MP Advertenties
Re: MP Advertenties
Op de foto's van die advertentie zie je het onderhoudsboekje, daarin staat de laatste beurt met een kilometerstand van 205.000 en op de advertentie staat dat de kilometerstand 194.000 is.
Edit: Oh, dit stond al in een eerdere post.
Edit: Oh, dit stond al in een eerdere post.
Ik heb Marktplaats al ingelicht, helaas een antwoord teruggekregen dat er te weinig reacties over het bedrijf zijn om te verwijderen of anders in te grijpen. Dusse jongens... Aangeven die handel!
||| BMW F36 420i LCI ‘19 Sport |||
318ci is gemeld
En dan? Wat verwacht men dat marktplaats eraan kan doen?
Jet Cars geeft toch juist aan dat de kilometerstand niet klopt door een foto van 205k te laten zien terwijl die op de teller 194k heeft? Althans, ook zo zou je het kunnen interpreteren
Jet Cars geeft toch juist aan dat de kilometerstand niet klopt door een foto van 205k te laten zien terwijl die op de teller 194k heeft? Althans, ook zo zou je het kunnen interpreteren
Dan had dat met grote dikke vette letters bovenaan de advertentie moeten staan. Ik vind het dus nog steeds (onbewuste) oplichterij.
Oplichting is altijd bewust, anders is het geen oplichting.
Ik ben overigens niet pro-Jet Cars ofzo (Een blik op een google zegt meer dan voldoende) maar ik speelde gewoon even devils advocate.
De foto is mijns inziens namelijk ontzettend duidelijk dus ik denk echt niet dat marktplaats hier wat aan gaat doen (zeker niet omdat het een grote en belangrijk: betalende aanbieder is).
Marktplaats houdt zich liever bezig met iemand die een advertentie dubbel plaatst in een gratis rubriek.
Ik ben overigens niet pro-Jet Cars ofzo (Een blik op een google zegt meer dan voldoende) maar ik speelde gewoon even devils advocate.
De foto is mijns inziens namelijk ontzettend duidelijk dus ik denk echt niet dat marktplaats hier wat aan gaat doen (zeker niet omdat het een grote en belangrijk: betalende aanbieder is).
Marktplaats houdt zich liever bezig met iemand die een advertentie dubbel plaatst in een gratis rubriek.
Ik kan me inderdaad niet voorstellen dat er serieus wat aan gedaan wordt nu, maar is het proberen waard.. Ik kan er gewoon niet bij dat een bedrijf wat al zó slecht aangeschreven staat, wat ze wel moéten weten, nog een (laten we het maar op slordig houden) slordige advertentie plaatst.
Maar then again; Jet Cars.
Maar then again; Jet Cars.
hierbij dan even mijn donatie aan dit topic:
http://link.marktplaats.nl/m779987751
"Spot-prijs" , wie staat in de rij?
http://link.marktplaats.nl/m779987751
"Spot-prijs" , wie staat in de rij?
E46 320ci Coupe (315.000km) =>Sold | E71 X6 x-drive 3.0d (60.000km) =>Sold
F10 '12 535i M-Spec Touring (55.000km)=>Sold |E46 325ci Cabrio 195.00km Sold |F01 740d LCI ex-werkbak Sold| E82 - 120d Coupe
F10 '12 535i M-Spec Touring (55.000km)=>Sold |E46 325ci Cabrio 195.00km Sold |F01 740d LCI ex-werkbak Sold| E82 - 120d Coupe
-
- Contacteer:
mét origineel opgeklopte schermen door een schade hersteller, das toch ook mooi!
Ter verdediging van jet cars, de auto's die ze verkopen kosten ook geen drol. Voor dat geld kun je eigenlijk ook geen eisen stellen. Ik denk dat mensen die eigenlijk een dergelijk type auto niet kunnen betalen naar jet cars gaan om vervolgens te gaan zeiken dat ze een auto met 12.000 gebreken krijgen...tsja wat wil je.
APK gekeurde auto's verkopen die nooit APK waardig kunnen zijn, teruggedraaide standen en dat soort grapjes zijn natuurlijk wel oplichtpraktijken.
APK gekeurde auto's verkopen die nooit APK waardig kunnen zijn, teruggedraaide standen en dat soort grapjes zijn natuurlijk wel oplichtpraktijken.
Wat ik al eerder heb gezegd, je bent ook wel de wanhoop nabij als je bij jetcars iets gaat kopen.
Naast auto's hebben ze nog meer rommel staan in stellingen en op planken met stof van 10 jaar erop.
Bij een eerste indruk moeten al je alarmbellen al gaan rinkelen....
Oplichtings praktijken.......tja, hun proberen ook van de rommel af te komen. Tis een handelaar.
1x googelen en je weet waar je rekening mee moet houden.
Ik vind het eerder naief van mensen die denken dat ze daar een goede auto kunnen kopen......
Naast auto's hebben ze nog meer rommel staan in stellingen en op planken met stof van 10 jaar erop.
Bij een eerste indruk moeten al je alarmbellen al gaan rinkelen....
Oplichtings praktijken.......tja, hun proberen ook van de rommel af te komen. Tis een handelaar.
1x googelen en je weet waar je rekening mee moet houden.
Ik vind het eerder naief van mensen die denken dat ze daar een goede auto kunnen kopen......
E46 330iA touring 05-2003 110.000km
E46 330iA touring 05-2005 140.000km Edition 33
Een forum is er om te helpen en geholpen te worden.
Een simpel linkje, foto of doorverwijzing kan veel helpen!
E46 330iA touring 05-2005 140.000km Edition 33
Een forum is er om te helpen en geholpen te worden.
Een simpel linkje, foto of doorverwijzing kan veel helpen!
Dat is gewoon typisch Nederlands,tot ver in europa bekend...
Je moest eens weten wat een triest volk ik in de mail heb gehad voor de 328ci
Dat ze maar lekker voor ern paar centen zo'n auto kopen,onkosten zijn ze gegund
Oja,marktplaats werkt nergens aan mee,je krijgt enkel een standaard voorgekauwd mailtje terug
Je moest eens weten wat een triest volk ik in de mail heb gehad voor de 328ci
Dat ze maar lekker voor ern paar centen zo'n auto kopen,onkosten zijn ze gegund
Oja,marktplaats werkt nergens aan mee,je krijgt enkel een standaard voorgekauwd mailtje terug
F10 LCI 518d luxuryline spacegrau
Ex:F20 116i sparkling bronze
Ex: E60 530d olivin metallic
Ex: E46 328Ci titan silber
Showroom
http://bimmerportal.nl/forum/viewtopic. ... 20&t=39203
Ex:F20 116i sparkling bronze
Ex: E60 530d olivin metallic
Ex: E46 328Ci titan silber
Showroom
http://bimmerportal.nl/forum/viewtopic. ... 20&t=39203