BMW 328i E46 || Nieuwe Motor M52B28TU Gekocht!
Re: BMW 328i E46 || Remmen Erop, M-Tech 2 Volgt!
Ja die kwam er vrij onaangekondigd in ja inmiddels ook de M-Tech bumper opgehaald, weten jullie of de brake ducts over te zetten zijn of moet ik daar nieuwe voor hebben? Zo ja, waar kan ik die los krijgen?
-
Als ik me niet vergis zijn ze anders dan bij wat je nu hebt
-
Weer lekker bezig, mooie remmen upgrade, staat goed de gold look! Jij ook bij Kevin geweest zie ik
Hahah ja daar komt die hemel vandaan! binnenkort ook dus Mtech daar vandaan halen
wat n heerlijke auto heb je man
be n benieuwd na de volgende update
be n benieuwd na de volgende update
Ben heel benieuwd hoe die m-tech gaat staan! eigenlijk zonde om er dan een kentekenplaat op te hangen
320i E46 Sedan | Stanced Daily
318Ti E36 Compact | RingPact
320Ti E36 Compact | DriftPact
Ja ik dacht ook al aan een andere oplossing, een sticker of een kleinere Amerikaanse plaat oid. Ene kant kan dat wel, maar krijg je weer gezeik mee. Nummerplaat in de grille is ook wel mooier
Kijk naar Peter, die legt hem gewoon op het dashboard, heeft ie ook geen problemen mee gehad. Werkte bij mij ook
320i E46 Sedan | Stanced Daily
-
- Contacteer:
Ik heb hem met twee zuignappen tegen de voorruit.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
Vandaag op de Jaap bijzerweg in woerden geweest?
(je bent gespot!)
(je bent gespot!)
Ja klopt! Met twee verschillende velgen haha! Schrijf vanavond weer een update !
Schitterend die remklauwen!
Ben benieuwd naar de M-bumpers
Ben benieuwd naar de M-bumpers
BMW 323i 1998 _____ Estoril blau
BMW 316i Compact 1997 Calypsorot
BMW 316i Compact 1997 Calypsorot
Zoals beloofd, weer een update! Afgelopen week druk geweest met de auto, heen en weer rijden om dingen geregeld te krijgen, tevens ook hoop onderdelen besteld.
De bumper is in ieder geval opgehaald, volgende week ga ik nog voor de sideskirts en achterbumper.
Tevens waren mijn 19" achterbanden (255/30/19) alweer helemaal kaal. Na 23.000km waren de Dunlops weer helemaal op. Met het huidige weer, vond ik het niet meer veilig om op die banden te blijven rijden, ook omdat ik een hoop gecrashte BMW's tegenkwam, die de vangrail zijn gegaan door aquaplaning.
Met de 8 velgen, waarvan 4 met banden naar Pim gereden om even wat bandjes om te gooien.
Ga wel deze velgen weer voor een tijdje missen!
Vers gepoedercoate Styling 32 18" Breedset voor deze winter.
Deze set komt te koop te staan, als er mensen geïnteresseerd zijn, PM mij even. Het is wel echt een opknapsetje, ik vind ze niet meer netjes ook vanwege oxidatie. Zijn gewoon te rijden, maar ik zou er toch even goed zelf/laten fixen. Verkooptopic volgt.
De bimmer ook laten poetsen, top werk geleverd door maatje van mij
Ook nog even nieuwe pakkingen in de koplamp geplaatst om condens tegen te gaan.
She can fly!
Remmen nog opnieuw ontlucht en geleiding even ingesmeerd omdat hij iets aanliep en piepte. Nog steeds klein beetje last van, maar al stukje minder dan eerst.
Winterwielen erop!
Helaas pastte het linkerwiel niet op de schroefset, dus 12mm spacers besteld bij Bimmerparts! Tot die tijd even tijdelijk zo rijden. Uiteraard ook niet de meest veilige setup, maar in ieder geval veiliger dan volledig kale achterbanden.
Zo, dat was weer voorlopig even de update
De bumper is in ieder geval opgehaald, volgende week ga ik nog voor de sideskirts en achterbumper.
Tevens waren mijn 19" achterbanden (255/30/19) alweer helemaal kaal. Na 23.000km waren de Dunlops weer helemaal op. Met het huidige weer, vond ik het niet meer veilig om op die banden te blijven rijden, ook omdat ik een hoop gecrashte BMW's tegenkwam, die de vangrail zijn gegaan door aquaplaning.
Met de 8 velgen, waarvan 4 met banden naar Pim gereden om even wat bandjes om te gooien.
Ga wel deze velgen weer voor een tijdje missen!
Vers gepoedercoate Styling 32 18" Breedset voor deze winter.
Deze set komt te koop te staan, als er mensen geïnteresseerd zijn, PM mij even. Het is wel echt een opknapsetje, ik vind ze niet meer netjes ook vanwege oxidatie. Zijn gewoon te rijden, maar ik zou er toch even goed zelf/laten fixen. Verkooptopic volgt.
De bimmer ook laten poetsen, top werk geleverd door maatje van mij
Ook nog even nieuwe pakkingen in de koplamp geplaatst om condens tegen te gaan.
She can fly!
Remmen nog opnieuw ontlucht en geleiding even ingesmeerd omdat hij iets aanliep en piepte. Nog steeds klein beetje last van, maar al stukje minder dan eerst.
Winterwielen erop!
Helaas pastte het linkerwiel niet op de schroefset, dus 12mm spacers besteld bij Bimmerparts! Tot die tijd even tijdelijk zo rijden. Uiteraard ook niet de meest veilige setup, maar in ieder geval veiliger dan volledig kale achterbanden.
Zo, dat was weer voorlopig even de update
-
Ook met deze velgen gewoon een mooie auto, keep up the good work!