Hoax - BMW E60 M5 (2005)

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Hoax

Hoax - BMW E60 M5 (2005)

Bericht door Hoax » 18 nov 2014, 00:53

Beste Forum leden,

Ik ben 34 jaar en woon in Drenthe. Ik had eigenlijk nooit gedacht een BMW te gaan rijden maar na lang zoeken naar een mooie auto met een hoop PK's ben ik dan toch bij een BMW M5 (E60) uitgekomen uit 2005. Ik had bijna een oude CLS AMG of een C AMG van Mercedes-Benz gekocht maar ik ben uiteindelijk dol blij dat ik die net was misgelopen! Na heel wat youtuben en onderzoek ben ik nu al een ware fan van de M series van BMW!

:///m: Powerrrrrr

Ik hoop hier op het forum een hoop te leren en antwoorden te vinden op al mijn vragen.

Groetjes!

Edgar1234

Re: Nieuwe M fan!

Bericht door Edgar1234 » 18 nov 2014, 07:49

Klinkt goed! Ben benieuwd naar de foto's!

Patrick O

Bericht door Patrick O » 18 nov 2014, 19:04

inderdaad, ben erg benieuwd naar de foto's in ieder geval...Welkom!

Bart70
Contacteer:

Bericht door Bart70 » 18 nov 2014, 20:19

Foto's ! :popcorn: :popcorn: :popcorn:

Marco M

Bericht door Marco M » 18 nov 2014, 21:07

+1
///M POWER
BMW M3 E92 jerezschwarz
BMW M5 E60 silbergrau
BMW 645CI S stratusgrau
BMW M3 E46 titansilber
BMW M3 e46 carbonblack
BMW M3 E36 black

Angelo-V

Bericht door Angelo-V » 19 nov 2014, 20:30

Welkom op BimmerPortal :)

Hoax

Bericht door Hoax » 25 nov 2014, 02:46

Moet nog fotos maken. Heb tot nu toe alleen veel filmpjes gemaakt. Ik heb net even zitten zoeken en vond een mooi moment om een screenshot te maken. En nee, dat rubber op de grond is (nog) niet van mij lol.

Krijg de hele tijd een foutmelding als ik bijlage wil toevoegen. Het heeft de juiste resolutie en is onder 1 MB. De foutmelding die ik nu krijg is: De bijlagequota is bereikt :s

Om de auto nog wat verder af te maken heb ik wat M strepen besteld voor in de grill en nog een paar kleine stickers voor op de zijkant. Verder wil ik binnenkort of de H pijp groter maken of vervangen voor straight pipes, daarbij worden resonator verwijderd en kat. vervangen met een sport Kat. Of ik daarna nog andere einddempers wil is afhankelijk van dit resulaat.

Afbeelding

Marco M

Bericht door Marco M » 25 nov 2014, 06:47

Mooie M5 . Als ik het goed zie dan is deze M5 bij Venza gekocht toch?
///M POWER
BMW M3 E92 jerezschwarz
BMW M5 E60 silbergrau
BMW 645CI S stratusgrau
BMW M3 E46 titansilber
BMW M3 e46 carbonblack
BMW M3 E36 black

Bart70
Contacteer:

Bericht door Bart70 » 25 nov 2014, 07:30

Ziet er goed uit, fotoojes met photobucket plaatsen, heb je geen last. We zien graag de rest van de fotootjes verschijnen :duimen:

Alyssa

Re: Hoax - BMW E60 M5 (2005)

Bericht door Alyssa » 26 nov 2014, 09:49

Welkom op het forum!
Een :///m:5 is en blijft geweldig! :love:
BimmerPortal Team

E46 330ci '01

Vind mij op Facebook
of op Instagram

Hoax

Bericht door Hoax » 26 nov 2014, 12:41

Marco M schreef:Mooie M5 . Als ik het goed zie dan is deze M5 bij Venza gekocht toch?
Klopt, volgens Nasir had hij een contract met iemand die deze auto zou overnemen en de andere partij had zich niet aan de afspraak gehouden. Via advocaat heeft hij toen toch het contract nietig kunnen verklaren en mocht hij de auto net weer verkopen. Volgens hem was ik een geluksvogel dat ik net op het juiste moment contact met m opnam omdat het een 100% NL auto is met history en NAP etc. Of dit verkoop praatjes waren weet ik niet, wel ontbreken er facturen / history van over een jaar dus de auto heeft lang stil gestaan of is amper gebruikt (of er is iets verzwegen). Had al op het forum gelezen dat iemand anders ook was langs geweest voor die auto meer dan een maand geleden ofzo en dat er te onderhandelen viel dus wat dat betreft heb ik zo m'n twijfels bij het hele verhaal.

