Voorstellen

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
evoluzione86

Voorstellen

Bericht door evoluzione86 » 11 nov 2014, 12:02

Goedenmorgen,

Allereerst ff kort over mezelf: Willem, 28 jaar en kom uit het noorden van het land.

Na al een aantal bmw,s gehad te hebben, begint het toch weer te kriebelen. In het verleden hier ook al actief geweest onder dezelfde nickname, maar dan zonder de 86 er achter. Helaas heb ik het wachtwoord niet meer van dat account, en is dat mailadres ook al niet meer in mijn bezit, dus dan maar een nieuw account.

Mijn autogeschiedenis qua bmw,s:

- E36 325i executive
- E39 540i Individual
- E46 330D Executive

De eerste 2 zijn weg gegaan aangezien benzine mij toendertijd te duur werd om te rijden, aangezien ik nogal veel kilometers maakte. Later heb ik de 330d gekocht, en 2,5 jaar met plezier in gereden, ver verlaagd dikke wielen eronder. Deze heb ik na de tijd verkocht, omdat ik wat anders wou.

Na een aantal uitstapjes naar andere merken, kom ik nu toch weer terug bij een Beemer, of een andere duitse middenklasser. Daarom meld ik me hier weer aan, zodat ik even wat informatie en dergelijke kan vinden, en qaar ik om moet letten qua aanschaf.

Ook zou ik graag in het koop/verkoop stuk komen,maar hier moet je helaas eerst een aantal berichten posten, maar dit komt wel goed.

Mvg, WIllem!

Bart70
Contacteer:

Re: Voorstellen

Bericht door Bart70 » 11 nov 2014, 12:12

Welkom Willem !

Ik zal je even helpen met de berichten ;)

Heb je al een voorkeur op het oog qua type , uitvoering, opties en dergelijke ?
Voorkeur voor Touring, coupe of sedan ?
Benzine of diesel ?
Buiten een BMW begrijp ik dat je ook bij andere merken aan het "snuffelen" bent ?

campertje

Bericht door campertje » 11 nov 2014, 12:49

Hoi Willem,

Welkom, ook van een op zoek zijnde Bimmer :gekdoen: :gekdoen:
Maar dan wel vanuit het zuiden van het land -_-
------------------------------------------------------------------------------------------------------
BMWF30 320i ED
------------------------------------------------------------------------------------------------------

evoluzione

Bericht door evoluzione » 11 nov 2014, 21:56

Ik heb inmiddels men oude login gegevens weer gevonden, dus post ik hier maar weer op door.

Ik heb inderdaad al een auto op het oog, welke een grote kanshebber is. Een E39 525D aut5 Touring, uit 2002. Voldoet nagenoeg aan alle gestelde eisen, alleen geen stoelverwarming. Dit valt echter wel in te bouwen, zolang ik maar een stoel kan vinden waar het al in zit. Dit moet echter geen probleem zijn. En dan kan ik ook meteen een lederen interieur plaatsen:-)

Verder ben ik wat bij de andere "premium" merken aan het kijken, waaronder audi. Ook hier genoeg keuze, ook binnen de gestelde eisen, alleen hebben ze allemaal wrong-wheel drive he 8)

Zoals je merkt, ik zit nog met een aantal vragen, die ik in de daartoe behorende topics wel zal gaan stellen.

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”