- De centrale deurvergrendeling werkt niet via de afstandsbediening op de sleutel.
Wel werkt deze als je hem via deur openmaakt met de sleutel en via de kop bij de handrem.
Ik heb 1 van de 2 sleutels opengebroken en de batterij doorgemeten, deze gaf 3.2V ook bij het bedienen van de knoppen.
Het paren via de knoppencombinatie lukt niet (op 3 verschillende manieren geprobeerd, zoals elders op deze site gevonden).
Nu vermoed ik dat de ontvanger welke in de achterspoiler zit de geest gegeven heeft, is er nog een manier om deze te testen?? Of kan het nog ergens anders aan liggen?
- De knop op de richtingaanwijzer om de boordcomputer te bedienen werkt zeeeeeeeer slecht.
Is er nog een manier om deze open te maken en met contactspray in te spuiten oid? Of zal de hele hendel vervangen moeten worden?
- De ventilatie snelheid van de automatische airco fluctueert heel erg (een beetje zagend zeg maar). Tijdens het rijden vind ik dit niet zo een ramp, want dan hoor je het toch niet, maar als je stilstaat is dit echt irritant.
Het maakt hierbij niet uit of hij op de handmatige of op de automatische stand staat.
Weet iemand waar dit door veroorzaakt wordt?
Alvast bedankt voor jullie reacties!