Mijn '98 E36 325tds Touring heeft PDC maar deze werkt niet.
Wat moet ik ondernemen om dit weer werkend te krijgen?
PDC uitdaging
PDC uitdaging
2016 F11 BMW 535d touring
2012 MINI Countryman Cooper S All4 F1
een berg met vragen en weinig technische kennis
Re: PDC uitdaging
Achterhalen of het origineel of achteraf ingebouwd is. Igv origineel kan de module stuk zijn of krijg deze geen signaal zodra je achteruit rijd. En als laatste blijft er over een defecte sensor.
One life, live it!
Bij een defecte sensor krijg je een constante pieptoon.
Ok, bedankt tot zover.
Ik krijg dus helemaal geen pieptoon.
PDC is origineel.
Hoe check ik waar het aan ligt?
Ik krijg dus helemaal geen pieptoon.
PDC is origineel.
Hoe check ik waar het aan ligt?
Ik heb het zelf later ingebouwd van me vorige E36, kastje zit aan de linkerkant achter de bekleding in de kofferbak.
Met deze link: http://bmwenthusiasts.co.uk/forum/viewt ... =55&t=7326 wat gaan doormeten op de stekker, er zitten meer draden aan maar degene die beschreven zijn is het enigste wat je nodig hebt voor een werkende PDC, de rest is nodig zodat het eventueel uitgelezen kan worden.
Achteruitrijlichten de draad zou ik als eerste doormeten, deze hoort de PDC in te schakelen
Met deze link: http://bmwenthusiasts.co.uk/forum/viewt ... =55&t=7326 wat gaan doormeten op de stekker, er zitten meer draden aan maar degene die beschreven zijn is het enigste wat je nodig hebt voor een werkende PDC, de rest is nodig zodat het eventueel uitgelezen kan worden.
Achteruitrijlichten de draad zou ik als eerste doormeten, deze hoort de PDC in te schakelen
Bedankt.
Beschik zelf helaas niet over genoeg technische kennis en materiaal om het uit te voeren maar daar vind ik wel wat op. Of beter gezegd, ik vind wel iemand die me kan helpen :-)
Beschik zelf helaas niet over genoeg technische kennis en materiaal om het uit te voeren maar daar vind ik wel wat op. Of beter gezegd, ik vind wel iemand die me kan helpen :-)