E6x M5 Occasions
Re: E6x M5 Occasions
Nee, de nieuwe is gewoon bij de dealer vandaan en daar heb ik deze ook ingeleverd. Kennelijk dorsten ze het zelf niet aan wat op zich vreemd is want hij heeft nog geen 50dkm en is net 4 jaar oud. Hij zou zelfs nog gewoon in de premiumselectie kunnen lopen.
F10 M5, E88 125i, E70 3.0d, R1150r
Re: E6x M5 Occasions
Hallo
Ja dat is wel vreemd wat een auto als dit staat bij de merk dealer op de juiste plaats in mijn ogen.
maar ze zullen er wel een goede reden voor hebben gehad misschien geruild onderling met één of meerdere
andere auto's
Gr
Ja dat is wel vreemd wat een auto als dit staat bij de merk dealer op de juiste plaats in mijn ogen.
maar ze zullen er wel een goede reden voor hebben gehad misschien geruild onderling met één of meerdere
andere auto's
Gr
Re: E6x M5 Occasions
Niet heel vreemd,
Toen wij onze touring kochten bij een garage, kwam ik er ook achter dat deze overgenomen was van Ekris, waar hij door de 1e eigenaar was ingeruild. Schijnt idd nog al eens geregeld voor te komen dat er garages zijn die ruilen/overnemen van BMW Dealers!
Toen wij onze touring kochten bij een garage, kwam ik er ook achter dat deze overgenomen was van Ekris, waar hij door de 1e eigenaar was ingeruild. Schijnt idd nog al eens geregeld voor te komen dat er garages zijn die ruilen/overnemen van BMW Dealers!
>>>>Showroom E36's<<<<
Re: E6x M5 Occasions
Mijn M5 die ik vorig jaar bij een garage in de buurt van Arnhem kocht was ook door Ekris doorgeschoven naar hen.
Re: E6x M5 Occasions
Deze wat? Ben een beetje rond aan het kijken voor een M5
http://voorraad.autodatawheelerdelta.nl ... otos;pid=1
http://www.allycars.nl/index.php?option ... &Itemid=11
http://voorraad.autodatawheelerdelta.nl ... otos;pid=1
http://www.allycars.nl/index.php?option ... &Itemid=11
Re: E6x M5 Occasions
die witte is een ex rhd uit engeland en omgebouwd naar lhd. heeft ook al eens met lichte schade te koop gestaan hier in nl. in mijn optiek niet meer dan 17-18k waard. die ander ziet er wel netjes uit en heeft onlangs nieuwe koppeling +druklagers gehad.
persoonlijk zou ik 2005 V10 modellen laten staan.
BMW dealer Zwartepoorte in Goes heeft een facelift M5 staan met 130k gelopen voor een schappelijke prijs.
persoonlijk zou ik 2005 V10 modellen laten staan.
BMW dealer Zwartepoorte in Goes heeft een facelift M5 staan met 130k gelopen voor een schappelijke prijs.
2010 ///M6 V10 Competition Edition nr.54/63 (current)
2006 ///M6 V10 Sapphire Black (ex.)
2005 ///M6 V10 Silverstone II (ex.)
2001 ///M3 Topas Blue (ex.)
2006 ///M6 V10 Sapphire Black (ex.)
2005 ///M6 V10 Silverstone II (ex.)
2001 ///M3 Topas Blue (ex.)
Re: E6x M5 Occasions
Zijn dan echt alle 2005 modellen M5 en M6 zo risico vol?
Zo ja met welke problemen dan?
Zo ja met welke problemen dan?
///M POWER
BMW M3 E92 jerezschwarz
BMW M5 E60 silbergrau
BMW 645CI S stratusgrau
BMW M3 E46 titansilber
BMW M3 e46 carbonblack
BMW M3 E36 black
BMW M3 E92 jerezschwarz
BMW M5 E60 silbergrau
BMW 645CI S stratusgrau
BMW M3 E46 titansilber
BMW M3 e46 carbonblack
BMW M3 E36 black
Re: E6x M5 Occasions
Hi Marco, dat ligt ook een beetje aan de km-stand. Maar over het algemeen komt het vaak voor bij 2005 V10's dat de Vanos druk niet in orde is. Dat opzich is een probleem wat op te lossen is, echter, de Vanos hoge druk pomp laat vroeg of laat tandwieltjes los die motorschade kunnen veroorzaken.
Probleem van het drukverlies in het Vanos systeem is dat het redelijk moeilijk te lokaliseren is.
Probleem van het drukverlies in het Vanos systeem is dat het redelijk moeilijk te lokaliseren is.
2010 ///M6 V10 Competition Edition nr.54/63 (current)
2006 ///M6 V10 Sapphire Black (ex.)
2005 ///M6 V10 Silverstone II (ex.)
2001 ///M3 Topas Blue (ex.)
2006 ///M6 V10 Sapphire Black (ex.)
2005 ///M6 V10 Silverstone II (ex.)
2001 ///M3 Topas Blue (ex.)
Re: E6x M5 Occasions
Is dit uit te sluiten ( voor aankoop van een 2005 model )om vooraf dit te laten testen bij een bmw dealer of moet je gewoon geluk hebben?
Dus vanaf 2006 modellen hebben dit allemaal niet?
Dus vanaf 2006 modellen hebben dit allemaal niet?
