Oud en nieuw E61/Sold
- lekkerwijf1
Re: Oud en nieuw E61
Daar heb je wel een punt bart, ik zou dan gaan kijken op demontage autos waar een orginele haak op heeft gezeten. Kost vast niet zo veel
Mooi zeg, zo'n M-pakket.
Zo'n Westfalia valt er inderdaad mooier onder. Heb ik ook onder mijn E61:
Met een M-bumper krijg je dan zo'n klepje welke je weg kan halen. Iig mooier als wat het nu is!
Zo'n Westfalia valt er inderdaad mooier onder. Heb ik ook onder mijn E61:
Met een M-bumper krijg je dan zo'n klepje welke je weg kan halen. Iig mooier als wat het nu is!
x '95 BMW E36 328i Cabrio
x '98 BMW E38 728iA
x '97 BMW E36 318i T
x '81 BMW E23 735iA
x '00 BMW E39 530dA T
x '98 BMW E38 728iA
x '02 BMW E46 330d T
x '04 BMW E61 525iA T
x '04 BMW E46 318i T
x '00 BMW E38 735iA
✓ '08 BMW E61 525dA T
x '98 BMW E38 728iA
x '97 BMW E36 318i T
x '81 BMW E23 735iA
x '00 BMW E39 530dA T
x '98 BMW E38 728iA
x '02 BMW E46 330d T
x '04 BMW E61 525iA T
x '04 BMW E46 318i T
x '00 BMW E38 735iA
✓ '08 BMW E61 525dA T
Bij mijn oude bumper was de trekhaak ook helemaal uit het zicht, zelfde als foto hierboven van jou Sjonnie. Ga vandaag eens informeren bij garage voor Westfalia trekhaak, kan nog geen mooie afbeelding vinden van de trekhaak onder M5 bumper.
- lekkerwijf1
Bart, kijk ff in de showroom van suyker deze heeft ook westfalia en een goede foto recht van de achterkat
Heb m bijna aan het eind gevonden ja hahahaha, daar zie je de hele trekhaak niet zitten !?
Heb de mijne even zwart gespoten aan de achterkant nu en is al stuk beter, garage kom ik er niet mee uit dus heb al even topic met te ruil gezet hier op het forum, even afwachten.
Heb de mijne even zwart gespoten aan de achterkant nu en is al stuk beter, garage kom ik er niet mee uit dus heb al even topic met te ruil gezet hier op het forum, even afwachten.
deze dan Bart, gaat per bieding, kun je altijd ff in de gaten houden op ebay, stel je voor dat er weinig tot geen kopers zijn, kun je hem misschien voor een mooi prijsje schoren
http://www.ebay.de/itm/BMW-E60-E61-West ... 2c7d735170
http://www.ebay.de/itm/BMW-E60-E61-West ... 2c7d735170
Een dag niet gereden, is een dag niet geleefd...
Bedankt voor de tip Freddie, maar deze verkoper verzend niet naar buitenland , is een particulier. Jammer dat ik niet goed opgelet heb vandaag anders had ik jullie even in Delft opgehaald voor een lekker Bodegraafs bakkie !
Kleuren van spuitwerk is trouwens perfect uitgepakt, Laat er niets meer aan doen, beetje bij gepoetst en klaar. Supervet geworden vind ik zelf, bij zonnig weer paar fotootjes schieten.
Zaterdag cic er in en hopelijk spiegels, kijken of Ralph het aan de praat krijgt, idrive controller zit er al in.
Kleuren van spuitwerk is trouwens perfect uitgepakt, Laat er niets meer aan doen, beetje bij gepoetst en klaar. Supervet geworden vind ik zelf, bij zonnig weer paar fotootjes schieten.
Zaterdag cic er in en hopelijk spiegels, kijken of Ralph het aan de praat krijgt, idrive controller zit er al in.
mooi dat verder spuitwerk niet nodig is,anders was je hem weer een paar dagen kwijt geweest, en ik ben benieuwd of je alles werkend krijgt, we zien de foto's wel komen
Een dag niet gereden, is een dag niet geleefd...
Zo, nog steeds heel erg blij met met de M5 bumper (dankzij Richard) en de m tech voorbumper en zijskirts. Op naar de cic, zal een verademing zijn t.o.v. dat achterhaalde business systeem. De Idrive controller zit er al in, precies werkje maar past mooi.
- Spoiler: Laat zien
Trekhaak heb ik ook om moeten bouwen voor plaatsing mpakket,ik kon hem gelukkig door verkopen voor ik hem er al af had.
De cic controller vind ik echt 10x fijner dan de oude,werkt veel effectiever.
Ook kijkt hij wat moderner.
Heb je er lang op gezeten om hem erin te krijgen?
De cic controller vind ik echt 10x fijner dan de oude,werkt veel effectiever.
Ook kijkt hij wat moderner.
Heb je er lang op gezeten om hem erin te krijgen?
Vorige e60 530i,530d lci huidige f10 530d
Viel op zich wel mee, het zagen denk ik een uurtje, anderhalf uur, was zagen, passen, verder zagen,weer passen, maar als je het met belei doet valt het wel mee.
Wat de trekhaak betreft wacht ik eerst even of er soms iemand is die wil ruilen en anders laat ik het even zo of idd verkopen en nieuwe terug.
Wat de trekhaak betreft wacht ik eerst even of er soms iemand is die wil ruilen en anders laat ik het even zo of idd verkopen en nieuwe terug.
- Flyingdutchman
Vette bak.....je hebt smaak!! I love the E61
Dank je Flyingdutchman, ben er erg blij mee, jammer dat er zoveel mods mogelijk zijn alleen