En daar was ik weer even... (vanaf pag. 31, zeg maar)
-
- Contacteer:
Re: Ik neem afscheid..., de laatste foto's vanaf pag. 24
Je kunt beter kijken naar wat je wel hebt. Ik snap dat het in jouw ogen een stap terug is. Maar je moet wel met plezier in deze auto kunnen rijden.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
Leuk om je topic zo eens door te lezen! Prachtige foto's!
Erg jammer om de BMW zo te zien gaan.
Veel rijplezier toegewenst met je nieuwe aanwinst!
Erg jammer om de BMW zo te zien gaan.
Veel rijplezier toegewenst met je nieuwe aanwinst!
Laatst gewijzigd door RoLoo op 12 sep 2014, 15:26, 2 keer totaal gewijzigd.
't Beste Maar Weer !
Ron.
Ron.
Die zilveren neus op de laatste foto links van je.. Is dat een E46 325i die je daar inhaalt?
Fijn dat de wagen bevalt. Als ik nog niet voorzien was van een 325 had ik het wel geweten!
Fijn dat de wagen bevalt. Als ik nog niet voorzien was van een 325 had ik het wel geweten!
||| BMW F36 420i LCI ‘19 Sport |||
Kan het nog steeds niet geloven maar fijn te lezen dat de Seat op de terugweg naar huis in ieder geval niet tegen is gevallen...
Het was vast een vreemd gevoel zo weg te rijden van de garage terwijl de BMW daar blijft staan...
Heel veel plezier met de Seat Ron!!!
Het was vast een vreemd gevoel zo weg te rijden van de garage terwijl de BMW daar blijft staan...
BMW 323i 1998 _____ Estoril blau
BMW 316i Compact 1997 Calypsorot
BMW 316i Compact 1997 Calypsorot
Laatst gewijzigd door RoLoo op 12 sep 2014, 16:50, 1 keer totaal gewijzigd.
't Beste Maar Weer !
Ron.
Ron.
lj328 schreef:
Kan het nog steeds niet geloven maar fijn te lezen dat de Seat op de terugweg naar huis in ieder geval niet tegen is gevallen...
...dankje Luuk-Jan !...
...zou ook FF wat geweest zijn als je na 140 km. al zou zeggen van wat een 'pokkebak'...
...heb tenslotte niet voor nix een akelig lange proefrit gemaakt..., want zekerheid voor alles...
...en nee..., heel gek wellicht..., maar dat achterlaten was niet helemaal een vreemd gevoel...
...zal wel met de (mijn...) leeftijd te maken hebben...
...plus dat je jezelf behoorlijk focust op de nieuwigheden in zo'n ander merk automobiel...
...stoel goed zetten, radio instellen, boordcomputen pielen, op het drukke Utrechtse verkeer letten, vrouwlief haar mening peilen (ze had de auto nog niet in het echt gezien...), enz.enz.enz....
...dat vreemde gevoel was vanochtend wel zo, zo met dat gepoets en gefriemel aan de BMW...
...beetje weemoedig, enzo...
...ben ik trouwens net een beetje met de SEAT aan het prutsen, komt de buuf met haar hondje langs...
...zij : 'zoooow...buurman, andere auto...??'
...ik : 'yep !'...
...zij : 'is wel een kleurtje hè...?!'...
...ik : 'eh..., ja..., hijs wel behoorlijk blauw, ja...!'
...ach..., en er zal vast op den duur vast wel weer een keer een BMW (auto) komen...
...maar dan minimaal een facelift E90...
...de pre-facelift van dat model vind ik niet zo mooi...
...en al helemaal de binnenkantse materialen niet...
...de huidige F30 vind ik echter wel een ongekend fraaie automobiel...
...en dan helemaal in het Phoenixgelb...
...want ik ben wel van de kleurtjes...
...en in zo'n F30 zit ook een akelig fraai interieur, stukken meer des BMW's dan de E90 serie...
mooi geel is niet lelijk !
...of in het blauw...
...Smurftechnisch gezien ook niet verkeerd...
't Beste Maar Weer !
Ron.
Ron.
Da's ook een mooi vooruitzicht om op termijn eens te doen.
Fijn dat de Seat tot dusver bevalt, ik hoop dat het ook voorlopig zo blijft
Dat garagebedrijf heeft maar een goeie aan je, dat de wagen zo goed is onderhouden.
