stuurbekrachtiging doet het niet meer
stuurbekrachtiging doet het niet meer
hallo,
sinds vanavond deed mijn stuurbekrachttging het ineens niet meer, ik wou achteruit ergenst inparkeren in een parkeervak en ineens stuurde hij zwaar terwijl het daarvoor nog goed was.
ik hoor verder niets vreemds of wat ook, ben dus benieuwd wat dit kan zijn?
de pomp, moet de olie bijgevuld worden of is er ook een zekering van en zo ja waar zit die en onder welke naam(het is in het Duits aangegeven) of kan het ook nog wat anders zijn?
sinds vanavond deed mijn stuurbekrachttging het ineens niet meer, ik wou achteruit ergenst inparkeren in een parkeervak en ineens stuurde hij zwaar terwijl het daarvoor nog goed was.
ik hoor verder niets vreemds of wat ook, ben dus benieuwd wat dit kan zijn?
de pomp, moet de olie bijgevuld worden of is er ook een zekering van en zo ja waar zit die en onder welke naam(het is in het Duits aangegeven) of kan het ook nog wat anders zijn?
Re: stuurbekrachtiging doet het niet meer
Het peil van de stuurbekrachtigingsvloeistof gecontroleerd? Indien niet op peil, dan bijvullen tot max. en ontluchten (stuur een paar keer volledig naar links en rechts draaien). Kijk ook of je geen lekkage hebt. Kijk ook of de vloeistof nog mooi rood is. Als deze meer bruin is dan zou ik de vloeistof verversen.
Pomp of het asje ervan kan ook nog stuk zijn.
Multiriem of poelie is niet geknapt c.q. kapot neem ik aan anders had je nog meer problemen...
Pomp of het asje ervan kan ook nog stuk zijn.
Multiriem of poelie is niet geknapt c.q. kapot neem ik aan anders had je nog meer problemen...
olie was nog goed en op pijl en het riempje zat er iig nog op. ze zijn nu bij de garage verder aan het kijken
Ok, post even de resultaten als je wil.
ja is goed, zal ik doen
heb het vermoeden dat je stuurpomp stuk is. de schoepen en/of het asje is geknapt. die van mij was bij 250000km ook stuk
-
- Contacteer:
Waarschijnlijk is je as gebroken van de stuurpomp. Dit is een kwaal.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem