezellig aapjes kijken haha...
Bedoelde het ook niet naar jou toe over het laten staan, was gewoon een advies.jitzzzze schreef:Ik zeg ook niet dat je hem daarop moet laten staan. Dat zou ik zelf ook niet doen, maar ik denk wel dat hij er op moet letten. Want veel auto's met openluchtfilters worden nou eenmaal afgeragd.
Zojuist bij een bevriende garage even de NAP gegevens mogen opvragen... hij is dus 80 000 km terug gedraaid in 2002frankyman schreef:Iemand tips/opmerkingen als ik bij deze ga kijken?
http://link.marktplaats.nl/767158571
Grt
Nog niet, huidige verkoper moet het haast weten aangezien hij dit als bedrijf ook kan zien..Rogier1975 schreef:Lekker is dat. Marktplaats al getipt??