HELP!!!
HELP!!!
Beste bimmers,
Zit met een ontzettend k*t probleem, ben men enigste sleutel zoek geraakt, ik heb nu nog een portefeuill sleutel maar nu hing aan m'n sleutel ook zo'n afstandbediening voor mn alarm in en uit te schakelen, ( een zwart omhulsel met rood en wit knopje)... dus je kan het al raden telkens ik men auto aanraak gaat mijn alarm liggen afgaan, nu mijn vraag is hoe kan ik het uitschakelen????
Zit met een ontzettend k*t probleem, ben men enigste sleutel zoek geraakt, ik heb nu nog een portefeuill sleutel maar nu hing aan m'n sleutel ook zo'n afstandbediening voor mn alarm in en uit te schakelen, ( een zwart omhulsel met rood en wit knopje)... dus je kan het al raden telkens ik men auto aanraak gaat mijn alarm liggen afgaan, nu mijn vraag is hoe kan ik het uitschakelen????
Als ik Mercedes wil rijden, bel ik wel een taxi
Re: HELP!!!
Toen ik een probleem had met m'n alarm (kastje werkte niet meer), deed ik de volgende 'procedure':
Auto van slot met de sleutel (alarm gaat aan), naar de accu lopen (bij mij achterin de kofferbak), -pool los. Een poosje zo houden. Daarna de pool er weer op en het systeem was gereset.
Vervolgens de auto natuurlijk op slot zetten met je sleutel (dan wordt je alarm niet geactiveerd).
Hoop dat het je zo lukt!
Auto van slot met de sleutel (alarm gaat aan), naar de accu lopen (bij mij achterin de kofferbak), -pool los. Een poosje zo houden. Daarna de pool er weer op en het systeem was gereset.
Vervolgens de auto natuurlijk op slot zetten met je sleutel (dan wordt je alarm niet geactiveerd).
Hoop dat het je zo lukt!
bedankt voor de tip, ga het zo meteen eens proberen
lukt dus niet, heb de batterij bijna een uur afgekoppeld maar , als ik ze terug aansluit en deur vast doe begint het alarm opnieuw
Tsja, dan houd het voor mij ook op.
Wellicht iemand anders nog een idee?
Weet niet waar het alarm onder de kap zit, maar misschien kun je de stroom ervan halen ofzo?
Wellicht iemand anders nog een idee?
Weet niet waar het alarm onder de kap zit, maar misschien kun je de stroom ervan halen ofzo?
ja heb de claxon van het alarm afgekoppeld, maarja nu blijve de pinkers nog flikkeren he
Die afstandsbediening heb ik gekocht bij de dealer.. als je bij de alarm unit ( boven je dashbord kastje ) doet kan je een nieuwe afstandsbediening inleren.
De nieuwe was +/- €50
De nieuwe was +/- €50