kachel paneel verplaatsen voor radio maar het past niet.

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
robin1993

kachel paneel verplaatsen voor radio maar het past niet.

Bericht door robin1993 » 09 nov 2014, 18:29

hallo.

ik heb een vraag ik heb een bmw uit 2002 sedan facelift. en ik wil graag een navigatie android installeren daar voor moet de kachel paneel naar beneden.ik heb nog een moet 3 draaiknopen. ik heb vandaag ge probeert om die naar beneden te doen maar dat paste niet. maar ik zie dat mensen die dat ook gedaan hebben een climate control er in hebben. dus mijn vraag was, kan je die zo over zetten? want waar ik ook lees de een zegt dat het kan en de andere niet. of is er een adapter of zo om toch de oude met draaiknopen in het vakje er onder te krijgen.

mvg
robin

matheeuwissen
Contacteer:

Re: kachel paneel verplaatsen voor radio maar het past niet.

Bericht door matheeuwissen » 09 nov 2014, 20:15

Je hebt daar een ander paneel voor nodig. Je kunt het paneel tijdelijk naar beneden verplaatsen door het bakje eruit te klikken en je paneel in die uitsparing te plaatsen.

Ik weet alleen niet of het mechanisme met draaiknoppen, kabels aan de achterkant heeft of dat alles al elektronisch werkt.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem

Sparco Mr2

Bericht door Sparco Mr2 » 09 nov 2014, 20:53

Dat gaat niet passen met handknoppen, je moet persee een climate control paneeltje hebben. Deze zijn namelijk kleiner ;)

robin1993

Bericht door robin1993 » 10 nov 2014, 14:47

oke bedankt alvast. nu nog achter kommen als ik een climate control koop of alles dan werkt. ik heb al contact gehad met iemand en die zij dat je een of andere kleppen moest verstellen maar ik zou niet weten wat hij daar me bedoelt.en als het niet over is te zetten ben ik wel eens benieuwd wat me dat gaat kosten om wel alles werkend te krijgen .

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Techniek”