Automaat 320d, spoelen of alleen verversen?

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
Beens1

Re: Automaat 320d, spoelen of alleen verversen?

Bericht door Beens1 » 03 apr 2014, 10:25

Wellicht kun je er een mailtje aan wagen (naar delfgauw). Het mailcontact wat ik met hun heb gehad is inmiddels ook alweer maanden geleden. Wellicht hebben ze nu hun werkwijze weer aangepast?
Nooit geschoten is altijd mis.

Ik weet niet waar je vandaan komt, maar misschien is autohuismeppel ook nog wel wat voor je.
Die werken als ik het goed begrijp overigens wel met zo'n reinigingsmiddel.

petrosov

Bericht door petrosov » 06 apr 2014, 23:57

Delfgauw viel af omdat ik via de mail contact heb gehad en zij de GM bakken niet grondig kunnen reinigen. Alleen een wissel van olie, dat doen ze wel. Heel anders dan de ZF bak

Autohuis meppel heb ik eerder gehoord deze week. Ik zal verdere informatie delen als ik er ook mensen kan helpen hier op t forum

thanx allemaal
Eenmaal een BMW , nooit meer wat anders

martinus83

Bericht door martinus83 » 15 apr 2014, 11:37

Ben benieuwd wat het nu uiteindelijk geworden is.

Over tunex.. ik heb op een heel ander gebied (chiip tuning alfa diesel) niet heel beste ervaringen. Chippen ging goed (meerdere ervaringen, liep altijd goed) alleen zodra er problemen optraden buiten het chippen om werd de oplossing niet gevonden. Squadra tuning vond uiteidelijk het euvel. Daar waar het probleem bleek te zitten werd als tunex als goed werkend beoordeeld.. het tegendeel bleek waar.

Maar goed, als spoelen/olie vervangen etc gewoon een handeling is die goed gaat hoeft het geen problemen op te leveren. Ik zou wel liever het onderhoud bij iemand laten doen die met de nodige algemene kennis verder kijkt dan alleen de handeling..

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Techniek”