wielkasten rollen of lipje afslijpe?
wielkasten rollen of lipje afslijpe?
Dag iedereen,
ik had graag mijn wielkassen laten rollen maar aangezien deze beginnen roesten zeggen ze me dat dit niet mogelijk is.
Kan ik daarom dat lipje afslijpen tot een 2mm voor de rand (zodat de rand niet scherp is)?
Ik hoor hier graag jullie meningen over.
Mvg, Gianni
ik had graag mijn wielkassen laten rollen maar aangezien deze beginnen roesten zeggen ze me dat dit niet mogelijk is.
Kan ik daarom dat lipje afslijpen tot een 2mm voor de rand (zodat de rand niet scherp is)?
Ik hoor hier graag jullie meningen over.
Mvg, Gianni
Re: wielkasten rollen of lipje afslijpe?
Hmmmzzzz.. ik denk dat je dan lokaal geen sterkte / stijfheid meer overhoudt!
Niet doen dus
Niet doen dus
If you always do what you always did, you always get what you always got!
Naast de Bimmer: Lotus Elan M100 S2
en vroegah:
E39 530i touring FL
E39 523i sedan
E39 528i sedan
Z3 2,8
Naast de Bimmer: Lotus Elan M100 S2
en vroegah:
E39 530i touring FL
E39 523i sedan
E39 528i sedan
Z3 2,8
-
Of je moet een dunne platte strip precies in die vorm buigen van de wielkas en die er in lassen om toch sterkte te houden.
Maar dat is even een wild idee van mijn kant. Weet niet of dit mogelijk is qua ruimte etc. en in hoeverre dat ruimte oplevert.
Maar dat is even een wild idee van mijn kant. Weet niet of dit mogelijk is qua ruimte etc. en in hoeverre dat ruimte oplevert.
Laat die roest maken en daarna laten rollen.
Ik zou ook roest laten maken en dan uitrollen.
Afslijpen kan maar zodra je iets te hard met je wiel je kast raakt zit er een deuk in.
Afslijpen kan maar zodra je iets te hard met je wiel je kast raakt zit er een deuk in.
Wil je dit voor of achteraan doen?
Het gaat niet, bestaat niet.
-
Als het voor is zou je eventueel m3 schermen kunnen plaatsen die zijn een stuk meer uitgeklopt. En dan het luchtrooster met een stukje plaat dichtlassen.
Zodat je het mooi strak krijgt maar, dat is denk ik een optie als je heel breed wilt gaan voorop.
Zodat je het mooi strak krijgt maar, dat is denk ik een optie als je heel breed wilt gaan voorop.
Ik denk dat de verhouding dan niet meer klopt met de achterschermen.
In Eindhoven rijd iemand zo rond, imo ziet het er niet uit.. Ik zou het niet doen..
-
- Contacteer:
Dan moet je meteen je motorkap en bumper aanpassen. Beter gewoon laten rollen. Als je de rand afslijpt en je maakt een bocht en je auto veert in, heb je een deuk in je scherm.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
gaat om de achterkant weliswaar