Auto reageert niet op sleutel
Auto reageert niet op sleutel
Beste Forumleden,
Na eindelijk mijn probleem met onregelmatige toerental opgelost te hebben, heb ik nu een ander probleem sinds vandaag.
Als ik met de sleutel de auto wil vergrendelen of ontgrendelen, dan gebeurt er niks. Maw de auto reageert niet.. Nu dacht ik misschien is de batterij van de sleutel aan vervanging toe, maar zelf met mijn 2e sleutel reageert hij niet. Nu moet ik dus de auto via het slot op slot zetten..
Heeft iemand enig idee waar het aan kan liggen of waar ik het probleem moet zoeken? Verder funtioneerd alles naar behoren.
Het gaat om een E61 535d uit 2005.
Na eindelijk mijn probleem met onregelmatige toerental opgelost te hebben, heb ik nu een ander probleem sinds vandaag.
Als ik met de sleutel de auto wil vergrendelen of ontgrendelen, dan gebeurt er niks. Maw de auto reageert niet.. Nu dacht ik misschien is de batterij van de sleutel aan vervanging toe, maar zelf met mijn 2e sleutel reageert hij niet. Nu moet ik dus de auto via het slot op slot zetten..
Heeft iemand enig idee waar het aan kan liggen of waar ik het probleem moet zoeken? Verder funtioneerd alles naar behoren.
Het gaat om een E61 535d uit 2005.
BMW UITLEZEN(E,F,G series), CODING, PROGRAMMING
FSC CODES VOOR RETROFITS CIC NBT NBT EVO
DVD VRIJSCHAKELEN OP NBT EVO id4,id5,id6
xHP Flash, Navigatieupdate CIC & NBT EVO, VIM, Apple Carplay
Re: Auto reageert niet op sleutel
Ontvanger in de achter spoiler?
Gaat lekker heb zelf ook steeds weer wat, gisteren remmen vervangen nu weer gasklephuis defect
Gaat lekker heb zelf ook steeds weer wat, gisteren remmen vervangen nu weer gasklephuis defect
Als je net een 2e handse auto koopt moet je rekening houden dat je van tijd tot tijd ergens tegen aan loopt ...
Even een reactie op djvirus: op het forum wordt veel geschreven over gebroken bedrading van de achterklep van een E61. Ik sluit niet uit dat jij nu ook tegen dat probleem aangelopen bent. Mijn bedrading wordt binnenkort ook vervangen omdat mijn achterruit verwarming het niet doet. De suggestie van de ontvanger kan natuurlijk ook. Maar ik zou als eerste de bedrading nalopen.
Even een reactie op djvirus: op het forum wordt veel geschreven over gebroken bedrading van de achterklep van een E61. Ik sluit niet uit dat jij nu ook tegen dat probleem aangelopen bent. Mijn bedrading wordt binnenkort ook vervangen omdat mijn achterruit verwarming het niet doet. De suggestie van de ontvanger kan natuurlijk ook. Maar ik zou als eerste de bedrading nalopen.
F31 320DA en E88 120i cabrio
@Ray, is idd wel sh** ja.. Na de een komt de ander... Misschien een stomme vraag, maar hoe kom ik bij de ontvanger in de achterspoiler?
Dat weet ik ook niet precies heb deze nog niet gehad
Vraag even ander forum lid die hebben het vast al een keer gedaan
Het kan ook de bedrading in de achterklep zijn
Gr ray
Vraag even ander forum lid die hebben het vast al een keer gedaan
Het kan ook de bedrading in de achterklep zijn
Gr ray
zit die bij een e60 wel onder de spoiler?djvirus schreef:@Ray, is idd wel sh** ja.. Na de een komt de ander... Misschien een stomme vraag, maar hoe kom ik bij de ontvanger in de achterspoiler?
bij een e61 wel heb het zelf ook gehad maar bij een e60 weet ik niet of die daar wel zit
Bij een e60 zit hij bij je derde remlicht. dus in het midden.
zoek even op Kabelbreuk E61
Laatst gewijzigd door emielvd op 07 mar 2014, 16:01, 1 keer totaal gewijzigd.
ah ik dacht ff dat je een e60 had maar ik zie net dat je het over een e61 hebt.djvirus schreef:Bij een e60 zit hij bij je derde remlicht. dus in het midden.
je doet het glas van de achterklep open daar zie je zwarte dopjes zitten die haal je eraf,
daar zitten torx boutjes achter die draai je los en dan het glas terug dicht en spoiler naar je toe trekken en omhoog
maar wel met respect doen he dus nit aan trekken als een zot.
als die eraf is zie je een zwart bakje dekseltje eraf en daar onder zit je diversity antenne
Het zwarte bakje wil ook nog wel eens vol met water staan. Dat kan de antenne ook niet hebben
Pappa > 2006-E61-550i-M - Mamma 2015-F20-118d
Vandaag dan maar op zoek gaan naar de kabelbreuk.
Poging gewaagd maar ben helaas niet ver gekomen. Snap er helemaal niks van hoe bij de kabels te komen. Krijg het voor geen cm geschoven ondanks het loshalen van de spoiler etc.
Wie heeft dit al eens eerder gedaan? Zou iemand mij eventueel hiermee kunnen helpen.
Wie heeft dit al eens eerder gedaan? Zou iemand mij eventueel hiermee kunnen helpen.
Al gelukt ?
maar je hebt toch een e60 >?
Hier is het anders dan de e61
gr ray
maar je hebt toch een e60 >?
Hier is het anders dan de e61
gr ray
@Ray heb een e61. De e60 op de foto is mijn vorige auto. Moet nog een andere foto plaatsen. Maar heb nu een 535d e61.