Ben er tot nu toe erg blij mee en heb geen serieuze problemen kunnen vinden. Ik ga er binnenkort mee naar Autospin in Rogat om hem nog eens grondig te laten checken en evt. preventief het een en ander uit te laten voeren aangezien ik het toch allemaal een beetje vreemd vond, de drang om de M5 mee te nemen toen was in ieder geval sterker dan mijn verstand. Nu nog hopen dat ECHT ALLES in orde was :)

Zodra ik zeker weet dat ik binnenkort nog geen dure verassingen krijg (binnen enkele maanden) heb ik een leuk budget over om het een en ander toe te voegen aan de auto :)

Bedankt voor het warme welkom iedereen :)

Marco M

Bericht door Marco M » 26 nov 2014, 16:51

Ja klopt ik was diegene. Hij vertelde mij hetzelfde verhaal dat de auto al verkocht was onder voorbehoud van aanbetaling. Na 2 weken belde hij mij op dat het niet door was gegaan. Ik was inmiddels al voorzien van een M5.
Hij zei maakt niet uit ik heb een hele lijst met gegadigden die ik moet bellen maar ik stond boven aan. Vervolgens heeft de m5 nog een week of 3 te koop gestaan en toen heb jij hem gekocht denk ik.

Heb je hem gekocht met de originele veren of de eibach veren eronder ?

In ieder geval heel veel plezier met de :///m:
///M POWER
BMW M3 E92 jerezschwarz
BMW M5 E60 silbergrau
BMW 645CI S stratusgrau
BMW M3 E46 titansilber
BMW M3 e46 carbonblack
BMW M3 E36 black

Hoax

Bericht door Hoax » 27 nov 2014, 01:49

Marco M schreef:Ja klopt ik was diegene. Hij vertelde mij hetzelfde verhaal dat de auto al verkocht was onder voorbehoud van aanbetaling. Na 2 weken belde hij mij op dat het niet door was gegaan. Ik was inmiddels al voorzien van een M5.
Hij zei maakt niet uit ik heb een hele lijst met gegadigden die ik moet bellen maar ik stond boven aan. Vervolgens heeft de m5 nog een week of 3 te koop gestaan en toen heb jij hem gekocht denk ik.

Heb je hem gekocht met de originele veren of de eibach veren eronder ?

In ieder geval heel veel plezier met de :///m:
Bedankt, jij ook veel plezier met je nieuwe :///m: . Had m in een ander forum gedeelte gezien. ziet er bijna het zelfde uit maar met darkraam. Lijkt me erg fijn om te hebben, ik zet nu zelf vaak een zij raam open om de motor beter te kunnen horen maar door de wind die dan naar binnen komt als je wat harder gaat wordt dat al snel vervelend :gek:

Volgens mij staat hij nu op de originele veren. De Eibach veren zitten in een doos die ik erbij kreeg. Overigens zag ik ook een factuur van iemand anders die spacers heeft aangebracht. Ik vraag me af of die er nog onder zitten of dat de auto verlaagd is. Vandaag een paar keer over een drempel gereden en bij het afrijden (op normale snelheid) klinkt het alsof er iets aan loopt. Volgens mij raken de achter wielen soms het body tenzij het de vering is die ik hoor. Op de volgende foto die vandaag genomen is moet het voor kenners of andere (ex) bezitters wel te zien zijn denk ik. Iemand?

Photobucket linkje (bedankt voor de tip!).

Afbeelding

E36 M-Style
Bouwer van BimmerPortal

Bericht door E36 M-Style » 27 nov 2014, 10:03

Volgens mij verlaagd, als ik vergelijk met mijne.
misschien een foto van de zijkant om het nog wat duidelijker te maken?
///M-power

Patrick O

Bericht door Patrick O » 27 nov 2014, 17:21

ook ik denk dat de wagen verlaagd is.
staat wel prachtig!

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”