Een bimmer meeting lijkt me inderdaad erg vet, misschien zien jullie mijn Bimmer daar nog wel eens
Wat betreft de aanlopende acthterbanden, dit was het gevolg van net iets te brede banden icm spacers.
Monteur zag meteen door het raam al dat het niet goed zat dus wat dat betreft meteen een klein beetje teleurgesteld dat de garage waar ik de banden heb laten verwisselen het niet heeft opgemerkt.
1) De achter winterbanden waren eigenlijk iets te breed, monteur zei dat het sowieso slim was geweest om wat smallere te nemen (zit nu 265 onder).
2) De spacers. Zaten ERG vast ze zijn er bijna een half uur mee bezig geweest lol. Misschien dat de andere garage het zelfde probleem had en het maar heeft laten zitten.
Kan nu weer vrolijk drempels af en het aanlopen lijkt nu zelfs helemaal niet meer voor te komen, wat dat betreft ook meteen een verbetering wanneer de zomer banden terug komen.
Was in ieder geval blij dat het de spacers waren want de fender uitrollen kon niet, enige optie die anders over was waren (weer) nieuwe winterbanden.