Dat garagebedrijf heeft maar een goeie aan je, dat de wagen zo goed is onderhouden.
Beens1 schreef:Da's ook een mooi vooruitzicht om op termijn eens te doen.
...ach weet je Beens..., ik weet natuurlijk akelig goed hoe het in de meeste garagebedrijven gaat...
...voor hun is het gewoon handel, en geen emotie...
...want zouden ze wel die emotie tonen, dan zouden ze vanzelf een museum worden...
...heb echter wel een mapje met documentatie aangaande het onderhoud, enz.enz.enz.enz achtergelaten...
...ik weet echter ook weer uit ervaring dat de meeste verkopers zoiets ongeveer gelijk in de afvalbak kwakken...
...maar goed..., ik heb mijn best gedaan om het e.e.a. netjes achter te laten...
...en meer kon ik er niet aan doen...
...moet wel zeggen dat ik denk dat de SEAT ook wel van een soort van zuinige mensen is geweest..., want ik heb best een heel kritisch oog, en tot nu toe geen gekkigheid aan de 'bolide' kunnen ontdekken...
...oh..., dat is ook niet waar wat ik nu schrijf..., er zat een heel klein scheurtje op een vouw van de hoes die om de pook zit...
...hoes even gedemonteerd, en heb dat scheurtje vanaf de binnenkant gerepareerd...
...niets meer van te zien...
...wilde echter vanavond even de Silvervisions in de achterlichten frotten..., nou..., missie mislukt...
...wat weer een bezopen constructie om een achterlicht in plaatwerk van een auto te monteren...
...typisch Volkswagen...
't Beste Maar Weer !
Ron.
Ron.
-
Jammer is dat als je in de automotive zit of gezeten hebt, dan is geen een gebruikte auto strak genoeg en je ziet alles...
-
- Contacteer:
Ja, elke auto die je ziet, heeft wel wat. Wil je dat niet moet je een nieuwe bestellen.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
.
...sterker nog..., ik heb een flinke periode o.a. auto's optisch ingenomen...
...zowel nieuw als gebruikt...
...en dan ga je niet meer met ogen kijken van hoe leuk het allemaal is, maar je gaat alleen nog maar kijken wat er mis is met een auto...
...en dan is er inderdaad heel vaak iets mis met iets dat 4 wielen heeft...
...ik ben derhalve ook nog niet klaar met de SEAT...
...sterker nog..., ik heb een flinke periode o.a. auto's optisch ingenomen...
...zowel nieuw als gebruikt...
...en dan ga je niet meer met ogen kijken van hoe leuk het allemaal is, maar je gaat alleen nog maar kijken wat er mis is met een auto...
...en dan is er inderdaad heel vaak iets mis met iets dat 4 wielen heeft...
...ik ben derhalve ook nog niet klaar met de SEAT...
't Beste Maar Weer !
Ron.
Ron.
matheeuwissen schreef:Ja, elke auto die je ziet, heeft wel wat. Wil je dat niet moet je een nieuwe bestellen.
...nou..., nee hoor..., ook dat is geen garantie voor het verkrijgen van een tadeloos apparaat...
...toen ik mij nog bezig hield met het 'levertijden management' op nieuwe auto's, dan sta je soms versteld wat voor schades er al bij een importeur gereden worden...
...sommige auto's kwamen gewoon weken later omdat er weer us een 'brokje' was gemaakt...
...en dan wordt zo'n auto gewoon met droge een paar weken later afgeleverd aan de nietsvermoedende klant...
...of wat dacht je van deze : we hebben (echt waar !!) een keer meegemaakt, toen werd er een hagelnieuwe Audi afgeleverd op de zaak, en bij controle van de auto bleek dat de rechter voorstoel in z'n geheel ontbrak...
...en dan sta je raar te kijken..., dus je claimt een stoel, en dan wordt je dus gewoon niet geloofd hè...
...sowieso onbegrijpelijk..., want waar is zo'n stoel gebleven...
...en waarom ziet niemand dat eerder...
...in de hoogtijdagen deden we zo'n 1200 nieuwe auto's per jaar...
...en dan zie je echt de meest maffe dingen voorbij komen...
't Beste Maar Weer !
Ron.
Ron.
-
Je zei dat je veel met VAG gewerkt had, is dit van dat fijne bedrijf uit de omgeving van Amersfoort?