Help! kofferbak opent te snel!
Help! kofferbak opent te snel!
Hoi allen,
Als ik mijn kofferbak open dan gaat hij zo snel dat het wel in je gezicht of hard tegen je had kan komen. Weten jullie waar het aan ligt en wat ik eraan kan doen?
Als ik mijn kofferbak open dan gaat hij zo snel dat het wel in je gezicht of hard tegen je had kan komen. Weten jullie waar het aan ligt en wat ik eraan kan doen?
Re: Help! kofferbak opent te snel!
Kan je die veren niet afstellen ?
Normal kan dit als je een spoiler bv plaatst moet je hem harder afstellen.
Normal kan dit als je een spoiler bv plaatst moet je hem harder afstellen.
525d E61 2007 pre-LCI
Hoi demanibo,
Een van de regels is, dat je je eerst netjes voorsteld alvorens je probleem/vraag hier neer te zetten. Dat stellen wij op prijs.
Een van de regels is, dat je je eerst netjes voorsteld alvorens je probleem/vraag hier neer te zetten. Dat stellen wij op prijs.
BMW UITLEZEN(E,F,G series), CODING, PROGRAMMING
FSC CODES VOOR RETROFITS CIC NBT NBT EVO
DVD VRIJSCHAKELEN OP NBT EVO id4,id5,id6
xHP Flash, Navigatieupdate CIC & NBT EVO, VIM, Apple Carplay
FSC CODES VOOR RETROFITS CIC NBT NBT EVO
DVD VRIJSCHAKELEN OP NBT EVO id4,id5,id6
xHP Flash, Navigatieupdate CIC & NBT EVO, VIM, Apple Carplay
Wat verder weg van de kofferbak gaan staandemanibo schreef:Hoi allen,
|| Independent Software engineer @ SEE IT Consultancy ||
Inderdaad of kofferbak lijmen.. of een spoiler erop schroeven die 20 kilo weegt...Source schreef:Wat verder weg van de kofferbak gaan staandemanibo schreef:Hoi allen,
E60 530D
Sorry, dat wist ik niet. Ik zal mezelf kort introduceren. Ik ben Ibrahim Yilmaz woon in Amsterdam. Ik werk als QA Lead in de ICT. Sinds kort heb ik een BMW 530D gekocht van 2005.djvirus schreef:Hoi demanibo,
Allen,
Bedankt voor de antwoorden. Ik heb bij de garage laten checken, het kan ook aan de schokbrekers liggen van de kofferbak. Dus ik ga kijken wat ik eraan kan doen.
Bedankt voor de antwoorden. Ik heb bij de garage laten checken, het kan ook aan de schokbrekers liggen van de kofferbak. Dus ik ga kijken wat ik eraan kan doen.
ik heb dit ook gehad.
nieuwe dempers monteren en klaar ben je.
nieuwe dempers monteren en klaar ben je.