///M POWER
BMW M3 E92 jerezschwarz
BMW M5 E60 silbergrau
BMW 645CI S stratusgrau
BMW M3 E46 titansilber
BMW M3 e46 carbonblack
BMW M3 E36 black
BMW M3 E92 jerezschwarz
BMW M5 E60 silbergrau
BMW 645CI S stratusgrau
BMW M3 E46 titansilber
BMW M3 e46 carbonblack
BMW M3 E36 black
Re: E6x M5 Occasions
er is bij de 2005 modellen een terugroepactie geweest bij de V10's (M5 en M6) op onder andere één van de Vanos hogedrukleidingen. dit kan je checken dmv. het chassisnr. bij een BMW dealer. tevens ook een recall geweest op de SMG bak en accuafdichting.
je kan een Vanos diagnose laten stellen bij een BMW dealer en dat kost +- 200Euro. mocht er drukverlies zijn is het dus moeilijk te lokaliseren waar het lek zich bevind. maar zo'n test is zeker een aanrader.
de Vanos hogedruk pomp is vanaf 2006 inderdaad van betere kwaliteit.
je kan een Vanos diagnose laten stellen bij een BMW dealer en dat kost +- 200Euro. mocht er drukverlies zijn is het dus moeilijk te lokaliseren waar het lek zich bevind. maar zo'n test is zeker een aanrader.
de Vanos hogedruk pomp is vanaf 2006 inderdaad van betere kwaliteit.
2010 ///M6 V10 Competition Edition nr.54/63 (current)
2006 ///M6 V10 Sapphire Black (ex.)
2005 ///M6 V10 Silverstone II (ex.)
2001 ///M3 Topas Blue (ex.)
2006 ///M6 V10 Sapphire Black (ex.)
2005 ///M6 V10 Silverstone II (ex.)
2001 ///M3 Topas Blue (ex.)
Re: E6x M5 Occasions
Ok bedankt voor de info
///M POWER
BMW M3 E92 jerezschwarz
BMW M5 E60 silbergrau
BMW 645CI S stratusgrau
BMW M3 E46 titansilber
BMW M3 e46 carbonblack
BMW M3 E36 black
BMW M3 E92 jerezschwarz
BMW M5 E60 silbergrau
BMW 645CI S stratusgrau
BMW M3 E46 titansilber
BMW M3 e46 carbonblack
BMW M3 E36 black
Re: E6x M5 Occasions
2010 ///M6 V10 Competition Edition nr.54/63 (current)
2006 ///M6 V10 Sapphire Black (ex.)
2005 ///M6 V10 Silverstone II (ex.)
2001 ///M3 Topas Blue (ex.)
2006 ///M6 V10 Sapphire Black (ex.)
2005 ///M6 V10 Silverstone II (ex.)
2001 ///M3 Topas Blue (ex.)
Re: E6x M5 Occasions
Knap dat je dat weet van die witte, maar is het niet een enorme klus om dat om te bouwen, .. Bedrading etc....BM-DUB schreef:die witte is een ex rhd uit engeland en omgebouwd naar lhd. heeft ook al eens met lichte schade te koop gestaan hier in nl. in mijn optiek niet meer dan 17-18k waard. die ander ziet er wel netjes uit en heeft onlangs nieuwe koppeling +druklagers gehad.
persoonlijk zou ik 2005 V10 modellen laten staan.
BMW dealer Zwartepoorte in Goes heeft een facelift M5 staan met 130k gelopen voor een schappelijke prijs.
BMW e91 LCI 320da Individual
Re: E6x M5 Occasions
^^dat klopt, maar het is dus iig. geen origineel exemplaar meer. daarnaast is die imo ook overpriced voor een 2005'er.
2010 ///M6 V10 Competition Edition nr.54/63 (current)
2006 ///M6 V10 Sapphire Black (ex.)
2005 ///M6 V10 Silverstone II (ex.)
2001 ///M3 Topas Blue (ex.)
2006 ///M6 V10 Sapphire Black (ex.)
2005 ///M6 V10 Silverstone II (ex.)
2001 ///M3 Topas Blue (ex.)
Re: E6x M5 Occasions
Ik heb de witte m5 van allycars ook bekeken en zelf bereden ongeveer 4 maanden terug. Hij stond toen voor 14,500 euro !!!! Div. storingen in het veersysteem zowel electronisch als mechanisch (bijgeluiden) ook storingen in airbags en motormanagement. Auto is origineel inderdaad RHD. (motorkap ontgrendeling/memory stoelen rechts etc etc)
De garage eigenaar overwoog hem met dit werk eraan te verkopen, of alles in orde te maken en voor 28 te koop te zetten. Hij heeft voor het laatste gekozen ondanks mijn afraden ivm bijgeluid uit de motor welke niet zijn verholpen (vermoedelijk vanos pomp)
De motor maakt namelijk een zeer sterk dieselgeluid wat in de auto zelfs hoorbaar is.
1 van de vele ''05 v10 m5's die je kan laten staan.
De garage eigenaar overwoog hem met dit werk eraan te verkopen, of alles in orde te maken en voor 28 te koop te zetten. Hij heeft voor het laatste gekozen ondanks mijn afraden ivm bijgeluid uit de motor welke niet zijn verholpen (vermoedelijk vanos pomp)
De motor maakt namelijk een zeer sterk dieselgeluid wat in de auto zelfs hoorbaar is.
1 van de vele ''05 v10 m5's die je kan laten staan.