Hoi mensen heb hier complete set lci achterlichten met bruce miranda kastjes plug en play. Voor Bmw E60
Als je er belang bij hebt hoor ik het wel.
originele lci achterlichten met bruce miranda
originele lci achterlichten met bruce miranda
BMW Bayerische Motoren Werke
Re: originele lci achterlichten met bruce miranda
Wat houdt dit ''bruce miranda kastjes plug en play'' in?BMW318I schreef:Hoi mensen heb hier complete set lci achterlichten met bruce miranda kastjes plug en play. Voor Bmw E60
Als je er belang bij hebt hoor ik het wel.
Plaatsen van lci lichten in een pre lci.
525d E61 2007 pre-LCI
Als je LCI achterlichten wilt plaatsen in een E60 van 2003 tot 2007.
De lampen passen precies goed, maar de kabels passen niet.
Daarvoor zijn er 2 opties:
- Een passende ombouw kabel bestellen. Dan ben je nog niet klaar. Doordat de weerstand van LEdjes anders is als een gewone lamp, denkt de Licht module (LMA) dat de lampjes stuk zijn en krijg je allerlei foutmeldingen. Dit is door een codeur prima op te lossen.
- Bruce Miranda kabels. Dat zijn aparte modules met daarbij passende kabels dat je dan tussen de bestaande bekabeling en de achterlichten bevestigd. Dit is plug and play, maar kost wel meer als de eerste optie. Maar daar heb je dan geen codeur bij nodig en kan je makkelijk zelf.
De lampen passen precies goed, maar de kabels passen niet.
Daarvoor zijn er 2 opties:
- Een passende ombouw kabel bestellen. Dan ben je nog niet klaar. Doordat de weerstand van LEdjes anders is als een gewone lamp, denkt de Licht module (LMA) dat de lampjes stuk zijn en krijg je allerlei foutmeldingen. Dit is door een codeur prima op te lossen.
- Bruce Miranda kabels. Dat zijn aparte modules met daarbij passende kabels dat je dan tussen de bestaande bekabeling en de achterlichten bevestigd. Dit is plug and play, maar kost wel meer als de eerste optie. Maar daar heb je dan geen codeur bij nodig en kan je makkelijk zelf.
BMW Blijf Maar Werken; maar dan is je geld goed besteedt!
hey.....
wat wil je voor de set hebben?
greetz Fred
wat wil je voor de set hebben?
greetz Fred
-
Volgens mij heb ik elders gelezen dat ze verkocht waren, vraagprijs was geloof ik €450