BMW E36 Styling... Hoe moet het dan wel?
Re: BMW E36 Styling... Hoe moet het dan wel?
de regel is er om te voorkomen dat mensen aleen maar foto's posten van hun eigen wagen, daarvoor is het showroom gedeelte namelijk al
e38 735i sedan, in bezit
e39 528i touring, gedemonteerd
e34 520i touring, gedemonteerd
e36 320i coupe, verkocht
e36 316i coupe, verkocht
e39 528i touring, gedemonteerd
e34 520i touring, gedemonteerd
e36 320i coupe, verkocht
e36 316i coupe, verkocht
Het is ook niet zo dat ik het zou willen hoor, vind het bij andere auto's wel dik dat mensen gewoon doen wat ze mooi vinden. Maar voor mij is de ultieme stance gewoon de auto gelijk laten lopen met de banden.
Ongeveer zoiets:
Ik ben meer van functie>vorm.
Ongeveer zoiets:
Ik ben meer van functie>vorm.
Vind ik ook. En ook zonde extreem camber.
Mag (dus) geen eigen foto plaatsen, maar mijne staan ook zo goed als "flush" met de wielkast.
Mag (dus) geen eigen foto plaatsen, maar mijne staan ook zo goed als "flush" met de wielkast.
Mr. OEM
Er is een heel mooi Forumdeel genaamd "showroom" daar kun je een heel topic vullen met foto's van je wagen Folkert
>>>>Showroom E36's<<<<
Folkert jouw auto is decent verlaagd, voordat jouw stance flush is moet die toch wel een stukje omlaag, met name aan de voorkant.
Over het niet mogen posten van je eigen auto, dat is gedacht zodat dit topic geen voortzetting van de showroom wordt. Je bent natuurlijk vrij je auto in de showroom te posten!
Over het niet mogen posten van je eigen auto, dat is gedacht zodat dit topic geen voortzetting van de showroom wordt. Je bent natuurlijk vrij je auto in de showroom te posten!
Nee flush staat los van welke vorm van verlaging dan ook. Flush betekent dat de recht van boven op de wielkast kijkt, het wiel dan gelijk staat (dus niet uitsteekt, en niet naar binnen valt).
Maar goed, er is geen vastgelegde definitie van, ik snap wat je bedoelt.
Maar goed, er is geen vastgelegde definitie van, ik snap wat je bedoelt.
Mr. OEM
-
Mijn persoonlijke favoriete e36 van dit moment:
>>>>Showroom E36's<<<<
-
- Contacteer:
Mooi die blauwe, alleen die picknicktafel
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
+1 maar ik vind juist de velgen iets minder...die spoiler vind ik best wel ok.matheeuwissen schreef:Mooi die blauwe, alleen die picknicktafel
BMW 323i 1998 _____ Estoril blau
BMW 316i Compact 1997 Calypsorot
BMW 316i Compact 1997 Calypsorot
Je kan veel vertellen, maar geef mij die witte maar, die 'beamerdreamer' laat zien.
Ieder zo zijn voorkeur natuurlijk!
Die "picknicktafel" is trouwens een LTW Wing, een GT spoiler met raisers
dus van de E36 M3 LTW:
Overigens prefereer ik hem denk zelf liever als de normale GT wing zonder raisers!
Die "picknicktafel" is trouwens een LTW Wing, een GT spoiler met raisers
dus van de E36 M3 LTW:
Overigens prefereer ik hem denk zelf liever als de normale GT wing zonder raisers!
>>>>Showroom E36's<<<<
Is die niet zilver?Beens1 schreef:Je kan veel vertellen, maar geef mij die witte maar, die 'beamerdreamer' laat zien.
Mr. OEM