M5 V10 sepang bronze, te koop p8
Re: Nieuwe aanwinst M5 V10 sepang bronze
Prachtbak! Veel veilige km's er mee!
Ik zag volgensmij al iets voorbijkomen op facebook dat je deze auto gekocht had. Erg vet man! Zal hem waarschijnlijk vaker voorbij zien rijden dan.
Erg vette wagen maar ben ik nu de enige die het geen mooie kleur vind of misschien moet ik het eerst in het echt zien.....
Ik vind het een schitterende kleur. Enkel de bekleding binnenin vind ik verschrikkelijk. Daar ben ik meer op mijn gemak mee met het mocca bruine leer zoals ik het heb. Verder dikke afgunst op de 10 pitter voorin ;-) Dat zal een lieve duit hebben gekost, maar aan de andere kant krijg je er ook veel plezier voor terug. Enjoy
Een dotje gas met de bimmer in de morgen, is wederom een dag zonder zorgen.
Recente bimmer G31 520i M touring 185pk 290nM
Vorige bimmer F11 520D M touring 225pk 440nM
Vorige bimmer E61 530D M touring 275pk 600nM
Recente bimmer G31 520i M touring 185pk 290nM
Vorige bimmer F11 520D M touring 225pk 440nM
Vorige bimmer E61 530D M touring 275pk 600nM
Zeker een toffe auto, veel plezier en veilig kilometers toegewenst.
Auto is trouwens in een ander topic besproken.
http://bimmerportal.nl/forum/viewtopic. ... 24&t=40189
Auto is trouwens in een ander topic besproken.
http://bimmerportal.nl/forum/viewtopic. ... 24&t=40189
1. BMW E60 530D 231PK - 2. BMW F10 528i 245PK
-
Gefeliciteerd! prachtapparaat.
- E36 M-Style
- Bouwer van BimmerPortal
Allen bedankt voor de reacties, top mannen
Ben op het moment nog niks van plan met de auto maar zeg nooit nooit
Hoe de auto rijdt ten opzichte van me m3? Wereld van verschil, dit is sneller en comfortabeler
Had de gedachte, aangezien hij wordt gebruikt als tweede auto, dat ik bochtige wegen voortaan moest vermijden vanwege de grootte van de auto maar dit is totaal niet het geval, je hebt niet het idee dat je met zo`n gevaarte rijdt en hij laat zich heel goed de bochten insturen.
SMG is een kwestie van even wennen maar heb hem nu al aardig onder de knie, geweldige techniek en het schakelen met de flippers gaat niet vervelen evenals het tussengas wat de wagen geeft bij het terugschakelen.
Over de kleur? ik denk dat je hem in het echt moet zien. Ik vind hem op de foto`s al mooi maar in het licht wordt de kleur wat lichter wat nog mooier is.
Een mocca bruin interieur op deze kleur? Nee, dan liever op een zwarte anders blijft het ook zo brons/bruintonig
Ben op het moment nog niks van plan met de auto maar zeg nooit nooit
Hoe de auto rijdt ten opzichte van me m3? Wereld van verschil, dit is sneller en comfortabeler
Had de gedachte, aangezien hij wordt gebruikt als tweede auto, dat ik bochtige wegen voortaan moest vermijden vanwege de grootte van de auto maar dit is totaal niet het geval, je hebt niet het idee dat je met zo`n gevaarte rijdt en hij laat zich heel goed de bochten insturen.
SMG is een kwestie van even wennen maar heb hem nu al aardig onder de knie, geweldige techniek en het schakelen met de flippers gaat niet vervelen evenals het tussengas wat de wagen geeft bij het terugschakelen.
Over de kleur? ik denk dat je hem in het echt moet zien. Ik vind hem op de foto`s al mooi maar in het licht wordt de kleur wat lichter wat nog mooier is.
Een mocca bruin interieur op deze kleur? Nee, dan liever op een zwarte anders blijft het ook zo brons/bruintonig
///M-power
-
pfff erg dikke bak man
lekker apart kleurtje ook weer
veel veilige km's toegewenst en ik wil hem zien bij de volgende meeting
lekker apart kleurtje ook weer
veel veilige km's toegewenst en ik wil hem zien bij de volgende meeting
- E36 M-Style
zeer zeer mooie M5.....
Heb m een paar keer staan te bekijken bij John vd Rijt. Woon vlakbij hem en rij er vaak langs en jou auto was zeker een blikvanger tussen al het mooie speelgoed daar!!!!!
veel plezier man met je super vette M5.
Trouwens die kleur is echt heeeeeel mooi in t echt
greetz Fred
Heb m een paar keer staan te bekijken bij John vd Rijt. Woon vlakbij hem en rij er vaak langs en jou auto was zeker een blikvanger tussen al het mooie speelgoed daar!!!!!
veel plezier man met je super vette M5.
Trouwens die kleur is echt heeeeeel mooi in t echt
greetz Fred
- E36 M-Style
-
Idd mooie auto maar zoals al gezegt de wielen zou ik er af halen imitatie velg in combi met v10 power en dan de vredestein ik heb er verschilende gehad nooit meer scheuren aan de binnenzijde en das nie pretig als je wat aan het trappen bent voor de rest mooie bak veel plezier ermee
- E36 M-Style
Damon, ten eerste wil ik je vragen je netjes voor te stellen.
Daarnaast blijven de velgen zitten, 20ers vullen de wielkasten meer en het iets mindere concave wat ze hebben stoort mij helemaal niet. Daarnaast heb ik geen problemen met de banden en 'trappen' doe ik niet met mijn wagen
Bedankt, plezier zal ik er wel van hebben
Daarnaast blijven de velgen zitten, 20ers vullen de wielkasten meer en het iets mindere concave wat ze hebben stoort mij helemaal niet. Daarnaast heb ik geen problemen met de banden en 'trappen' doe ik niet met mijn wagen
Bedankt, plezier zal ik er wel van hebben
///M-power
Gave E60 M5
Misschien is de E60 iets sierlijker/sexier dan zijn opvolger, maar dat is meer een kwestie van smaak.
Aparte kleur, geen verkeerde keuze (zwart rijden we allemaal al).
Zelf vond ik deze M5 veel meer een motorsport-karakter hebben, onrustiger ... bruter.
Ik rijd zijn opvolger, die is meer comfort gericht.
In ere houden, V10 wordt nog zeldzamer dan de V8
Misschien is de E60 iets sierlijker/sexier dan zijn opvolger, maar dat is meer een kwestie van smaak.
Aparte kleur, geen verkeerde keuze (zwart rijden we allemaal al).
Zelf vond ik deze M5 veel meer een motorsport-karakter hebben, onrustiger ... bruter.
Ik rijd zijn opvolger, die is meer comfort gericht.
In ere houden, V10 wordt nog zeldzamer dan de V8