E39 520I edition exclusive
Re: E39 520I edition exclusive
Echt bloedsnel is ie natuurlijk niet, maar ondergemotoriseerd in mijn beleving ook beslist niet, deze 2.2 voelt wel een pak vlugger dan de 523, reageert toch weer heel anders, of er met gemeten waarden veel verschil weet ik niet.
E39 520i Touring Ed Exclusive - AR MiTo JTD - Alfetta GTV - Alfasud Sprint . VW Caddy TDI
GGrrrrrrr. Heb ik weer, verkeerde moment op de foute plaats
Rij vanochtend over het industrieterrein even onderdelen halen, komt mij een trekker in tegen, verliest de man een zware stalen koker van 2 meter lang, door een knipgat in de straat wordt het projectiel gelanceerd en beland precies bij mij op de linker koplamp.
Koplamp aan gruzelementen en luchtfilterbak gescheurd,
Rij vanochtend over het industrieterrein even onderdelen halen, komt mij een trekker in tegen, verliest de man een zware stalen koker van 2 meter lang, door een knipgat in de straat wordt het projectiel gelanceerd en beland precies bij mij op de linker koplamp.
Koplamp aan gruzelementen en luchtfilterbak gescheurd,
Laatst gewijzigd door EEHA op 24 mei 2014, 22:18, 1 keer totaal gewijzigd.
E39 520i Touring Ed Exclusive - AR MiTo JTD - Alfetta GTV - Alfasud Sprint . VW Caddy TDI
- GreyCooperS
- Contacteer:
Ouch...das idd wel goed pech hebben
1992 e36 325| Project | Hellrot
1995 e38 750i | Pimp Mobiel | Cosmoszwart Metallic
2002 e39 540i | Touring | Individual | Messing Metallic
2005 e90 330i | M Sport | Daily | Black Sapphire
- d&mvanroij
Ieder nadeel heeft zijn voordeel.
Maar zeer zeker balen !!!
Succes met het schade herstel
Maar zeer zeker balen !!!
Succes met het schade herstel
tsja eerst is het flink balen natuurlijk.
ma als de schade weer is gemaakt geluk bij een ongeluk,
had btw ook veel slechter kunnen aflopen
ma als de schade weer is gemaakt geluk bij een ongeluk,
had btw ook veel slechter kunnen aflopen
Inderdaad had behoorlijk minder kunnen aflopen, ding kwam vanaf een behoorlijke hoogte op mij af.
Gezien het rubber op de straat heb ik max. geremd, dat is denk ik mijn redding geweest.
Je zou hem maar door je voorruit krijgen.
Als het goed is komt morgen de nieuwe koplamp binnen, kan ik hem weer gebruiken.
Gezien het rubber op de straat heb ik max. geremd, dat is denk ik mijn redding geweest.
Je zou hem maar door je voorruit krijgen.
Als het goed is komt morgen de nieuwe koplamp binnen, kan ik hem weer gebruiken.
Laatst gewijzigd door EEHA op 24 mei 2014, 22:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Terwijl de 523i toch een hoger koppel heeft; 245Nm met de 523i, tegenover de 210Nm met de 520i.EEHA schreef:Echt bloedsnel is ie natuurlijk niet, maar ondergemotoriseerd in mijn beleving ook beslist niet, deze 2.2 voelt wel een pak vlugger dan de 523, reageert toch weer heel anders, of er met gemeten waarden veel verschil weet ik niet.
"Drive softly, but carry a big engine"
En weer voorzien van een splinter nieuwe Hella koplamp, gelukkig geen verschil te zien met rechts.
Spuitwerk en luchtfilter kan even wachten totdat de schade bij de verzekering is afgehandeld.
Voorlopig weer mobiel met de bimmer
Spuitwerk en luchtfilter kan even wachten totdat de schade bij de verzekering is afgehandeld.
Voorlopig weer mobiel met de bimmer